اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۸۱۳۱۹
۸ نظر
۵۰۰۰
۸ نظر
۵۰۰۰
پ

کریمی - دایی؛ حالا قدرتمندتر علیه فساد

عصیانگران فوتبال ایران در نهایت به صلح دست یافتند و در شهر باران در آغوش هم کدورت‌ها را کنار گذاشتند.

ورزش سه: علی کریمی و علی دایی؛ دو اسطوره فوتبال ایران که یکی برای جادوگری و دلبری در مستطیل سبز زاییده شده بود و دیگری برای اینکه قفل دروازه‌ها را یکی پس از دیگری بشکند و برایش فرق نکند این دروازه مالدیو نگون بخت است یا کریستین آبیاتی در قلب میلان.

قصه اما از آنجا برای فوتبالدوستان ایرانی تلخ شد که اسطوره‌های فوتبال ایران پا به وادی قهر گذاشتند و کینه عجیبی از یکدیگر به دل گرفتند که حاصل آن چیزی جز تلخکامی برای آنها نبود. از اتهام باندبازی تا هر آنچه که برچسب اسطوره را از آنها با این ادبیات در قبال یکدیگر زشت و زشت‌تر می‌کرد و این اتفاق بیش از یک دهه ادامه پیدا کرد و هر روز سرد و سردتر از یکدیگر شدند.

اما باران در شهر رشت همه این کدورت‌ها را بعد از مدت‎ها شست و شماره هشت محبوب به رسم میزبانی به سراغ شهریار رفت و با بوسه و بغل کردن یکدیگر به ماجرا در شرایط فعلی فیصله داد. آن هم در روزهایی که بیش از هر چیزی به کاریزما و حمایت علی دایی نیاز دارد.

علی کریمی مدتی است در وادی افشاگری علیه ناپاکی‌های فوتبال افتاده است و اوج آن را در استودیوی برنامه نود و در چالش با محمدرضا ساکت به نمایش گذاشت. مساله‌ای که هر چند با انتقاداتی بابت عدم حمایت از سوی بزرگان فوتبال از جمله علی دایی در کلمات او نیز همراه بود.

علی کریمی اما اکنون در حساس‌ترین برهه تاریخی آشتی خود را با علی دایی اعلام کرده و از این جهت می‌تواند به حمایت مرد کاریزماتیک فوتبال ایران نیز امیدوار باشد. علی دایی خود بارها سردمدار افشاگری در فوتبال ایران بوده و کلام نافذ او نیز تاثیر زیادی در این رابطه داشته که از جمله آن می‌توان به اعتراض در خصوص کارت‌های سربازی جعلی و البته داوری‌های مشکوک و پول‌های زیر میزی در این رابطه اشاره کرد که باعث شد انقلابی در فوتبال ایران رخ دهد.

زوج علی دایی و علی کریمی در صورتی که با یک هدف و یک کلام واحد با یکدیگر هم مسیر شوند می‌توانند بزرگترین انقلاب فوتبالی را شکل دهند و فوتبالدوستان را بابت برطرف شدن موانع و اتفاقات غیرفوتبالی امیدوار کنند. اتفاقی که با آشتی این دو در استادیوم سردار جنگل و مانور آنها با عکس‌های در کنار یکدیگر بزرگترین زنگ خطر را علیه ناپاکی‌ها و فساد به صدا در آورده و این ائتلاف اکنون قدرتمند علیه فساد اقدام خواهد کرد. شماره هشتی که می‌تواند اینبار بهترین پاس‌های خود را به علی دایی بدهد و او با قدرت تمام کنندگی خود گل نهایی را ثبت کند.

کریمی - دایی؛ حالا قدرتمندتر علیه فساد

کریمی - دایی؛ حالا قدرتمندتر علیه فساد

کریمی - دایی؛ حالا قدرتمندتر علیه فساد

عکس: امیرحسین خیرخواه

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اره از رفتار امروز علی دایی با بازیگر معلوم شد چطور انسانیه

      پاسخ ها

      • موسوی

        زود قضاوت نکن عزیز .البته شک ندارم که طرفدار کیسه هستی و از حسادت این حرفو میزنی.اخه اسطوره شما هم فرناز هستش و اما این کجا و آن کجا !!!!!؟

    • بدون نام

      حیف نیست کریمی بد اخلاق و بی اخلاق را با دایی جوانمرد یکی میکنید. فقط دایی

    • خاسر

      اقای دائی،اقای کریمی،خواهش میکنم حرفهای خبر ورزشی را اصلا جدی نگیرید،فقط بفکراموزش و تربیت فوتبالیست های تحت امر خودتان باشید، خواهشا در مورد فساد نه صحبت بکنید نه اقدامی داشته باشید،مملکت خودش قانون دارد،مجلس دارد،قوه قضائیه دارد وقتی انها فقط شعار میدن وعمل نمیکنند یعنی اینکه به شماها ربطی ندارد، با حرف خبر ورزشی برای مبارزه با فساد هم شیر نشید، فساد در ایران ریشه کن نمی شود

    • بدون نام

      اگه رسانه هاشيطنت نکنند،خيره انشالله،به کوري عادل کيروشي پور

    • مهران

      سلام به نگارنده. ببخشید غلط املایی دارین. نافض اشتباهه بلکه نافذ درسته که از نفوذ میاد. اصلاح‌کنید. ممنون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت به این دقت مطالعه، آفرین بر شما هموطن فهیم و خوبم، آفرین....

    • بدون نام

      بااخلاقی‌که‌ازهردوشون‌سراغ‌دارم‌بایدبگم؛گمان‌نیکم‌فلانی!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج