adexo3
۶۷۵۳۱۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اسدی: تازه کار سایپا در لیگ شروع شده

بازیکن تیم فوتبال سایپا گفت: کار سایپا در لیگ تازه شروع شده است و بازی‌های آینده می‌تواند رتبه ما در جدول و کسب سهمیه را تعیین کند.

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم فوتبال سایپا گفت: كار سايپا در ليگ تازه شروع شده است و بازي هاي آينده مي تواند رتبه ما در جدول و كسب سهميه را تعيين كند.
رضا اسدی در مورد بازی این تیم مقابل ذوب آهن گفت: جدا از اینکه نتیجه پرگل بازی مقابل ذوب آهن بسیار قاطع بود اما این برد با تیمی که در جدول نزدیک به ما بود خیلی مهم است. بردن تیم خوبی مثل ذوب آهن بسیار مهم است اما مهم تر از آن برد مقابل ذوب که نزدیک به ما در جدول است ،اهمیت دارد. در طول بازی بهتر از این تیم بودیم و نتیجه پر گل هم حق سایپا در این بازی بود. به هر حال بازی مهمی در فصل را بردیم و این برد در رسیدن به سهمیه به ما کمک می کند.

وی در ادامه افزود: کار سایپا در لیگ تازه شروع شده است و بازی های آینده می تواند رتبه ما در جدول و کسب سهمیه را تعیین کند. سایپا تازه شکل واقعی خود را بدست اورده است و طوری بازی می کنیم که دلخواه آقای دایی است. ما اطمینان داریم سهمیه لیگ قهرمانان را کسب می کنیم و به دنبال دومی در لیگ هستیم.

وی در ادامه در خصوص قهرمان لیگ هم گفت: فاصله پرسپولیس با سایر تیم ها زیاد است و باید پذیرفت که پرسپولیس قهرمان این فصل لیگ ایران خواهد بود.آنها خیلی خوب امتیاز کسب کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج