۶۸۳۸۶۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

دربی‌بازترین بازیکن آسیا؛ از تاشکند به تهران

 تهران، می‌تواند به چهارمین شهری تبدیل شود که جپاروف در دربی آن گل می‌زند.

وبسایت نود: دربی بازترین بازیکن بازی فردا را، می‌توان بازیکنی دانست که هنوز در دربی تهران گل نزده است. سرور جپاروف که فردا برای دومین بار در دربی تهران بازی می‌کند، می‌تواند این شهر را هم به لیست شهرهایی که در دربی‌شان گل زده بفرستد. شاید یکی از تنها بازیکنان آسیا که همین حالا هم در دربی سه شهر در سه کشور مختلف، موفق به گلزنی شده است.

جپاروف بیشتر دوران فوتبالش، بازیکن پاختاکور و بونیادکور بود و در دربی این شهر هم موفق شد دروازه حریف را باز کند. البته آخرین گل او در دربی تاشکند، نه به این مسابقه که به دربی بونیادکور با لوکوموتیو مربوط می‌شود. او با پیراهن بونیادکور، به لوکوموتیوی گل زد که بعدا پیراهن این باشگاه را هم پوشید. جپاروف در عربستان و با پیراهن الشباب، نتوانست دروازه الاهلی یا النصر دو تیم همشهری را باز کند اما پس از حضور در کره جنوبی، این کار را در دربی منطقه گیونگی دو انجام داد. جپاروف در تساوی ۲-۲ سئونگنام و سوان سامسونگ، گل زد.

سومین دربی که جپاروف در آن گل زد، دربی اصفهان بود. جپاروف با پیراهن سپاهان فقط یک گل در لیگ برتر زد و آن یک گل هم، به تور دروازه ذوب آهن نشست تا جپاروف در اصفهان هم از حداقل فرصت‌ها، برای ثبت نامش در لیست گلزنان این مسابقه استفاده کند. دربی حساس تهران البته، شاید مهمترین دربی باشد که جپاروف آن را تجربه کرده است. مسابقه‌ای که اگر او موفق به گلزنی در آن شود، نامش را بیشتر از قبل به عنوان بازیکن بازی‌های بزرگ، در فوتبال آسیا ثبت می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج