adexo3
۶۷۱۷۶۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

«زیدان» به فکر خرید یک دروازه‎بان

رئال مادرید در تابستان برای خرید یک دروازه‎بان اقدام خواهد کرد و سرمربی رئال برای این پست ۴ گزینه را مد نظر دارد.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال رئال مادرید در بازار نقل و انتقالات ژانویه امسال با وجود این که شرایط خوبی هم در زمین ندارد و نتایج خوبی کسب نکرده، فعالیت ویژه‎ای نداشت و حداقل آن طور که از این تیم انتظار می‌‏رفت بازیکنی را جابه‏‌جا نکرد. همین موضوع باعث شده تا متخصصان این طور برداشت کنند که این تیم درصدد است در تابستان فعالیت زیادی انجام دهد و بدون شک یکی از آن‌ها خرید یک دروازه‌‏بان است.

با وجود عملکرد نه چندان بد کیلور ناواس دروازه بان رئال، این باشگاه مدام برای خرید یک دروازه‎بان پافشاری می‏‎کند و در این مطلب به گزینه‎هایی که دارد اشاره می‏‌کنیم.

یکی از اصلی‏‌ترین و البته قدیمی‌‏ترین گزینه‎های رئال داوید دخئا، دروازه‎بان اسپانیایی منچستریونایتد است. او از گذشته زیر ذره‏‌بین رئال بوده و حتی یک بار به پیوستن به این تیم بسیار هم نزدیک شد.

دیگر گزینه این تیم تایبوت کورتوا، دروازه‎بان چلسی است که همواره نام او به عنوان آلترناتیوی برای دخئا مطرح بوده است، هرچند که رئال می‎داند برای جذب بازیکن از چلسی کار راحتی نخواهد داشت.

بعد از دو گزینه ذکر شده نام یان اوبلاک، دروازه‌‏بان فوق‎العاده اتلتیکومادرید هم مطرح شد و رئال مادرید می‌داند که مذاکره با همشهری‎اش برای جذب بازیکن از این تیم خیلی سخت نیست.

جدیدترین گزینه این تیم اما جانلوئیجی دوناروما است، دروازه‎بان نوجوان میلان که فراتر از حد انتظار ظاهر شده و بر خلاف تصورات اخیرا قراردادش را با این تیم تمدید کرده است. البته که مدیربرنامه او قراردادی تنظیم کرده که در آن شانس ترک میلان و پیوستن به تیمی که بخواهد زیاد است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج