adexo3
۶۸۲۸۹۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

این مربی، مرد نیمه‌های دوم نیست!

تحلیل وضعیت رم با دی‌فرانچسکو

بررسی بازی های جالوروسی در این فصل نشان می دهد؛ دی فرانچسکو نه تنها مرد بازی های بزرگ نیست بلکه در نیمه مربیان نیز معمولاً مچش خوابانده می شود!

طرفداری: تحلیل بازی های رم با اوزه بیو دی فرانچسکو از ابتدای فصل تا کنون نشان می دهد، مهم ترین مشکل این تیم نداشتن ثبات در طول ۹۰ دقیقه است؛ اگر به صورت دقیق تر این مشکل را بررسی کنیم به این نتیجه می رسیم که رم معمولا در نیمه دوم بازی هایش یعنی نیمه مربیان کم می آورد.

از ابتدای فصل تا کنون رم در بسیاری از بازی ها در نیمه های دوم، نتایج را به حریف واگذار کرده است. این مشکل در بازی های اخیر شکل حادتری به خود گرفته است؛ عملکرد رم در دو بازی اخیر مقابل شاختار دونتسک و میلان در نیمه اول مطابق برنامه و قابل دفاع بود اما جالوروسی در هر دو بازی به بدترین شکل ممکن در نیمه دوم "کم" آورد. گرگ ها با دو شکست اخیر در وضعیت بحرانی قرار گرفته اند؛ این تیم در آستانه حذف از لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد و در سری آ نیز از رتبه سوم به رتبه پنجم سقوط کرد.

تحلیل وضعیت رم با دی‌فرانچسکو

آمار نیز نشان می دهد در این فصل 19 گل از 31 گلی که جالوروسی در تمامی رقابت ها دریافت کرده در نیمه دوم به ثمر رسیده است. (13 گل در لیگ، 5 گل در لیگ قهرمانان و 1 گل در کوپا ایتالیا) پس دی فرانچسکو برای چندمین بار ثابت کرد که در نیمه مربیان بیشتر یک بازنده است تا برنده. همین مشکل، ثبات را از تیم او دور کرده است؛ رم تا هفته بیست و ششم سری آ بهترین جایگاهش رتبه سوم بوده، آن هم فقط برای یک هفته. البته این رتبه هم بیشتر به لطف نتایج ضعیف اینتر و لاتزیو در هفته های اخیر حاصل شد تا ثبات در نتایج رم!

نکته مهم دیگر نتایج ضعیف تیم دی فرانچسکو در بازی های مستقیم مقابل رقبای اصلی است. امسال رم در المپیکو به ناپولی، اینتر و میلان باخته، چیزی که حداقل در چند سال اخیر به سابقه بوده است. در ادامه به مرور بازی هایی می پردازیم که رم در نیمه دوم با عملکردی به دور از انتظار، نمایشی کاملا متفاوت از نیمه اول داشته است:

رم ۱-۳ اینتر

در ابتدای فصل، بازی چشم نواز رم مقابل تیم اسپالتی در نیمه نخست تحسین همه را برانگیخت. در شرایطی که جالوروسی در نیمه اول یک گل زد و مجموعا سه بار تیرک را به لرزه درآورد؛ همه چیز در نیمه دوم از دقیقه 60 به بعد به هم ریخت. رم در نهایت برد 1-0 را با شکست 3-1 عوض کرد.

رم ۲-۱ قره باغ
درحالیکه گرگ ها در آذربایجان، بازی را بسیار عالی آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی دو گل به حریف زدند؛ در نیمه دوم ورق برگشت و اگر درخشش آلیسون نبود شاید بازی با نتیجه دیگری به پایان می رسید.

چلسی 3-3 رم
هرچند جالوروسی در ابتدای نیمه دوم این دیدار به بازی برگشت و باخت ۲-۰ را با پیروزی ۳-۲ عوض کرد اما عدم ثبات در دقایق پایانی دوباره نمایان شد. هازارد اجازه نداد رکورد شکست ناپذیری چلسی در بازی های خانگی لیگ قهرمانان اروپا خراب شود.

جنوا 1-1 رم
درحالیکه جالوروسی با گلزنی الشعراوی پیش بود، اشتباه مرگبار ده روسی و اخراجش، یک پنالتی را تقدیم تیم میزبان کرد تا رم برد را با تساوی عوض کند.

اتلتیکومادرید 2-0 رم
در شرایطی که شاگردان دی فرانچسکو به خوبی اتلتیکو را در نیمه نخست کنترل کردند اما در نهایت مشکل همیشگی در نیمه دوم کار دست این تیم داد و در نهایت سیمئونه امیدهایش برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا را تقویت کرد.

رم 1-1 ساسولو
در روزهایی که تیم دی فرانچسکو به سختی گل می زد، تک گل پلگرینی در نیمه اول بازهم در نیمه دوم خنثی شد تا جالوروسی از کسب سه امتیاز خانگی باز بماند.

اینتر 1-1 رم
عملکرد خوب شاگردان دی فرانچسکو در نیمه اول با گل الشعراوی در دقیقه ۳۱ همراه بود اما دی فرا در نیمه دوم همچون بازی رفت، قافله را به اسپالتی باخت؛ هرچه به دقایق پایانی نزدیک تر شدیم خیمه اینتر روی دروازه رم سنگین تر شد و در نهایت وچینو در آخرین دقایق گل تساوی را به ثمر رساند. رم در نیمه دوم عملا توانایی عبور از خط نیمه زمین را نداشت!

رم 0-1 سمپدوریا
در روزی که رم موقعیت های زیادی هدر داد و حتی پنالتی فلورنتزی گل نشد؛ سمپدوریا در آخرین دقایق، این تیم را جریمه کرد تا شکست دیگر در کارنامه جالوروسی ثبت شود.

رم 0-2 میلان
قطعا بدترین عملکرد این فصل جالوروسی مقابل میلان رقم خورد؛ جایی که زور دو تیم در نیمه اول به هم نرسید اما گتوزو در نیمه دوم مقتدرانه مچ دی فرانچسکو را خواباند. در کل بازی به سختی می توان موقعیت ۱۰۰% گل از سوی شاگردان دی فرانچسکو پیدا کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج