۶۷۸۱۷۸
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

همه قربانیان رونالدو برای رسیدن به گل ۱۰۱

درخشش در لیگ قهرمانان، عادتی مستمر برای کریستیانو رونالدو در فصول اخیر بوده است.

ورزش سه: درخشش در لیگ قهرمانان، عادتی مستمر برای کریستیانو رونالدو در فصول اخیر بوده است.
با شروع دور جدید لیگ قهرمانان، روزهای درخشان رونالدو نیز آغاز شده و او با دبل برابر پاری سن ژرمن، تبدیل به اولین بازیکن تاریخ فوتبال شد که از مرز شگفت انگیز به ثمر رساندن ۱۰۰ گل برای یک تیم نیز گذشت.
در ۹۵ بازی برای کهکشانی ها در این رقابت ها، ستاره پرتغالی موفق به زدن ۱۰۱ گل و ثبت میانگین فوق العاده ۱.۰۶ گل در هر دیدار شده است. ۱۳ پنالتی، ۱۰ ضربه ایستگاهی، بخشی از عملکرد رونالدو بوده و مجموعا او ۸۵ گل خود را از درون محوطه و ۱۶ گل را از پشت محوطه به ثمر رسانده است.
همه قربانیان رونالدو برای رسیدن به گل ۱۰۱
71 گل با پای راست، 17 گل با پای چپ و 13 گل با ضربه سر، آمار باورنکردنی CR7 برای قوهای سپید را رقم زده تا او با اختلاف فراوان، صدر جدول بهترین گلزن تاریخ این رقابت ها را از آن خود کند.
در این میان، کریم بنزما با 11 پاس گل، گرت بیل با 7 پاس گل، مارسلو با 6 پاس گل، دی ماریا با 4 پاس گل و کارواخال، مودریچ، ایگواین، خدیرا و اوزیل با 3 پاس گل، بالاترین آمار را در مهیاسازی شرایط گلزنی برای کریستیانو داشته اند.
همه قربانیان رونالدو برای رسیدن به گل ۱۰۱
جالب اینجاست که رقبای آلمانی مورد علاقه ترین حریفان رونالدو در لیگ قهرمانان بوده اند و بایرن مونیخ با دریافت ۹ گل، دورتموند، شالکه، یوونتوس و آژاکس با دریافت ۷ گل، آپوئل و گالاتاسرای و مالمو نیز با دریافت ۶ گل، قربانیان مورد علاقه ستاره ۳۳ ساله در مهم ترین تورنمنت باشگاهی جهان لقب گرفته اند، پس دروازه هیچ سنگربانی به اندازه مانوئل نویر برابر رونالدو باز نشده است.
رونالدو در فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۳ با زدن ۱۷ گل و فصل ۲۰۱۶-۲۰۱۵ با به ثمر رساندن ۱۷ گل، بهترین کارنامه خود را بر جای گذاشته که حاصل هر دوی آن، قهرمانی با لباس سفید رئال مادرید در لیگ قهرمانان بوده است.
رونالدو تنها ستاره تاریخ این رقابت هاست که ۷ فصل متوالی حداقل موفق به ۱۰ بار گلزنی شده و نزدیک ترین رقیب لیونل مسی است که تنها ۲ سال متوالی چنین کارنامه ای رقم زده است.
همه قربانیان رونالدو برای رسیدن به گل ۱۰۱
به جز دی استفانو با گلزنی در 5 فینال اروپایی، رونالدو تنها بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان است که در فرمت جدید است که موفق به باز کردن دروازه رقبا در 3 فینال مختلف شده است تا اینگونه لقب پادشاه لیگ قهرمانان را از آن خود کند.
فراموش نکنیم که این کارنامه تنها در لباس رئال مادرید برای رونالدو حاصل شده و او در دوران حضور در منچستریونایتد نیز موفق به زدن 16 گل برای شیاطین سرخ شده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عیسی

      تومحشری پسر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج