۶۷۲۷۳۴
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

آیا «شفر» مرد بازی‌های بزرگ هست؟

تیم فوتبال استقلال مقابل ذوب آهن شکست خورد تا این سئوال بیشتر از گذشته در خصوص سرمربی آلمانی آبی‌ها شکل بگیرد که آیا او مرد بازی‌های بزرگ هست؟

خبرگزاری مهر: برخی از نتایج تیم استقلال را با وینفرد شفر بررسی می کنیم. مقابل پرسپولیس تیم اول جدول شکست، ذوب آهن تیم دوم جدول شکست، فولاد تیم سوم جدول مساوی در خانه، سایپا تیم چهارم جدول مساوی در خانه و مقابل پارس جنوبی جم تیم پنجم جدول پیروزی در خانه.

اینها نتایجی بود که شفر مقابل تیم های بالادستی‌اش در جدول به دست آورده بود. پارس جنوبی جم تنها تیمی است که در جدول بالای استقلال حضور دارد و آبی پوشان موفق به شکست دادن آن شده‌اند. استقلال شفر در حالی مقابل پارس جنوبی پیروز شد که این تیم هفته های زیادی است مقابل هیچ تیمی پیروز نشده و تنها به خاطر نتایج ابتدای فصلش هنوز در رده‌های بالایی جدول قرار دارد. پارس جنوبی در رده سیزدهم جدول نیم فصل دوم قرار دارد و بیشتر از دو سوم زمان بازی هم ۱۰ نفره مقابل آبی پوشان بازی کرد.

البته اینها تنها بازیهایی نبودند که شفر از کسب پیروزی در آن عاجز ماند. او در برخی از بازی های مشکل دیگر مثل دیدار با تراکتورسازی تبریز هم زور پیروز شدن نداشت.

شفر در کل عملکرد بدی در مدت زمان حضورش در استقلال نداشته اما ضعف او در مقابله با تیم های خوب در بازیهای سخت باعث شده تا ته دل هواداران استقلال خالی شده و به شدت نگران بازیهای آسیایی این تیم باشند. این سئوال که «آیا شفر مرد بازیهای بزرگ و روزهای سخت هست؟» به شدت ذهن استقلالی ها را مشغول کرده است.

آبی پوشان روزهای سختی پیش رو دارند. آنها بعد از دیدار با سپیدرود که شاید روی کاغذ بازی دشواری نباشد دو بازی سخت در لیگ مقابل فولاد در اهواز و پرسپولیس دارند. آنها به زودی درگیر لیگ قهرمانان آسیا شده و باید با حریفان تا بن دندان مسلحی مثل العین و الهلال بازی کنند و حضور در این دیدارهای سخت است که باعث نگرانی آبی ها شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دوست عزیز مربیان لیگ برتر هر کدوم حداقعل پنج سال سابقه کار تو لیگ وهمچنین شناخت کافی از برنامه دیگر مربیان وبازیکنای لیگ برتر دارن در حالیکه شفر چند ماهه وارد لیگ ایران شده وهیچ شناختی خودش وکادر فنیش از مربیان وبازیکنای لیگ ما ندارن واحتیاج به زمان دارن همین برانکو تو نیم فصلی که اومد پرسپولیس با اینکه بازیهای خوب انجام میداد ولی چند تا باخت آورد تو لیگ های اروپایی هم گواردیولا الان فکر کنم بعد دو سال داره با سیتی نتیجه میگیره پس ما هم باید به شفر زمان بدیم ضمن اینکه استقلال تو بعضی پست ها کمبود بازیکن داره مثل جای گزین جباروف یا خط حمله که قربانی بازیش بگیر نگیر داره به هر حال این نظر منه.

    • pesar bad

      دقیقا بحث همینه چند ماهه تازه اومده ایران با این تیم بدون مهاجم با این وضع مدیریت میخاین چکارکنه اخه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج