۶۸۲۴۵۸
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

نجات بازیکنان استقلال خوزستان از سقوط

هواپیمایی که حامل بازیکنان استقلال خوزستان بود به علت دو نقص فنی پیاپی نتوانست به مقصد برسد.

ورزش سه: اعضای تیم استقلال خوزستان پس از دیدار با پرسپولیس، قرار بود ساعت ۱۵ روز یکشنبه از فرودگاه مهرآباد به سمت اهواز بروند، ولی با گذشت ۳۰ دقیقه از حرکت پروازشان، هواپیما به دلیل تکان خوردن‌های شدید و نقص فنی به فرودگاه مبدا(مهرآباد) باز می‌گردد.

بعد از این اتفاق به مسافران اعلام می‌شود در صورت تمایل می‌توانند با اتوبوس راهی اهواز شوند یا صبر کنند تا مشکل فنی هواپیما برطرف شود که بخشی از بازیکنان استقلال خوزستان با اتوبوس و ماشین‌های شخصی به اهواز می‌روند، عده‌ای در تهران می‌مانند؛ ولی جمعی هم اعلام می‌کنند منتظر پرواز بعدی می‌مانند.

حدود ساعت ۲۰ یکشنبه شب اعلام می‌شود نقص فنی هواپیما برطرف شده و پرواز انجام می‌شود، اما مجددا با گذشت ۲۰ دقیقه از پرواز دوم، هواپیما مشکل جدی‌تری پیدا می‌کند و در آستانه سقوط قرار می‌گیرد که به زحمت خلبان مجددا در فرودگاه مهرآباد فرود می‌آید.

تعدادی از بازیکنان استقلال خوزستان که در این پرواز بودند، اعلام کردند مرگ را با چشمان خود دیده‌اند و اگر خلبان مهارت نداشت، مشخص نبود چه اتفاقی رخ می‌داد؛ ضمن اینکه چند خانم که در این هواپیمای شرکت زاگرس بوده‌اند به دلیل بد شدن حال‌شان با اورژانس منتقل می‌شوند.

در نهایت بخشی از مسافران این پرواز که قصد داشتند هر طور شده سفرشان را انجام دهند، در ساعات پایانی یکشنبه شب با یک پرواز به اهواز رفتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ی سخنرانی از آقای روحانی دیدم واسه چندوقت پیش،بود،،میفرمودن که:مـــــــااا در بدترین شرایط اقتصادی و مالیمون تمام تجهیزات نظامی عراقو سوریه رو تهیه کردیم وکمکهامون بیشتراز سالهای گذشته بوده و...!!آخه برادرجان،،چیزی که به خونه رواست واللللا به خدا به مسجد حرامه،،آخه مردم خودتون ی بهتر بگم ،،ما فقیربیچاره ها خودمون تواین مملکت هزارجور گرفتاری،و بدبختی داریم ،،این ازوضع بیکاری ،اون از وضع فساد اجتماعی که تنها دلیلش فقرو تنگدستیه ،،از طرف دیگه مشکلات عمومی ،،که یکیشم همین وضع هواپیماهاتونه،،،چرا راحت میتونین به لبنانو فلسطینو سوریه وعراق کمک کنید ولی وفتی دوزار به مردم یارانه میدین ،اونو بزرگش میکنینو هزارداستان براش درست میکنین که اونم قطع کنین،،،بخدا این مردم گناه دارن،،تازه دوهفته هم نشده اون هواپیما سقوط کرد،،باااز بقول سرنشینان این هواپیما که گفتن اگه مهارت خلبان نبود چه فاجعه دیگری رخ میدادو....!!خدایااا خودت دریاااب

    • معلم تاریخ

      الله اکبر از این حوادث!!

    • بدون نام

      باعث خجالته ادعای مدیریت جهان رو هم دارن .جمع کنید این بساط رو مردم بدبخت جونشونو رو از سر راه نیووردن

    • ناصر

      خدااااااااا کجایی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج