adexo3
۶۷۳۶۰۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آقای قابل اعتماد رئال، مامور مهار نیمار شد

رئال مادرید برای بازی ۲۵ بهمن ماه مقابل پاری سن ژرمن در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، دنی کارواخال را در اختیار نخواهد داشت.

ورزش سه: رئال مادرید برای بازی ۲۵ بهمن ماه مقابل پاری سن ژرمن در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، دنی کارواخال را در اختیار نخواهد داشت.

امروز اعلام شد که کارواخال به دلیل کارت زرد عامدانه ای که مقابل آپوئل دریافت کرده بود، از سوی یوفا دو جلسه محروم شده است و به این ترتیب نمی تواند تیمش را برابر پی اس جی همراهی کند. او جلسه اول محرومیتش را برابر دورتموند پشت سر گذاشته بود.
آقای قابل اعتماد رئال، مامور مهار نیمار شد

به این ترتیب زیدان حالا باید در مورد بازیکن جانشین کارواخال که مامور مهار نیمار نیز خواهد بود، تصمیم گیری کند. طبق ادعای آاس، سرمربی فرانسوی برای این بازی روی ناچو دیدگاه مثبت دارد و آقای قابل اعتماد را مامور مهار نیمار خواهد شد.
مدافع همه کاره رئال که محصول آکادمی فوتبال همین باشگاه است، در این فصل با 2347 دقیقه، بیشتر از هر مدافع دیگری در این فصل به میدان رفته و همواره نیز پاسخ اعتماد زیدان را داده است.

ناچو تاکنون ۱۷ بار در سمت راست دفاعی برای رئال به میدان رفته و این تیم تنها یک بازی را باخته است. در آن بازی ناچو تنها ۸ دقیقه پایانی را در میدان حاضر بود و رئال ۳-۴ در برنابئو به شالکه باخت(فصل ۱۵-۲۰۱۴ با هدایت آنچلوتی).
نکته قابل توجه، خاطره خوب ناچو از مصاف با پی اس جی است. دو سال پیش کهکشانی ها با تک گل ناچو در برنابئو موفق به شکست حریف پاریسی شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج