adexo3
۶۷۳۰۴۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

فخرالدینی: مجید حسینی باید اخراج می‌شد

میلاد فخرالدینی مدافع تیم ذوب آهن می گوید که حرکت مجید حسینی پنالتی بوده و به دلیل شدت خطا مدافع استقلال باید اخراج می شده است.

ورزش سه: میلاد فخرالدینی مدافع راست تیم فوتبال ذوب آهن در مورد کسب پیروزی ۲ بر ۱ برابر استقلال تهران و رسیدن به جایگاه دوم جدول رده بندی به خبرنگار "ورزش سه" گفت: بازی خیلی خوبی بود؛ مخصوصا نیمه ی دوم که فوتبال خوبی بازی کردیم و خدا را شکر که بازی را بردیم و توانستیم به روند خوب خود ادامه دهیم.

وی در مورد هدف این تیم در ادامه مسابقات عنوان کرد: برای قهرمانی سخت شده و پرسپولیس نیم فصل اول خیلی امتیاز جمع کرده ولی ناامید نیستیم. برای قهرمانی تلاش می کنیم ولی اگر نشد هم حداقل این است که تلاشمان را کردیم و حسرت نمی خوریم.

فخرالدینی در مورد شرایط خوب این تیم در نیم فصل دم برخلاف نیم فصل اول بیان کرد: نیم فصل اول ذوب آهن یک سری بدشانسی ها داشته که نیم فصل دوم این اتفاق نیفتاده و نتایج خوبی گرفتیم و امیدورم این نتایج ادامه داشته و این روند تا پایان فصل هم ادامه داشته باشد.

مدافع راست تیم ذوب آهن در مورد بحث برانگیزترین صحنه بازی دیروز که استقلالی ها به شدت به آن معترض بودند و معتقد بودند که پنالتی اعلام شده روی او صحیح نبوده است، توضیح داد: صحنه صد در صد پنالتی بود و مجید باید کارت قرمز می گرفت. بحث زدن توپ زدن نیست. مثل این می ماند که وسط زمین توپ را بزنیم و بعد پای بازیکن را به شدت بزنیم. داور در صحنه پنالتی خطای شدید را گرفت و باید اخراج می کرد ولی خدا راشکر که پنالتی گرفته شد.

فخرالدینی در مورد بازی مقابل استقلال تهران و برخورد هواداران با او اظهار داشت: برای من فرقی نمی کند مقابل چه تیمی بازی می کنم و با هر تیمی قرارداد می بندم همه بازی ها را به یک چشم می بینم. ضمن اینکه بین من و هواداران استقلال همیشه رابطه خوبی وجود داشته است و روز گذشته هم جز تشویق چیزی از آنها ندیدم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج