adexo3
۶۷۰۹۶۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

ستاره های جام جهانی ۲۰۱۰ در مسیر ایران

با بسته شدن پرونده بازی های پلی آف تکلیف تیم های حاضر در گروه های مختلف مشخص شد تا برنامه کامل مرحله گروهی و زمان رویارویی تیم ها اعلام شود.

ورزش سه: نتایج رقم خورده در پلی آف لیگ قهرمانان در منطقه غرب به شکلی پیش رفت که سه کشور ایران، قطر و امارات صاحب چهار نماینده در گروه های مختلف شدند اما عربستان با همان دو سهمیه ای که کنفدراسیون فوتبال آسیا برایش در نظر گرفت راهی این تورنمنت معتبر خواهد شد.

همین بهانه خوبی بود تا روزنامه الرایه در گزارشی مفصل به چهارسهمیه این کشور در معتبرترین تورنمنت باشگاهی آسیا اشاره و تقویم این تیم ها را به صورت کامل بررسی کند. الدحیل ، السد، الریان و الغرافه چهار سهمیه قطر در این فصل خواهند بود که هر یک با در اختیار داشتن ستاره های سرشناس و هدایت مربیان مطرح اروپایی و افریقایی گام به رقابت ها خواهند گذاشت که تقابل آنها با تیم های ایرانی جالب توجه خواهد بود به خصوص السد و الغرافه که ستاره های ملی پوش ایرانی نیز در اختیار دارند.

السد رقیب پرسپولیس با در اختیار داشتن بازیکنی مثل مرتضی پورعلی گنجی همین طور ژاوی هرناندز اسپانیایی ابتدا میزبان قهرمان ایران در دوحه خواهد بود تا تقابل سرخپوشان با این تیم یکی از جذاب ترین بازی های مرحله گروهی را رقم بزند. کاپیتان لاروخا در جام جهانی ۲۰۱۰ که جام قهرمانی را بالای سر برد طبق برنامه آخرین روز مرحله گروهی با السد گام به تهران خواهد گذاشت. ۲۷ فروردین ماه ۹۷ روزی است که طرفداران پرسپولیس هم می توانند مثل استقلالی ها شاهد تقابل تیم محبوب شان با یکی از ستاره های تکرار نشدنی فوتبال جهان باشند. بازی رفت دو تیم اول اسفندماه ۹۶ در دوحه برگزار می شود.

الغرافه اما با دو ستاره سرشناس خود که در زمستان با سروصدای زیاد به خدمت گرفت با عبور از سد پاختاکور ازبکستان حریف تراکتورسازی تبریز شد تا رویارویی نفراتی همچون وسلی اسنایدر دیگر ستاره جام جهانی ۲۰۱۰ در تیم ملی هلند با سرخپوشان تبریزی هم جالب توجه باشد، درست مثل مهدی طارمی که به عنوان امید اول گلزنی زردهای دوحه به ایران و آذربایجان برخواهد گشت. الغرافه هم مثل دیگر نماینده قطر السد روز ۳۰ بهمن ۹۶ ابتدا در خانه میزبان دور رفت خواهد بود و در دور برگشت روز ۲۸ فروردین ماه ۹۷ مهمان تبریزی ها در هوای کاملا بهاری دیار سهند خواهد بود.


ستاره های جام جهانی 2010 در مسیر ایران

سفر دو ستاره قهرمان و نایب قهرمان جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی به همراه تیم های السد و الغرافه در دو شهر تهران و تبریز می تواند جذابیت و هیجان لیگ قهرمانان میان فوتبالدوستان ایرانی را به اوج خود برساند. دیدن ژاوی هرناندز و وسلی اسنایدر با آن خاطرات جالبی که در دیدار فینال رقم زدند مسلما می تواند پای بسیاری از طرفداران پرسپولیس و تراکتورسازی را به ورزشگاه های آزادی و یادگارامام(ره) تبریز باز کند به خصوص اگر سرنوشت دو تیم در صعود از مرحله گروهی به این بازی کشیده شود.

دیگر نماینده های ایران هم در رویارویی خود با نماینده های قطر می توانند میزبان ستاره های سرشناسی باشند به خصوص استقلال که در مصاف با الریان با هدایت میشل لادروپ دانمارکی و در اختیار داشتن ستاره های همچون تاباتا برزیلی الاصل و ملی پوش قطر یا حمدا.. مراکشی به عنوان آقای گل حال حاضر این تیم جدال دشواری پیش رو خواهد داشت. الریانی ها ابتدا روز 24 بهمن میزبان استقلال خواهند بود و سپس روز 13 فروردین 97 در آزادی باید به مصاف استقلال بروند تا طرفداران تهرانی سیزده به در خود را مقابل شیرهای دوحه برگزار کنند.

ذوب آهن با امیر قلعه نویی باید با الدحیل مدافع عنوان قهرمانی و صدرنشین حال حاضر لیگ ستارگان روبرو شود. این تیم با هدایت جمال بلماضی و در اختیار داشتن ویرانگرترین خط آتش فوتبال قطر با زوج المساکنی و العربی دو ستاره گران قیمت آفریقایی می تواند حریفی دست و پاگیر برای سبزپوشان اصفهانی باشد. ذوبی ها 23 بهمن مهمان الدحیل خواهند بود و روز 14 فروردین 97 نیز از این تیم قطری در فولادشهر میزبانی می کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج