adexo3
۶۷۰۶۱۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آنچلوتی امید هواداران تیم ملی ایتالیا را کمرنگ کرد

سرمربی پیشین بایرن مونیخ یک بار دیگر اعلام کرد که در حال حاضر تمایلی به هدایت تیم ملی کشورش ندارد.

خبرگزاری تسنیم: کارلو آنچلوتی تأکید کرد تا زمانی که تکلیف ریاست فدراسیون فوتبال ایتالیا مشخص و برنامه‌های این سازمان برای آینده مشخص نشود، تمایلی به هدایت تیم ملی ایتالیا نخواهد داشت و ترجیح می‌دهد که منتظر دریافت پیشنهاد از یک تیم باشگاهی بماند.

سرمربی سابق میلان که در ابتدای فصل جاری از هدایت بایرن مونیخ برکنار شد، به عنوان یکی از کاندیداهای اصلی هدایت آتزوری پس از اخراج جامپیرو ونتورا محسوب می‌شود و بیکار بودنش هم این اجازه را به او می‌دهد. این داستان اما تا قبل از هفته جاری بود که گفته می‌شد چهره جانشین کارلو تاوکیو رئیس سابق فدراسیون فوتبال ایتالیا مشخص می‌شود، اتفاقی که باز هم رخ نداد.

آنچلوتی با اشاره به نابسامانی موجود در نهاد حاکم بر فوتبال ایتالیا، در پاسخ به سؤال خبرنگار نشریه کوریره دلواسپورت مبنی بر اینکه آیا برنامه‌ای برای قبول هدایت آتزوری دارد یا خیر، گفت" جواب من این است: فدراسیون فوتبال ایتالیا با کمک کمیته ملی المپیک ایتالیا باید ساختار جدیدی را برای فوتبال ایتالیا تعریف کنند. بعد از آن تصمیم‌گیری‌های لازم صورت خواهد گرفت. من اما پای حرف قبلی‌ام هستم. من ابتدا نیاز دارم که همه چیز شفاف شود آن وقت می‌توانیم درباره این مسائل صحبت کنیم اگرچه در حال حاضر هدف من هدایت یک تیم باشگاهی است.

کارلتو در پاسخ به این سؤال که آیا باشگاه خاصی را مد نظر دارد، تأکید کرد: من هنوز نمی‌دانم. چیزی مشخص نیست. باید یکی دو ماه دیگر هم صبر کنیم. لیگ قهرمانی به زودی دوباره آغاز می‌شود و تا زمانی که قوانین این رقابت‌ها عوض نشود، تنها یک تیم است که می‌تواند این تورنمنت را ببرد. در این شرایط سایر تیم‌ها چه کار می‌کنند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج