۶۷۰۵۶۴
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

پیکه: سعی می‌کنم بدون ترس افکارم را بیان کنم

مدافع بارسلونا تلاش می‌کند بدون ترس افکارش را بیان‌ کند.

ایسنا: ‌به نقل از آس، جرارد پیکه با شبکه‌ رسمی بارسلونا صحبت کرد و به رویایش، زندگی، انتقادها، بهترین لحظه‌اش و ... اشاره کرد. مدافع بارسلونا گفت‌: از کودکی به نوکمپ می‌رفتم و دوست داشتم فوتبالیست شوم ولی همیشه فکر می‌کردم خیلی سخت خواهد بود. اکنون در یک رویا به سر می‌برم و امیدوارم تا سال ۲۰۲۲ طول بکشد. بارسا در قلب من قرار دارد. هر کسی در زندگی باید به دنبال توانایی و هدفش برود و سعی کند در آن بهترین باشد. همه کسانی که در فوتبال پایه حضور دارند نمی‌توانند به صورت حرفه‌ای آن را دنبال کنند.

مدافع ‌اسپانیایی افزود: می‌خواهم به نحوی زندگی کنم که از کارم لذت ببرم. بهترین اتفاقی که برایم افتاد پدر شدن بود. باید همیشه در زندگی آماده باشم. انجام دادن کارهای دیگری را در زندگی دوست دارم. با این حال پدری کردن را بیش از همه دوست دارم، زمانی که فرزندانم را به مدرسه می‌برم و آنها را باز می‌گردانم خیلی لذت می‌برم.

پیکه در ادامه‌ اظهار کرد: از گفتن احساسم ترسی ندارم. همیشه سعی کردم خودم باشم. هر کسی باید آزاد باشد و خود واقعی‌اش را به همه نشان دهد. دوران هر کسی اهمیت دارد. سال‌ها است این چنین زندگی می‌کنم و همسرم فرد مشهوری است، به همین خاطر هر کاری که انجام می‌دهم بیشتر سر و صدا می‌کند. از خودم راضی هستم و همیشه تلاش می‌کنم در زمان گفتن موضوعی صادق باشم.

او در مورد زندگی‌اش گفت‌: از زندگی‌ام با وجود داشتن لحظات خوب و بد راضی هستم. باید بدانیم چگونه به بهترین شکل ممکن زندگی کنیم. ما بازیکنان باید نحوه زندگی‌مان را انتخاب کنیم و به دیگران احترام بگذاریم.

پیکه درباره انتقادها اظهار کرد: دوست ندارم مسائلی به فوتبال ربط داده شود که در حقیقت در مورد فوتبال نیست. اما همیشه کسانی وجود دارند که از هر چیزی سوءاستفاده کنند.

بازیکن ‌اسپانیایی در مورد جهانی بودن بارسلونا گفت‌: در همه جای جهان پیراهن بارسلونا وجود دارد و مردم پیام ارزش‌هایی که این رنگ‌ها انتقال می‌دهند را درک می‌کنند. آنها یک آینه هستند.

پیکه درباره با افراد تاثیرگذار در زندگی‌اش اظهار کرد: تمام کسانی که اطراف من هستند به من کمک می‌کنند. به عنوان چهارمین مدافع میانی در بارسا حضور یافتم اما خیلی خوب خانه‌ام را ‌شناختم و می‌دانستم چگونه بازی کنم. به همین خاطر در عرض شش ماه توانستم به ترکیب اصلی راه پیدا کنم با توجه به این که در تیم بازیکنانی همچون رافائل مارکس، کاسرس و کارلس پویول بازی می‌کردند.

مدافع ‌اسپانیایی درباره بهترین لحظه‌اش گفت‌: دومین سه گانه‌مان بهترین اتفاق بود چون با خراردو مارتینو تنها توانستیم سوپر جام را فتح کنیم. انگیزه‌ام را از دست داده بودم اما با فتح سه عنوان دوباره با انگیزه شدیم. در این فصل بارسلونا در مسیر خوبی قرار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خخخخ.اینو نگه چی بگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج