اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۷۰۴۵۸
۲۲ نظر
۵۰۰۳
۲۲ نظر
۵۰۰۳
پ

شمسایی: فالکائو یک افتخار را از ایران گرفت

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال گفت: در کشور برزیل عزم زیادی وجود داشت تا فالکائو رکورد آقای گلی جهان را بشکند، اما در ایران متأسفانه در بین مسئولان این عزم وجود ندارد.

خبرگزاری تسنیم: وحید شمسایی درباره شکسته شدن رکورد آقای گلی جهان توسط فالکائوی برزیلی اظهار داشت: امروز از صبح افرادی از رادیو، تلویزیون و اصحاب رسانه با من تماس می‌گیرند، اما آن‌قدر حالم بد است که نمی‌توانم جواب هیچ‌کدام از آنها را بدهم. من فقط می‌توانم این را بگویم در کشوری مانند برزیل عزمی وجود داشت که بازیکنی را که سه بار از تیم ملی خداحافظی کرده بود، برگرداندند تا این افتخار را نصیب آن کشور کند.

وی ادامه داد: متأسفانه در کشور ما چنین عزمی وجود ندارد. من از موضع شخصی خودم که آقای گلی جهان را از دست داده‌ام می‌توانم بگذرم، اما از نام ایران نمی‌توانم به راحتی بگذرم. فالکائو فقط از اسم شمسایی رد نشد، بلکه یک رکورد را از ایران گرفت.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال که با برنامه رادیویی تهران ورزشی صحبت می‌کرد، درباره اینکه آیا عزمی که در بین مسئولان کشور برزیل وجود دارد در بین مسئولان فوتسال ایران هم است یا خیر، تصریح کرد: اگر این عزم در کشور ما وجود داشت که وضعیت این نبود. من از سال ۷۸ با افتخار پیراهن تیم ملی را تا سال ۲۰۱۲ به تن کردم و در روزهای سخت و شاد کنار تیم ملی بودم، اما الان به راحتی تمام آن سختی‌ها از بین رفت. وقتی مسئولان برزیل به این حد برای شکستن رکورد جهان مصصم هستند، پس حتماً آنها کشورشان را بیشتر دوست دارند و برای مردم‌شان ارزش بیشتری قائلند. برخی موقع‌ها حسرت می‌خورم که چه زحماتی در دوران بازیگری‌ام کشیدم و چه فرصت‌هایی را به خاطر تیم ملی از دست دادم.

شمسایی در واکنش به اینکه گفته می‌شود قرار است تورنمنتی برای بالا بردن رکورد ملی او تدارک دیده شود، گفت: من این را باور ندارم. در آن زمان رادیو، تلویزیون و مطبوعات فشاری روی مسئولان آوردند و به همین خاطر در آن مقطع دو سه جلسه تشکیل دادند و به نظرم اینها همه فرار رو به جلو بود ضمن اینکه حرف‌هایی هم از آن جلسات درآمد که مرا بسیار آزرد. الان من روز سختی را می‌گذرانم و در خیابان همه مرا با انگشت نشان می‌دهند. من شرمنده مردم هستم. کاری از دستان من برنمی‌آید. امیدوارم در آینده حرف‌هایی که مسئولان می‌زنند عملی شود. اگر این اتفاق نیفتاد آنها در سال‌های بعد مغضوب مردم خواهند بود و باید جوابگو باشند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا به نظرش فالکائو برزیلی همچنان به بازی در تیم ملی ادامه خواهد داد، گفت: او ۷۰ بازی بیشتر از من انجام داده و شش سال هم بیشتر از من در تیم ملی کشورش بازی کرده است. فکر می‌کنم او الان به دنبال این است تا فاصله‌ مناسبی با من ایجاد کند و خیالش را راحت کند.

«حسین شمس گفته است قرار است در اردیبهشت‌ماه دو بازی دوستانه تدارک دیده شود، آیا این موضوع صحت دارد؟»، کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال درباره این موضوع تصریح کرد: بله، حسین شمس خودش با دو کشور برای انجام بازی دوستانه صحبت کرده است. خیلی از آدم‌ها در این چند وقت به من زنگ زده و گفته‌اند که اگر عدم انجام بازی‌های تدارکاتی به خاطر مسائل مالی است، ما آن را تقبل می‌کنیم. این واقعاً برای ما زشت است. من نمی‌دانم مشکل اصلی چه چیزی است. امیدوارم مسئولان، کشور را نگاه کنند، نه شخص من را. از من که گذشت. ما سفرای ورزش ایران بودیم. همان‌طور که گفتم از من گذشت، خدا کند حداقل به فکر سایر ورزشکارها باشند.

شمسایی در واکنش به این پرسش که به نظرش چه کسانی در این مورد کم‌کاری کرده‌اند، گفت: به نظر من همه آدم‌هایی که مسئول بودند، کم‌کاری کردند. فرقی نمی‌کند شخص خاصی باشد. من به‌عنوان سرباز خدمت‌گزار کشور بودم. مسئولیت این اتفاق با مسئولان فوتسال است.

وی در پایان درباره حضور تیم ملی فوتسال کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا و ارزیابی او از این مسابقات، اظهار کرد: فوتسال ما در آسیا وضعیت والیبال ما را پیدا کرده است. اکنون هر تیمی در آسیا یک ست از والیبال ما ببرد مثل پیروزی برای آن کشور است. فوتسال ما هم همین اختلاف را با تیم‌های آسیایی دارد. ضمن اینکه دو سه بازیکن جوان ما هم که سابقه حضور در چنین مسابقاتی را دارند، به تیم ملی اضافه شدند. فکر نمی‌کنم اتفاق خیلی خاصی در این مسابقات بیفتد، چون ماهیت فوتسال ما بسیار بزرگ است. به نظرم ما می‌توانیم به راحتی با قهرمانی از چین تایپه به ایران بازگردیم ما سوم دنیا شده‌ایم و الان باید به فکر نتایج بهتر از این مقام باشیم. من در گذشته هم گفته‌ام در کشور ما نیروی انسانی بسیار بالاتر از برنامه‌ریزی مسئولان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ازایران یا ازشما...همیشه به عنوان یه ادم پاچه خوار میشناختمت..محبوب نیستی دوست عزیز

      پاسخ ها

      • لکستان.ط

        واقعامتاسفم واسه بعضی هاکه غیرت وتعصب ایرانیشون نم کشیده

      • ب م

        حالا خودت برای مردم و کشورت چکار کردی که از شمسایی ایراد میگیری ؟

      • پ ع

        چرت نگو حسود

      • مسعود

        از بس كه آدم عقده اي هستي كار خداست . پاي ايران و وسط نكش خداوكيلي لذت بردم ركورتو زد .

      • ناشناس

        شما از طرف خودت نظر بده دوست عزیز

    • ی محمدرضا

      منت سرمانذار این دوست. ما. بهش اشاره کرد خودخواه هستی بیخود ازایران ایرانی مایه نذار به هرچی که میخواستی رسیدی حالا سرمردم منت میذاری محبوب قلبها باش اقای گلی کیلو چند مث علی دایی مهدوی کیا کریم. باقری علی کریمی که همه براشون صف میکشن وبراشون دست میزنن تو گلتو زدی سودشم بردی اگه واقعا ضرر کردی برو به همون کاری ازش عقب مموندی برس یا حق محبوب دلها باش

    • ایمان

      آقای شمسایی کیفیت مهمه نه کمیت چرا اینقدر احساسات مردم رو تحریک میکنی .حالا گیرم صدتا گل دیگم زدی چه فرقی میکنه به حال این فوتبال. رکورد فالکائو هم ارزشی نداره.اگه شما هم الان در حد تیم ملی هستی بیا وگر نه جای کسی رو تنگ نکن.

    • ی محمدرضا

      رکورد اقا این چقدر قیل قال میکنه رکورد خوب شکستی دوباره ه مثلا چه فایده بحال ماداره

    • کامی از لالی

      هموطن عزیز که نظر دادی شمسایی محبوب نیست . محبوب نیستی چیه برادر . خو شمسایی راست میگه بخدا مسولین خیلی سخت در این مورد مقصرند . باید هر چ سریعتر این رکورد پس گرفته شود .

    • بدون نام

      متاسفم برای اون ادم بی نام

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ننگ بر هر چی رکورده

      • بدون نام

        رکورد مگه برای مردم نون و آب میشه

    • با غیرت

      متاسفم به این همه حسادت و بی غیرتی تف تف تف حالا مگه دایی و مهدوی کیا و...... چه کار کردند که او نکرد .

    • بدون نام

      به لطف مدیران ناکارآمدی این منافع خودشون به منافع وطن وهم وطنان ترجیح میدم لعنت به خاینین گل به خودی ایرانی

    • طلوعی

      چه کسی شمسایی را از تیم ملی دور کرد او چند سال میتوانست در تیم ملی بازی کند همین الان هم میتوانست در بازیهای اسیایی باشد چه ظلمی به این بازیکن شده اون چند سال میتوانست ۵۰ گل بزند تا برزیل به فکر رکرد زدن نباشد همه مردم میدانند دشمنان او بیشتر از دوستان اوست فقط درود بر درودگر که واقعا مرد واقعیست

    • ی محمدرضا

      توچه سادهای اون اقا اگه حمایت میکنه بفکر بیزنسش نه رکورد براش مهمه واقعا اگه راست میگه بیاد مثل جواد خیابانی یه همت عالی داشته باشه برا هموطن هاش که تواین سرما هرشب توسرمای زیر صفر یخ میزنن این مهمتره خداپسندانه هست یا نگران بودن ازاینکه فالکی برزیلی چندتا گل بیشتر زده این از هم چیزمهمتره هموطنات دراقصی نقاط ایران پای تی وی یا توورزشگاه برات دست زدن دعا کردن حالا شما هم یه نیم قدم حداقل برا هم وطن خودت بردار اجر اخروی داره یا حق

    • ی محمدرضا

      اقای طلوع اگه به این باشه عقاب اسیا عابد زاده وعلی دایی پاشازاده کریم باقری محمود فکری مهدویکیا این ستاره های دهه هشتاد این ها میتونستن به بازی های ملی ادامه بدن یه فلسفه ای توورزش هرمربی داره میدون دادن به جوان ها البت نفرات شایسته دیگه ای مثل اقا سهراب برومند وخیلی های دیگه از قلم افتاده شماژاوی مگه کم بازیکن بود الان داره السد بازی میکنه اگه میخواست الان توانایی بازی درتیم ملی اسپانیا رو داشت یه سری خودشون جا برای جوانان پشت سر خالی میکنن یا در تفکرات مربی تیم نیستن اگه به منو شما باشه که خیلی دیگه از بماند قصه خیلی درازه این بستگی به ایکیو هر کسی داره که چه جوربه این قضیه نگاه کنه بیخود مدعی نباشین موسپیدها دیگه باید در قامت دیگه ای خدمت کنن با احسا سا ت مردم بازی کردن نتیجه ای نداره ملت همه خودشون. در بحث کارشناسی خودشون یه پا خبره و اینکاره هستن در خیلی ها رکورد زدن وبعد چند صباحی یکی دیگه از قبلی بیشتر زده بحث ملی وغیرت و تعصب. اینارو وارد نکنین این دید دید کاسبکارانه هست وموفق. باشید یا ستار

    • ی محمدرضا

      واقعا متاسفم که مهدوی کیا ۱۴سال المان درسطح. اول اقای دایی دربایر مونیخ با بایر مقام دوم لیگ اروپا رو داره با این اقا مقایسه مکنید یه زمانی همین اقارو اوردن تواستقلال بازی کنه اگه یه سری یادشون باشه دیدن اقا چند مرده حلاج بود اگه علی کریمی به فوتسال ادامه میداد تاحالا ۹۰۰ گل زده بود که قالکیو برزیلی جرات نکنه بفکر شکستن باشه یه چیزی بگو که مردم حرف در نیارن یا این کاره نیستی یا توهم کاسبی بفکر کاسبی هستی حق نگهداردرضمنا اسم برزیلی رو هم خوب بلدم کمیک ش کردم

    • احمدی

      این مسیولین به در امدهای دلاری فکر میکنند وگرنه انها میدانستند این برزیلی دارد برای رگوردسکنی برنامه ریزی میکند و سالها باید بگذردتا یک شمسایی ویداشود ولی اگر باز هم کوتاهی کنندو شمسایی را تا چند سال دیگر که میتواند موتر باشد را دعوت نکنند خائنینی تاریخی خواهند سد گر چه پول مهمتر است تا بد نامی برای مسیولین من بودم به اذربایجان میرفتم وانجاقدر میدانستند و افتخار اقای گلی را برای همیشه بنام کسورشان تبت میکردند اقای شمسایی خودت زود تر اقدام کن اگر میخواهی تاریخی بمانی از خیانت مامیدمت نترس بهر حال یک ایرانی در کشور دیگر اقای گل جهان شده باز هم افتخار است خدا کمکت کند نه بی لیاقتها مربی که دشمنی دارند ازقم علی خدا نگهدارت. مرد باشید واین متن را چاپ کنید

    • ی محمدرضا

      مقایسه فوتبال با فوتسال با کمال احترام به عزیزانی که بدون ادعا دارن بازی میکنن ومثل بعضی از مردم نمیدونم مایه نیذارن خیلی بهتر از اقا هستن من تعجب از قایق شمس برترین. مربی فوتسال ایران وجهان که یکی ازارکان موفقیت تیم ملی درسال های گذشته که همین اقا از مخالفین ش بود وبعد اقای شمس توسط یه باندی خونه نشین کردن. اقای شمس عزیز رکورد قباله ای نیست باسم یکنفر بزنن تا یکی بهش نزدیک شد کارش با دادگاه وپاسگاه بکشه رکورد. مال شکستن هست که هرروز دراکثر رشته ها بالا پایین میشه حالا یه سری میان به فدراسیون کمیته فوتسال متازند این که نمیشه اقا تورشته رکوردی تا. ببینه یکی به نزدیکی یا جابجا اقا بحث ملی غیرت وتعصب وسط بکشن چرا اینها این همدر گذشته درراس بودن کاسب شدن با پست ومقام وقتی شما میگی اسپانسر داریم یعنی کاسبکارنه داری فکر میکنی بجاش به اون اقای اسپانسر بگین بیاد درمناطقی محروم استعداد هایی به صرف نداشتن وضعیت اقتصادی بره تو این نقاط سرمایه گذاری کنه نه اینکه بابا بزرگ هارو بیارن همین که تیم های درجه چندم دعوت کنیم اقا ده بیست گل بزنه تاکی میخواهید با تیم برزیل در این زمینه مثلا رقابت کنید از شما بعیده شما بعنوان برتین مربی دراین مقوله شناخته شده هستین اگه حسین کعبی دوباره برگشته به فوتبال در۲۶ سالگی کنارکشید اینم دراوج ش حالا بعد دو سالی برگشته اخه هنوز ۳۲ سالش تمام نشده مردم دوستش دارن بخصوص مردم گیلان بدون چشمداشتی نزدیک سه ساله داره برای سپیدرود رشت بازی میکنه با برگه سفید نه بخاطر پول برای همینه که مردم رشت دوستش دارن ماهم دوسش داریم قدمی بردارید که برای ورزش وفوتبال ثمره داشته باشه وبعدها به نیکی ازشمایاد کنند با کمال احترام یاحق

    • ی محمدرضا

      بگو ازمن گرفت برا چی ازایران مایه میذاری ایران اسلامی خیلی بزرگتر ازاینها هست که اون اقای برزیلی بخواهد افتخارو از ما بگیره یاحق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج