adexo3
۶۷۳۱۱۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ترمیم خط دفاعی، اولویت ابراهیم‌زاده در سپاهان

تیم فوتبال سپاهان در چهار دیدار اخیر خود موفق به ثبت کلین شیت نشده است.

ورزش سه: سپاهانی ها نیم فصل دوم را امیدوارنه شروع کردند و با کسب تساوی یک بر یک برابر سایپا و پیروزی ۴ بر صفر مقابل پدیده امیدوار به بازگشت به مسابقات بودند؛ اما تساوی مقابل پارس جنوبی جم و دو شکست مقابل ذوب آهن و سپیدرود باعث ایجاد تغییرات زیادی در این تیم شد.

طلایی پوشان پس از دیدار برابر پارس جنوبی جم که با دو کلین شیت پیاپی ابراهیم عالمه همراه شده بود، هنوز موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود نشده اند و در چهار دیدار برابر ذوب آهن، سپیدرود، فولادخوزستان و پرسپولیس با شکست زمین مسابقه را ترک کرده اند. دریافت 7 گل در این 4 دیدار نشان می دهد که خط دفاعی طلایی پوشان که در پایان هفته بیست و دوم رتبه دوازدهم را در بین تیم های حاضر در جدول به خود اختصاص داده، اصلا شرایط خوبی ندارد و ابراهیم زاده سرمربی جدید سپاهان که با شکست در ورزشگاه آزادی کار خود را شروع کرده، باید فکر ویژه ای برای ترمیم این نقطه از ترکیب تیم خود برای 8 دیدار باقی مانده داشته باشد.

البته در کنار ترمیم نقاط ضعف سپاهان در خط دفاعی، سرمربی جدید این تیم باید نگاه ویژه ای به خط هجومی تیم نیز داشته باشد. طلایی پوشان اگرچه با زدن ۲۱ گل، نهمین خط هجومی برتر لیگ هستند اما در نیم فصل دوم در ۷ مسابقه تنها ۷ بار گلزنی کرده اند و اگر ۴ گل دیدار این تیم برابر پدیده را در نظر نگیریم، این تیم در ۶ مسابقه تنها ۳ گل زده که آمار مناسبی برای سپاهان به شمار نمی رود و آنها برای فاصله گرفتن از رتبه ۱۳ جدول رده بندی بیش از گذشته به انسجام در دفاع و زهردار بودن در خط هجومی نیاز خواهند داشت؛ تغییراتی که باید ببینیم منصور ابراهیم زاده چقدر در انجام و ایجاد آنها موفق عمل خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج