adexo3
۶۷۱۴۰۶
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

گرشاسبی: نمی‌گذارند بازیکنان‌مان تمدید کنند

مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید: خوشحالم که یک برد دیگر به بردهایمان اضافه شد.

ایسنا: حمیدرضا گرشاسبی، مدیر عامل پرسپولیس پس از پیروزی این تیم مقابل سپاهان در جمع خبرنگاران، گفت: خوشحالم که یک برد دیگر به بردهای پرسپولیس اضافه شد. ان‌شاءالله این روند ادامه داشته باشد تا با روحیه بهتری در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنیم. به کادرفنی و بازیکنان تیم تبریک می‌گویم. همچنین یک تبریک ویژه به هواداران تیم می‌گویم که در این روز سرد به استادیوم آمدند و روی صندلی‌های یخ زده نشستند و تیم‌شان را تشویق کردند. مسئولان استادیوم آزادی خیلی تلاش کردند تا این بازی برگزار شود.

او در پاسخ به این سوال که از باشگاه دیناموزاگرب برای دیدن بازی چند نفر از بازیکنان تیم پرسپولیس آمده بودند چه نظری دارید، گفت: فعلا که خبری نیست و بیشتر بازیکنان پرسپولیس علاقه‌مندند که در این باشگاه فعالیت‌شان را ادامه دهند. یکسری افراد هستند که غیرحرفه‌ای عمل می‌کنند و اگر کارشان را ادامه دهند قطعا آنها را معرفی خواهیم کرد. بعضی‌ها دارند شیطنت‌هایی می‌کنند با توجه به اینکه پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالات محروم است مانع تمدید قرارداد بازیکن‌ها شوند.

گرشاسبی در پاسخ به این سوال که خبری مبنی بر اینکه مسقط به عنوان زمین بی‌طرف بین بازی‌های تیم‌های ایرانی و عربستانی معرفی شده است، اظهار کرد: من هنوز چنین خبری را ندیدم. باید فدراسیون به ما اعلام کند که چه تصمیمی گرفته شده تا ما این خبر را به رسانه‌ها بگوییم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      کار اون باند کیروشی پور ه
      موفقیت برانکو و پرسپولیس خار شده تو چشش

    • بدون نام

      هدایتی با حاشیه هایی که درست میکنه به دنبال منفعت خودشه ودرصدد ایجاد دودستگی بین تیمه. دستش رو شده با وام های میلیارد ی فضل وبخشش میکنه.بازیکنان پرسپولیس به خاطره دوتا سکه جلوش خم وراست ميشن، اون سکه ها حلال نیست کلا پول رانته

    • رسولی سنایی

      لنگی از سالیان دور فقط پول پول پول خدا بیامرزدش وقتی موسس باشگاه ان آقا باشد بعد لطفا آن آقا را از نظر سواد ودرک ومسایل دیگر با موسس باشگاه استقلال تیمسار خسروانی مقایسه کنید و ببینید که چه چیزهایی دستگیرتان نیشود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج