adexo3
۶۷۲۰۴۲
۲۲ نظر
۵۰۰۱
۲۲ نظر
۵۰۰۱
پ

توفیقی: خانواده شاکر، کار زیبایشان را با حواشی مخدوش نکنند

معاون ورزشی استقلال می‌گوید این باشگاه کشور قطر را به عنوان میزبان مقابل الهلال عربستان انتخاب کرده است.

ایسنا: سید پندار توفیقی، معاون ورزشی استقلال درباره وضعیت مهدی قائدی اظهار کرد: مهدی قائدی در بخش مراقبت‌های ویژه تحت کنترل است. خوشبختانه جراحی او جراحی خوبی بوده و دوز داروها کاهش پیدا کرده تا هوشیاری‌اش را به دست بیاورد. دکتر نوروزی هم پیگیر کارهای او است.

او درباره حواشی بوجود آمده درباره این حادثه تصریح کرد: آن چیزی که مسلم است این حادثه‌ای بوده که پیش آمده و در این حادثه احمدرضا شاکر فوت شد. خانواده شاکر هم در اقدامی خداپسندانه اعضای بدن او را اهدا کردند. علی‌رغم اینکه حادثه تلخی بود اما خانواده شاکر کار بسیار بزرگی انجام دادند. در این کنار هم حواشی بوجود آمده که بخاطر این است که رسانه‌ها خبر داشته باشند و این کارها زجر این خانواده را بیشتر می‌کند. شاکر با قائدی بسیار صمیمی بود و در تهران با هم زندگی می‌کردند. او اکثر اوقات با قائدی به تمرین می‌آمد. اینکه الان به سراغ ادبیات قتل عمد و غیرعمد برویم خوب نیست. آن چیزی که مشخص است مملکت قانون دارد ولی من مرد قانون نیستم. مطمئنا خانواده شاکر کار زیبایی که انجام داده‌اند را با حواشی مخدوش نمی‌کنند. این را هم فراموش نکنیم که ممکن بود مهدی قائدی در این حادثه جانش را از دست بدهد. در حال حاضر باید تلاش کنیم تا سرمایه فوتبالی کشور حفظ شود.

معاون ورزشی استقلال ادامه داد: نیاز است که بازیکنان، حتی بازیکنان بزرگ سبک زندگی حرفه‌ای داشته باشند. باشگاه‌ها هم در بخش سرپرستی پیگیر کارهای بازیکنان هستند. قائدی هم پس از بازی پارس جنوبی جم از من اجازه گرفت تا برای بحث ثبت‌نام دانشگاه پیگیر شود تا بتوانیم در لیگ قهرمانان آسیا با گواهی تحصیلی برای ما به میدان برود. او قرار بود دوشنبه برگردد. ما در جریان جزئیات این حادثه نیستیم.

توفیقی در ادامه درباره جذب بازیکن خارجی استقلال و اخباری مبنی بر جذب مهاجم ساحل عاجی گفت: ظرف ۵۰ روز گذشته بازیکنان زیادی کاندیدا شدند اما در داخل افرادی دست به کار شدند که نگذارند به تیم ما بیایند. ما گزارش این موضوع را به مراجع ذی‌ربط می‌دهیم. شفر هم در جریان این اتفاقات است. دو بازیکن به ایران آمدند که از لحاظ فیزیکی تایید نشدند. قرار بود دو بازیکن امشب به ایران بیایند و درباره آن‌ها اطلاع رسانی می‌کنیم. فردا هم تست پزشکی آن‌ها را می‌گیریم و ان‌شاءالله مراحل عقد قرارداد هم انجام می‌شود.

او درباره میزبان استقلال مقابل الهلال عربستان و اخباری که منابع عربستانی مبنی بر انتخاب مسقط عمان به عنوان میزبان منتشر شده بیان کرد: بنا بر این بود که لیگ قهرمانان آسیا به صورت رفت و برگشت باشد. نامه‌ای از سوی AFC آمد که قطر، عربستان و امارات به صورت رفت و برگشت به مصاف هم می‌روند. باشگاه استقلال در حال حاضر قطر را به عنوان میزبان انتخاب کرده و باشگاه استقلال تا پایان به دنبال احقاق حقش است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جناب توفیقی اینجا دو تا بحث جداگانه مطرحه , یکی بحث فوت یک جوان که باید مراحل قانونی خودش رو طی بکنه و یک موضوع دیگه هم که بحث اهدای عضو اون جوان عزیزه , بنظر شما اگر خانواده یک جوان که در اثر تصادف به رحمت خدا رفته و اعضای بدنش رو در اقدامی انسان دوستانه اهدا بکنند حق پیگیری مجازات راننده متخلف مسبب ماجرا را ندارند ؟؟؟!!! شما در چه جایگاهی هستید که اینگونه برای پایمال کردن خون اون جوان بی گناه به خانواده داغدار حمله می کنید ؟؟؟؟ واقعا جای تاسف داره

    • بدون نام

      از نظر شما کسی که سرعت غیر مجاز داشته و گواهينامه هم نداشته قتل عمد هست با نه؟
      حالا با حاشيه های دیگر که گفته شده کاری نداریم

      قانون میگوید بدون گواهينامه قنل عمد
      اگر فراتر از قانون هستید با باز لابی میکنید بحث جدا دارد

    • hiss

      بچه مردمو کشت

    • بدون نام

      آقای توفیقی لطفا سکوت کن. مسبب اصلی این حادثه کم کاری باشگاه استقلال و بزرگ کردن بازیکنی که جنبه بزرگی ندارد. خانواده شاکر عزادار است و شما حرف از حفظ سرمایه ملی می زنید. چه سرمایه ملی. سرمایه ملی کسی است که با رفتار نیکو و پسندیده خود الگوی دیگران باشد نه کسی که در نیمه‌شب با سرعت بالا در خیابان جولان می دهد و باعث مرگ جوانی می شود که آرزوهای زیادی داشته است آقای توفیقی مقصر اصلی شما هستید و بهتر آنست که از خانواده شاکر بابت حرف نسنجیده عذرخواهی و دلجویی کنید

      پاسخ ها

      • arvin

        تابلو حسودی میکنی دوست عزیز با خراب شدن این پسر چی گیرت میاد

      • بدون نام

        بیژن حیدری کاش مرده بود داور لنگی صفت کاش دیگه کرمانشاه نمیرفت بی شرف

    • بدون نام

      یارو بدون گواهینامه سوار ماشین شده و باعث مرگ ی نوجوان شده،،حالا کاری به خانواده اون جوان بیگناه ندارم ولی قانوون بااااید دهن این پسرو حسابی سرویس کنه تا ازین غلطا نکنه،،تو هم لطف کن خفه شوکیسه کش بیسواد

    • مسعود

      یعنی تا تونستی اراجیف به هم بافتی!!!
      اولا ورمزیارگفته مااصلا احمدرضاشاکر رو نمیشناسیم وشما میگید بارهابا قائدی اومده تمرین.
      ثانیا همه میدونن که قائدی بدون گواهینامه پشت فرمان نشسته بوده وباعث کشته شدن جوان مردم شده.
      ثالثا اگرقائدی سرمایه فوتبال بوده شاکرهم بوده.
      رابعا ساعت یک ونیم شب با چندنفر سرنشین باجنس مخالف باسرعت فوق العاده بالا چیکار میکردن؟چرادرمورد سرنشینان دیگه هیچ چیزی رسانه ای وشفاف سازی نشده؟شما جای پدرومادر شاکربودی چیکار میکردی؟
      خامسامگر توتهران دانشگاه نبوده که قائدی رفته بوشهر وساعت یک ونیم شب رفته ثبت نام کنه!!!!!!!
      سادسا اینقدر غیرمنطقی صحبت نکن.

      پاسخ ها

      • موسوی

        عزیز برادر ،مگه کیسه ها منطق سرشون میشه!!!!! وای اگه ی بازیکن پرسپولیس اینکار را میکرد همین آقا که دم از سرمایه ملی میزنه تا فیفا پیش میرفت .

    • بدون نام

      اه تارتار

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو چه احمقی هستی

    • میکائیل 25 ساله از خوزستان

      یه بچه سسول و قرتی با پول مردم ماشین گذاشته زیر پاش جوان بدبختو داد به کشتن حالا واسه ما دختر هم سوار میکنه مثله جوله هست

    • امرا

      بدون نامها لطفا اظهار فضل نکنید

    • م ج

      پ ن پ بیان جایزه بدن به قائدی بچشونو فرستاده زیر خاک
      تا کی میخواین کثافت کاری های فوتبالیست هارو ماله بکشید

    • بدون نام

      خاک بر سر فوتبالی که سرمایه اش این تازه به دوران رسیده بی جنبه باشد که آرزوهای یک جوان و خانواده را از بین برد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا همه ما را بیامرزد

    • بدون نام

      آخه بدبخت که نسنجیده حرف میزنی مگه اون خدا بیامرز سرمایه اون خانواده نبوده
      فقط یک لحظه خودتا جای اون خانواده بگذار بعد بلغورکن
      بحث قائدی هم جداست وخانواده شاکر هم خیلی ازتو بامعرفت ترندولازم به ...‌

    • عرفان

      سرمای فوتبالی ساعت دو شب بیرون کورس گذاشته بود،با چندتا دختر جون مردمو به گشتن دادیعنی نمیتونست درست رانندگی کنه،این اگه برگشت بازم از این کارا میکنه چون شماها پشتشین.

    • رضا خنکسار با افتخار استقلالی

      لنگیا چقدر بدبختن که میخوان اینجوری حاشیه سازی کنن خوب به شما چه مملکت قانون داره شما چرا میسوزین هر کسی امکان داره اشتباه کنه قائدی که سنی نداره حادثه هم خبر نمی کنه خوب نیست نمک روی زخم یه خانواده داغدار بریزین شما که اینطوری قضاوت میکنین خودتون و جای اون بزارین چه حالی دستتون میده شما مگه خودتون با چشم دیدین که چه اتفاقی افتاده زود قضاوت نکنین به خدا گناه داره خدا خودش میدونه چه اتفاقی افتاده قانون خودش میدونه چکار کنه شما گناه کسی رو نشورین اگه قائدی مقصر باشه مطمئن باشید قانون خودش حالشو میگیره

    • بدون نام

      لطفا احساسی برخورد نکنید ناخواسته جان یه جوان از بین رفته.همه ما جوانی کردیم سرعت هم رفتیم به عواقب کار هم دا ان شرایط فکر نکردیم خودمون را جای انها بزاریم.

    • ی محمدرضا

      این بی نام ونشان ها اگه برادر خودت بود بازهم این حرف هارومیزدی کسی یه خطا کرد دوباره تکرار کنه مثل چوب کج که از قدیم گفتن راست نمیشه تخته کنین این دکان بازارو هر خلافی بکنه که چی سرمایه ملی هه میخواهیم نباشه همچین سرمایه ای یه وجب ادم تو این مدت چه کارهایی که نکرد خدا به خانواده شاکر صبر بده داغ جوان سخته تسلیت بخانواده شاکریاحق

    • موسوی

      واقعا جای تاسف،آقای توفیقی طوری صحبت میکنه ،اگه قایدی دیگه فوتبال نکنه انگار فوتبال ایران نابود میشه و قابلی نباشه باید لیگ تعطیل شه.عزیز دل برادر به چه قیمتی میخواین قایدی را میخواین حفظ کنید!!!! ؟تو بلاد غیر اسلامی هر کس جرمی مرتکب شده مجازات میشه،رئیس جمهور باشه نخست وزیر باشه یا فوتبالیست(نخست وزیر ایتالیا،مسی ،و....)همین ی ماه پیش برادر مسی و مثالهای دیگر.اینجا فقط باید بگیم متاسفم که امثال شما در راس فوتبال هستین.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج