adexo3
۶۷۱۵۲۶
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

بیانی: استقلال - ذوب آهن، یک فینال است

پیشکسوت استقلال گفت: عملکرد شفر برای هر دیدار برابر حریفان قابل توجه بوده و این سرمربی توانسته انتظارات را برآورده کند.

خبرگزاری مهر: شاهرخ بیانی در خصوص پیروزی آبی پوشان برابر نفت آبادان گفت: استقلال باز هم به فینال جام حذفی رسید. آبی پوشان توانستند مقابل نفت با ارائه یک بازی کاملا منطقی و به دور از احساسات نتیجه را به نفع خود رقم زده و حالا منتظر حریف بعد از خود برای فینال جام حذفی باشند.

وی تصریح کرد: آبی پوشان بازی را مدیریت کردند و با اینکه به خاطر اتفاق ناگواری که برای قائدی افتاده بود روحیه خوبی نداشتند، توانستند به خاطر این بازیکن با تمام وجود بازی کرده و به پیروزی دست پیدا کنند.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: باید به شفر تبریک گفت، او از زمان حضورش در استقلال عملکرد قابل توجهی داشته، آنالیز دقیقی از حریفان دارد و توانسته نقاط قوت و ضعف حریفان خود را به خوبی شناسایی و بر روی ضعف تیم های مقابل کار کند و همین مسئله باعث شده که در هفته های اخیر به پیروزی های خوبی هم دست پیدا کند.

بیانی تاکید کرد: البته اگر بی احترامی به کسی نباشد، باید بگویم که نقطه ضعف اصلی نفت دروازه بان این تیم بود که دو اشتباه فاحش داشت و همین دو اشتباه باعث شد بازیکنان باتجربه استقلال از آن سود برده و دو گل را وارد دروازه حریف کرده و به فینال جام حذفی راه پیدا کنند.

وی تصریح کرد: استقلال در آبادان تنهای تنها بود، تماشاگرانش را به ورزشگاه راه ندادند اما شاید این مسئله باعث شد تا انگیزه بالاتری نسبت به حریف داشته باشند و درست در نقطه مقابل که نفتی ها بودند و از حمایت تماشاگرانشان هم سود می بردند، اما نتوانستند از آن استفاده کرده و شکست خوردند.

پیشکسوت استقلال در ادامه گفت: فکر می کنم همین حضور پرتعداد هواداران نفت هم باعث شد تا بازیکنان این تیم دچار استرس شوند و نتوانند بازی همیشگی خود را ارائه دهند و این یک پوئن بسیار مثبت برای بازیکنان استقلال شد.

وی در خصوص اتفاق ناخوشایندی که برای مهدی قائدی افتاده است، گفت: به شدت از این قضیه ناراحت شدم و تنها کاری که از دستم برمی آید این است که دعا کنم تا این بازیکن هر چه زودتر سلامتی خود را باز یافته و دوباره شاهد هنرنمایی او در میادین باشم اما نقطه تاریک این موضوع بیدار بودن این بازیکن حرفه ای تا ۲ بامداد است، نمی دانم چه کسانی باید مراقب او باشند که این بازیکن جوان و کم تجربه تا این موقع بامداد بیدار نباشد. در هیچ جای دنیا که فوتبال حرفه ای برگزار می شود شما نمی بینید بازیکنی دیرتر از ساعت ۱۱ بیدار مانده باشد اما این اتفاقات فقط در فوتبال ایران رخ می دهد و نشان می دهد که هنوز تا حرفه ای شدن راه درازی را در پیش خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: امیدوارم این موضوع یک تجربه گرانبها برای قائدی باشد تا دیگر چنین رفتاری از او سرنزده و بداند یک فوتبالیست حرفه ای باید همه کارهایش برنامه ریزی شده باشد.

بیانی در پایان و در خصوص دیدار روز یکشنبه استقلال برابر ذوب آهن گفت: مطمئن هستم این دیدار یک فینال به تمام معنا خواهد بود، هر دو تیم این روزها نتایج قابل قبولی کسب کرده و با بازی های خوبی که از خود به نمایش گذاشته اند، هواداران خود را خوشحال و حالا همه منتظر هستند تا ببینید چه تیمی در این دیدار برنده میدان خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ی محمدرضا

      فینال ببریید وقهرمان بشید. متوهم

    • بدون نام

      میبریم و قهرمان میشیم

    • مسعود

      معمولا اینجوریه که هر تیمی فینال رو ببره قهرمان میشه.
      حالا چجوریه که کیسه و ذوب میخان فینال رو برگزار کنن خدا میدونه.
      اگه اینجوریه خب دبروزم سپیدرود و کیسه خوزستان فینال داشتن.
      هفته بعدم حتما تراکتور و گسترش...
      جمع کنید بینیم.
      تا این پرررررسپولیس و برانکو هستن کیسه و ذوب و ... رنگ قهرمانی لیگ رو نمیبینن.

    • بدون نام

      درود بر منشای سیلی زن

    • علی

      چه فینالی بشه این بازی
      یعنی هرتیمی ببره سوم و هر تیمی ببازه چهارم میشه خخخخخ

    • کاردوک

      فینال جام حذفیه یا لیگ برتر یا جام باشگاههای آسیا ؟
      لطفا واضح حرف بزنید و ابهاماتو برطرف کنید . البته بهترین کار اینه که جنستو عوض کنی.

    • بدون نام

      ساغ اول آقای بیانی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج