adexo3
۶۷۱۷۳۷
۸ نظر
۵۰۰۰
۸ نظر
۵۰۰۰
پ

دو غایب شاخص دیدار پرسپولیسی‌ها و هدایتی

برخی بازیکنان پرسپولیس دقایقی بعد از پیروزی مقابل سپاهان با انتشار عکسی در کنار هوادار متمول این تیم، حاشیه ساز شدند.

ورزش سه: برخی بازیکنان پرسپولیس دقایقی بعد از پیروزی مقابل سپاهان با انتشار عکسی در کنار هوادار متمول این تیم، حاشیه ساز شدند. یکی از اتفاقات حاشیه‌ای پرسپولیس طی فصول اخیر همواره یک اسم در کنار خود داشته است؛ حسین هدایتی!

هواداران پرسپولیس در کنار هواداران استقلال و تراکتورسازی طی فصول اخیر با واریز کمک‌های خود به سامانه هواداری این تیم باعث شده‌اند تا تیم از حیث مالی شرایط مناسبی داشته باشد و همین اتفاق باعث شده تا اعداد قابل توجه بیش از ۶۰ میلیاردی کمک آنها از طریق سامانه هواداری مانع از بروز مشکلات مالی برای این تیم شود. در این بین اما حسین هدایتی به عنوان هوادار متمول سرخ‌ها با واریز مستقیم کمک‌های خود باعث شده تا حواشی عجیبی نیز برای آنها شکل گیرد که آخرین آن مربوط به مهدی طارمی و مبلغ هدیه‌ای بود که اکنون جنجال بزرگی ترتیب داده است.

با این حال بازیکنان پرسپولیس علیرغم تمام حواشی شکل گرفته که حتی منجر به انتشار فایل صوتی مکالمه مهدی طارمی نیز شده بود، دقایقی بعد از پیروزی شیرین مقابل سپاهان با انتشار عکس‌هایی از حضورشان در کنار حسین هدایتی از این هوادار متمول تشکر کردند و شنیده‌ها حاکی از پرداخت سکه به حاضران در این جلسه است.

اما در این جمع بودند بازیکنانی که بی توجه به حواشی و سکه‌ها تمرکز روی دیدارهای آتی پرسپولیس و دریافتی از باشگاه را با توجه به قراردادشان به حضور در جلسه با هدایتی و دریافت سکه ترجیح دادند. علیرضا بیرانوند از جمله بازیکنانی بوده که از روز ابتدایی حضورش در پرسپولیس هیچ عکسی از حضورش در کنار هدایتی دیده نمی‌شود. وحید امیری به عنوان بازیکن بااخلاق سرخپوشان دیگر غایب این جلسه بود. حرکتی جالب توجه و قابل تقدیر که بازیکنان حرفه‌ای پرسپولیس صورت داده‌اند و به لطف هوادارانی که تنها با پرداختی سرمایه‌ای اندک خود به سامانه پیامکی باعث شده‌اند تا باشگاه مشکلی برای پرداختی قراردادها نداشته باشند احترام گذاشته‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بهرحال همه جای دنیا مرسومه هوادارای متمول به بازیکنا ازطرف خودشون پاداش میدن و بنظرم کار آقای هدایتی ایرادی نداره،،درمورد بیرانوندو وحید امیری هم باز من تکرار میکنم ،که این دوتا بچه لر قابل اعتمادنیستن و هرلحظه ممکنه با ی پیشنهاد خوب خارجی ولو افغانستانم باشه قید پرسپولیسو بزنن

    • بدون نام

      دم این دو لر بچه گرم

    • ایرانی

      امثال هدایتی و پاشاکی چی از جون پرسپولیس میخوان؟اون پاشاکی همونی بود که طارمی و رضاییان رو هوایی کرد تا به ترکیه برن بعد هم طارمی رو وسوسه کرد با اینکه قرار داد بسته بود برگرده و این بلا رو سر تیم آورد. چرا مثل کنه به تیم چسبیدن؟ حسین هدایتی اگر منفعتی نداره چرا هی چپ و راست کنار بازیکنها عکس می اندازه و کمکهاشو توی بوق و کرنا میکنه؟؟؟

    • سعید

      امیری که اولش میخاست بره استقلال که هدایتی با ۷۰۰میلیون که بهش داد راضیش کرد که بیاد پرسپولیس .پس پولش قبلا گرفته ویا کار داشته که نرفته

    • م ح

      من خودم پرسپولیسی باتعصبم اما اون دوستمون که میگی به این دوتا بچه لر اعتمادی نیست باید عرض کنم لر ازنسل اریوبرزن هست وسنبل غیرت وشهامت پس.....درضمن حق هربازیکن حرفه ای هست اگه پیشنهاد خوبی داشته باشه بره

    • محمد

      من نمی دونم ايشون چه نفعی از چسبیدن به پرسپولیس می بره!
      ولی هیچ گربه ای برای رضای خدا موش نمی گیره!

    • محمد

      من نمی دونم ايشون چه نفعی از چسبیدن به پرسپولیس می بره!
      ولی هیچ گربه ای برای رضای خدا موش نمی گیره!

    • بدون نام

      فقط وحید امیری...انسانی سالم خوش قلب و با ادب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج