۶۷۱۰۹۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

حمودی: توپ‌هایمان به گل تبدیل نمی‌شود

مدافع تیم فوتبال پیکان تهران گفت: خوب بازی می‌کنیم و موقعیت گلزنی داریم ولی متأسفانه بدشانس هستیم که توپ‌هایمان به گل تبدیل نمی‌شود.

خبرگزاری مهر: علی حمودی، مدافع پیکان پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر نفت تهران در ورزشگاه تختی اظهار کرد: بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و می‌توانستیم برنده بازی هم باشیم، اما انگار پیکان دچار بدشانسی شده و این بدشانسی نمی‌خواهد دست از سر تیم ما بردارد.

وی ادامه داد: امروز چند موقعیت گل را از دست دادیم و باید در پایان بازی، سه امتیاز را کسب می‌کردیم؛ نه به یک امتیاز بسنده کنیم، اما متأسفانه نمی‌دانم چرا در هفته‌های اخیر هر چه تلاش می‌کنیم، بی‌فایده است. ما تمرینات خوبی انجام می‌دهیم و خواسته‌های سرمربی را در زمین برآورده می‌کنیم؛ ولی توپ‌هایمان به گل نمی‌نشیند.

حمودی در پاسخ به این پرسش که آیا پیکان باز هم مانند نیم فصل اول به روزهای خوب بازخواهد گشت یا خیر؟ گفت: تمام مجموعه پیکان هدفشان این است که به روزهای اوج بازگردیم و مانند نیم فصل اول بازی‌هایمان را با پیروزی به پایان برسانیم، اما دلیل این عدم موفقیت را تنها می‌توانیم بدشانسی بگذاریم، امیدوارم این دیدار، آخرین دیدار ما باشد که با بدشانسی به پایان رساندیم و انشاءالله در بازی‌های آینده پیروز از میدان خارج شویم.

مدافع تیم فوتبال پیکان تهران در پاسخ به این پرسش که چرا در ترکیب اصلی پیکان قرار ندارید؟ گفت: همه بازیکنان خوب تمرین می‌کنند و همگی آماده هستیم، اما تابع دستورات سرمربی تیم هستیم و او تشخیص می‌دهد که چه کسانی درون زمین قرار بگیرند، اما مطمئن باشید چه آنهایی که در زمین هستند و چه آنهایی که بر روی نیمکت نشسته‌اند، همدل هستند و تنها هدفشان موفقیت پیکان است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از فردا تلاش و تمرین می‌کنیم تا بتوانیم برای بازی آینده از آمادگی کامل برخوردار باشیم و امیدوار هستم که بازی بعد را با پیروزی به پایان رسانده تا طلسم این بدشانسی از تیم پیکان بیرون برود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج