اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۷۴۹۱۵
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

ناگفته‌های گولچ از حضور کوتاهش در پرسپولیس

آنتونی گولچ درباره حضور کوتاه مدت خود در پرسپولیس به صحبت پرداخت.

ایسنا: به نقل از سایت سیدنی، آنتونی گولچ یکی از بازیکنان خارجی بود که با امیدواری زیاد به فوتبال ایران آمد و با پرسپولیس قرارداد بست اما در این تیم بازی نکرد و جدایی زودهنگامی هم از جمع سرخپوشان داشت.

آنتونی گولچ درباره حضور کوتاه مدت خود در فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس گفت: من قبل از اینکه به ایران بیایم در فوتبال مولداوی و تیم شریف بازی می‌کردم و بعد از رفتن سرمربی ما هم از این تیم جدا شدیم و من هم قرار بود به فوتبال کره بروم و وسایلم را هم جمع کردم ولی ناگهان به ما گفته شد که باید به ایران بروم چون سران باشگاه من را با قیمت بیشتری به تیم پرسپولیس فروخته بودند. راه برگشتی نداشتم چون تیم قبلی من را نمی خواست و نمی‌توانستم فسخ قرارداد کنم و مجبور بودم به ایران بروم.

او ادامه داد: به من گفته شد که پرسپولیس ۴۰ میلیون هوادار دارد و یکی از تیم‌های بزرگ آسیا است. البته اغراق هم نبود و من همان روزهای اول تماشاگران زیادی در اطراف باشگاه دیدم و فهمیدم به چه تیم بزرگی آمده‌ام ولی اوضاع خوب پیش نرفت. در ابتدا مشکل ویزا پیدا کردم ومدارکم به موقع به دست باشگاه پرسپولیس نرسید. آپارتمانی هم که باشگاه قولش را داده بود به ما ندادند و هر یک بار مجبور بودیم به جای دیگری نقل مکان کنیم. نمی‌دانستم که آینده‌ام چطور است و شب‌ها قرار است کجا بخوابم.

این بازیکن در ادامه گفت:‌ به بیماری عجیبی هم دچار شده بودم. به این فکر می‌کردم که به کشورم برگردم. توانایی انجام کاری را نداشتم. باشگاه هیچ توجهی به من نکرد و اصلا سراغ من را نمی‌گرفتند و وضعیت من را بررسی نمی‌کردند و سه ماه هم بود به من حقوق نداده بودند. مجبور شدم به سفارت بروم چون طبق قانون فیفا اگر بازیکن خارجی تا سه ماه حقوق نگیرد و بازی نکند می‌تواند به بازگشت به کشورش اقدام کند.

آنتونی گولچ در حال حاضر در تیم مارینرز در فوتبال استرالیا بازی می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مونتلا

      نه میخواستی یک ویلا هم برات بگیرند خدایش امسال 3 تا خارجی داریم یکی از یکی بهتر و قویتر حالا تو هم خارجی بودی چرا منشأ این حرف ها رو نمیزنه چرا رادو میگه میخواد فوتبال شو تو پرسپولیس تمام کنه زنده باد رادو و بشار و منشا به لطف خدا امسال دوباره تو چهار تا آسیا

    • جونیور

      دهنت ببند قدر جایگاهت ندونستی نکبت پرسپولیس جایگاهه بزرگانه نه پول دوستان

    • بدون نام

      این خووووووووووششششششگل احمق که فقط قیافه اش خوووووشگل بوووووود بازی اش که مزخرف و صفر بووووووووووود احمق نمک خوووووووورده نمکدووووووون میشکنه نمک نشناس عوضی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      چقد ام پوووووول به جیب زد با بازی نکردنش احمق!!!!!!!!!!!!!!!! ما بازیکنایی مث لوکا ماریچ منشا بوژیدار و ...... میخایم نه مث تو گولچ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      اومده بودی کیسه توپرکنی بی ناموس بخاستخدا وکوری چشم وخاری وذلیلی دشمنان داخلی پرسپولیس امسال باید تواسیا اقایی کنه البته اگه خاعنین داخلی بزارن چون خیلی ب مزاجشون خوش نمیاد؟

    • بدون نام

      چقدر از بیت المال را آقای سلطانی فر بهت بخشید ورفتی بدون یک دقیقه بازی کردن .این را هم بگو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج