adexo3
۶۷۵۷۴۸
۹ نظر
۵۰۰۱
۹ نظر
۵۰۰۱
پ

ثبت اعتراض وکیل قائدی نسبت به کروکی

وکیل مهدی قائدی روز شنبه لایحه اعتراض نسبت به نظریه کارشناس تصادفات را در دادیاری شعبه اول دادسرای بوشهر ثبت کرد.

ورزش سه: وکیل مهدی قائدی روز شنبه لایحه اعتراض نسبت به نظریه کارشناس تصادفات را در دادیاری شعبه اول دادسرای بوشهر ثبت کرد.

به دنبال اعلام نظریه کارشناس تصادفات مبنی بر اینکه " به نظر می رسد مهدی قائدی راننده خودرو ام وی ام بوده" فضیله زارعی وکیل این بازیکن روز گذشته با حضور در دادیاری شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب بوشهر نسبت به این نظریه لایحه اعتراضی را تقدیم و حسین زاده دادیار رسیدگی کننده پرونده دستور ثبت آن را صادر کرد.

زارعی در لایحه خود اعلام کرده که کارشناس نمی تواند بر حسب حدس و گمان اعلام نظر کند و درج عبارت " به نظر می رسد" دلالت بر غیر قطعی بودن نظر کارشناس دارد. بر همین مبنا این وکیل خواستار بازبینی دوربین های مسیر و استماع شهادت شهود شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مسعود

      اون مرحوم که قطعا جلونشسته بوده وبه بیرون پرتاب شدودراثربرخوردسرش باسنگ فوت شددرحالیکه سایراعضای بدنش طبق گفته پزشکی قانونی آسیبی ندیده بوده.اون خانم هم که هیچ صحبتی درموردش نمیشه وکلا مسئله تصادف رو جایی مطرح نکرده حسابش جداست.
      اون آقایی هم که گفته من راننده بودم ولی باتوجه به اینکه فرمان ماشین کاملا جمع شده هیچ آسیبی ندیده وکاملا معلومه که داره دروغ میگه .نفربعدی هم هنوز نگفته من راننده بودم.!!!بنابراین بجز قائدی که فرمان ماشین زده طحال وکبد وریه هاشو آسیب رسونده کسی باقی نمیمونه که راننده باشه!مگراینکه دختره بییادبگه من راننده بودم#!!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      کارشناس تصادفات می تواندبا توجه به چگونگی خسارات وارده به خودرو ونوع صدمه وارده به راننده یا سرنشین راننده را مشخص نمایدواستناد کردن به دوربین که بتواندچهره راننده را مشخص کندعالی و مشکل همه مرتفع خواهد شد اما اگر قرار باشد براساس استماع شهود راننده را شناسائی کنند احتمالا به هدفشان می رسندچون در این مدت فرصت هماهنگ کردن باهم را داشتندویا اینکه چندنفر را بعنوان شاهد صوری معرفی خواهندکرد.

    • بدون نام

      مگه قائدی مرده؟! وقتی ایشون زنده هستن بعلاوه سه سرنشین دیگه هم زنده هستن. واقعاً هیچکدوم اینا نمیدونن کی پشت فرمون بوده؟ که حالا کارشناس بخواد حدس بزنه! عجب مملکتی و عجبتر مردمانی داریم.

    • بدون نام

      پلیس پرسپولیسی بوده. ....حالا آخرش مگه 5 میلیون جریمه بیشتره. ...دیشم که بیمه میده. ..

    • بدون نام

      وکیل پشت فرمون بوده

    • ایرانی

      آیا ماست مالی و پا گذاشتن روی خون یک فرد بی گناه بدلیل معروف بودن فرد خاطی کار خوبیست؟؟؟ وقتی کبد طرف آسیب دیده نشان دهنده برخورد چیزی به شکمشه چه چیزی شبیه به فرمان خودرو.جاله که دو نفر جلویی یکیشون ضربه مغزی شده و از ماشین پرت شده بیرون یکیش هم کبدش آسیب دیده و نفرات عقبی چیزیشون نشده و سرپایی درمان شدن

    • مهرداد س

      تابلو راننده قایدی بوده کاری هم به خانم مجرد و مست بودن نداریم اما اونیکه پول گرفته تا خودشو راننده جا بزنه بخاطر شهادت دروغ و قسم دروغ که توهین به قرآن مجید هست در و محضر قانون و همچنی بمجرم هست و پیگرد قانونی دارو و باید محاکمه و مجازات بشه

      پاسخ ها

      • بی نام

        برین بمیرین بخدا .یه مشت لنگی بی شخصیت فقط حرف مفت میزنین.آره اعدامش میکنن.فرض کن که راننده بوده میخوان چکارش کنن.فوقش بیمه دیه را قبول نمیکنه.خودش باید پرداخت کنه.ببین چجوری میگن قسم قران واینجور چیزا .شما خیلی خودتون اعتقاد دارین .

    • ک

      تور

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج