adexo3
۶۸۲۳۸۹
۱۰ نظر
۵۰۰۰
۱۰ نظر
۵۰۰۰
پ

نسخه فرهاد مجیدی را پیچیدند!

 همین چند وقت پیش، وقتی فرهاد مجیدی مصاحبه کرد و برای اولین‌بار به حمایت از سیدرضا افتخاری مدیرعامل استقلال پرداخت، همه تصور می‌کردند این مصاحبه برای بازگشت به استقلال است.

خبر ورزشی: همین چند وقت پیش، وقتی فرهاد مجیدی مصاحبه کرد و برای اولین‌بار به حمایت از سیدرضا افتخاری مدیرعامل استقلال پرداخت، تصور می‌شد این مصاحبه برای بازگشت به استقلال است.

مجیدی در شرایطی به دفاع از افتخاری پرداخت که در فضای مجازی، انتقادها از مدیرعامل به اوج رسیده بود. وقتی هواداران معترض استقلال به پیج مجیدی حمله کردند، او تازه متوجه شد حتی در اوج محبوبیت هم می‌توان زیاد منتقد داشت. مجیدی در استقلال چهره‌ای محبوب است که محبوبیتش را کمتر کسی داشته است. او چند سال قبل در نظرسنجی ۳۰ سال اخیر محبوب‌ترین چهره‌های استقلال در برنامه ۹۰ هم، با اختلاف فاحش منصوریان را شکست داد و در صدر ایستاد.

فرهاد اما خیلی زود متوجه شد این محبوبیت هم برای رسیدنش به استقلال کافی نیست. مشکلات او و افتخاری به حدی حاد بود که فرهاد در چند نوبت علیه مدیرعامل استقلال مصاحبه کرد. به همین دلیل وقتی تغییر موضع داد و به حمایت از او پرداخت همه تصور می‌کردند زمینه بازگشتش مهیا شده است. ظاهراً اما فرهاد دچار اشتباه شده چراکه آخرین خبرها از اردوی استقلال حکایت از چیزهای دیگری دارد. این تیم بدون مجیدی هم، بین هواداران محبوب است و با قدرت جلو می‌رود. وینفرد شفر با کادر فعلی‌‌اش نتیجه گرفته و خوب می‌داند فراتر از محبوبیت فرهاد، نتایج تیم هستند که می‌توانند هواداران را با آن‌ها همسو کنند.

مجیدی تصور می‌کرد محبوبیتش عاملی باشد برای نزدیک‌تر شدنش به نیمکت استقلال ولی آن‌چه از داخل تیم به گوش می‌رسد این است که با همه محبوبیتش در کادر فنی فصل بعد استقلال هم جایی نخواهد داشت. این برداشتی بوده که بعضی از نزدیکان افتخاری از صحبت‌های او داشته‌اند. اگر استقلال به هر دلیلی نتیجه نمی‌گرفت، در آن صورت مجیدی می‌توانست امیدوار به این باشد که اصلاحات صورت بگیرد و او به کادر شفر اضافه شود ولی تا این لحظه، نسخه فرهاد برای بازگشت به تیم محبوبش پیچیده شده است. البته باشگاه هنوز قرارداد مربی آلمانی را تمدید نکرده. آن‌ها مذاکرات اولیه با این مربی را آغاز کرده‌اند و گویا نتایج ادامه فصل، در این زمینه تعیین‌کننده خواهد بود. اگر شفر بماند، بعید به نظر می‌رسد مجیدی شانسی برای رسیدن به نیمکت استقلال داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فرهاد هم به موقش میاد به حساب لنگ میرسه

    • بدون نام

      در کل چهره های محبوب حاشیه های بیشتری هم دارند و وارد تیم ها نشن بهتره چون همیشه اسطوره باقی میمونند ...

    • سهراب

      فرهاد چ باشه چ نباشه تو دل هواداراشه

    • بدون نام

      سابقه مربیگری مجیدی چی هست که توقع داره نیمکت استقلال رو بهش بدن!؟ از کریمی و دایی و باقری و مهدوی کیا که بالاتر نیست! اینها هم از تیم های دیگه و سطحی پایین تر شروع کردن!

    • بدون نام

      آقا فرهاد.منظور نویسنده را متوجه نشدم.اما حدس میزنم قصد داشت بر ضد شما مطلب بنویسد.غافل از اینکه فرهاد عشق ما است.زنده باد فرهاد و تاج.

    • عیسی

      فرهادعشقه

    • بدون نام

      خودافتخاریم معلوم نیس بمونه فقط وفقط به نتیجه دربی داره اگروایشالاببریم میمونه وگرنه بابای بای بای

    • وحید

      اقای نویسنده با این مقاله مثلا میخوای مجیدی رو خراب کنی مثلا میخوای بگی که فرهاد مجیدی بخاطر پست گرفتن از افتخاری طرفداریش رو کرده میخوای بگی که مجیدی دو رو هستش و بخاطر اومدن به استقلال هرکاری میکنه میخوای بگی مجیدی وقتی استقلال نتیجه نمیگرفت و طرفداران و جو استادیوم برعلیه افتخاری بود و موافق مجیدی و همه خواستار مجیدی بودن و احتمال اخراج افتخاری زیاد شده بود مجیدی هم سواستفاده کرد و برعلیه افتخاری مصاحبه میکرد و با مصاحبه هاش جو رو بیشتر متشنج میکرد که خودش بیاد توی استقلال پست بگیره و بخاطر پست و مقام میخواست با حرفاش تیم بیشتر بره توی حاشیه و تیم نتیجه نگیره ولی وقتی مجیدی دید استقلال با شفر داره نتیجه میگیره و تیم بدون حاشیه کار میکنه و جو استادیوم اروم شده و افتخاری دیگه فعلا اخراج نمیشه و تا وقتی افتخاری هستش نمیزاره مجیدی بیاد توی تیم . مجیدی اومد با مصاحبه کردن دل افتخاری رو به دست بیاره و از افتخاری تعریف کنه و به وسیله مجیدی و با مصاحبه مثبت درباره افتخاری خودشو توی تیم جا کنه و جو موافق افتخاری بشه و افتخاری هم بخاطر اینکه به وسیله مجیدی محبوب شده مجیدی رو بیاره تو تیم .
      ولی اقای نویسنده که لنگی هستی دل سیاه خودت و تمام لنگیا رو به تاجیا ربط نده مجیدی از افتخاری انتقاد کرد اونم انتقاد درست و بعد مصاحبه اش و بخاطر محبوبیتش جو بیشتر بر علیه تیم شد و جندتا از پیشکسوتا باهاش حرف زدن و خودشم دید جو طوری هستش که تیم داره خیلی به حاشیه میره و نتیجه هم نمیگیره و اومد بخاطر تیم محبوبش و نتیجه گرفتن تاج محبوبیتش رو به خطر انداخت و در حالی که از ته دل راضی نبود ولی از افتخاری حمایت کرد و توی همون مصاحبه هم گفت بخاطر تیم حمایت کنید و توضیح هم داد و حتی همونجا انتقادم کرد .ولی ادمایی مثل شما که لنگی هستید سواستفاده میکنید از شخصیت فرهاد مجیدی

      پاسخ ها

      • sardar

        از اولش چی بود تا الان بخاد چی باشه. فرناز دوپینگی

    • عیسی

      ببندلنگی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج