۶۷۵۱۶۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ناصحی: اپسیلونی پایم به پای صالحی نخورد

کاپیتان پدیده خراسان معتقد است هیچ برخوردی با مهاجم پارس جم نداشته و موعود بنیادی‌فر در اعلام پنالتی اشتباهی بزرگ را مرتکب شده است.

ورزش سه: رضا ناصحی پس از شکست تیمش برابر پارس جم اظهار داشت: چند بازی است که اگر چه خلق موقعیت نیم‌فصل اول را نداریم اما ما شرایط‌مان در روند بازی خوب بوده و کنترل بازی دستمان است اما گل‌های بدی می‌خوریم که جوانب زیادی در آن دخیل است.

وی افزود: به واقع ما در چند بازی اخیر خیلی از داوری متضرر می‌شویم و با اینکه من همیشه خوشبین بوده‌ام که اشتباهات سهوی است اما وقتی بازی با استقلال خوزستان پنالتی ما گرفته نمی‌شود، بازی با استقلال تهران پنالتی اشتباه علیه ما می‌گیرند، در بازی با تراکتورسازی پنالتی و اخراج اشتباه اعلام می‌کنند و ... به خود حق می‌دهم که قضاوت دیگری داشته باشم.

کاپیتان پدیده به صحنه پنالتی علیه پدیده اشاره کرده و گفت: با تمام ابزارها و دوربین‌هایی که دارند ببینند که آیا اصلا اپسیلونی پای من به پای صالحی برخورد کرده که داور پنالتی می‌گیرد؟ من به محض اینکه فهمیدم مهاجم پارس قصد تمارض دارد پایم را جفت کردم که نمی‌دانم وقتی داور ندید چرا کمک داور که زاویه خوبی داشت به ایشان کمک نکرد؟‍!

وی ادامه داد: متاسفانه آقای بنیادی‌فر در نیم فصل در دو بازی با سپاهان و پارس دو پنالتی گرفته‌اند که با اشتباه به ضرر ما تمام شده و در روزهایی که شاید از لحاظ فوتبالی هم بد می‌آوریم به لحاظ داوری نیز تحت فشار قرار گرفته‌ایم؛ ای کاش که باشگاه فیلم این سریال‌ اشتباهات را به فدراسیون ارسال کند.

ناصحی با بیان اینکه یکی از اشتباهات تیمش استمرار داستان کسر امتیاز بوده متذکر شد: بله، خودمان خز این کسر شش امتیاز را درآوردیم و با اینکه واقعا در سرنوشت ما تاثیرگذار بود باعث شدیم تا تاثیر آن چند برابر شود، بس که به آن پرداختیم اما نباید طولش می‌دادیم. باید بنشینیم و چاره‌اندیشی کنیم. شرایط خوبی نداریم و از لحاظ شخصیتی برای تیم مشکل ایجاد شده و اعتبارمان زیر سئوال رفته است.

کاپیتان پدیده در خاتمه متذکر شد: ما مشکلی بابت کادر فنی نداریم چون همه چیز در تمرینات گفته می‌شود اما عدم تمرکز روانی تیم علیرغم تلاش مدیران باشگاه و بدشانسی و داوری که مزید بر علت شده باعث شده تا آن پدیده نیم فصل اول نباشیم که باید زودتر آن را حل کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج