adexo3
۶۸۴۳۱۳
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

پایان ادعای برانکو؛ دربی دیگر جذاب نیست؟

حالا دیگر برخلاف ادعای برانکو، از جذابیت دربی‌ها کم شده است.

وبسایت نود: برانکو ایوانکوویچ روز قبل از دربی دور رفت این فصل مدعی شده بود که از زمان ورودش به پرسپولیس، دربی‌ها جذاب‌ بوذه‌اند. برانکو گفته بود: «از وقتی من به پرسپولیس آمده‌ام همه دربی‌ها عالی بود، حتی همان بازی که بدون گل شد. ما باید شادی را به هواداران بدهیم و به نظرم هم پرسپولیس و هم استقلال به دنبال این هستند که هواداران‌شان از بازی لذت ببرند. مطمئناً اگر گلی هم بزنیم، دربی قشنگ می‌شود». ادعایی که تا آن موقع درست بود. در اولین دربیِ برانکو، علیپور گل زذ و جوان‌ترین گلزن دربی شد. دربی بعدی، گل ثانیه‌های پایانی بنگستون بود که پرسپولیس را نجات داد. سومین دربی برانکو، برد چهار بر دو پرسپولیس بود که پرگل‌ترین دربی چند فصل اخیر هم بود. دربی رفت فصل قبل هر جند که گلی نداشت ولی پر از موقعیت بود. دیدار برگشت هم پرسپولیس در مسابقه‌ای جذاب مسابقه را سه بر دو باخت. بازی جذاب و پرگلی که پرسپولیس بازنده بود ولی مسابقه پرگلی رقم خورد.

در فصل جدید اما دیگر این اتفاق تکرار نشد. در دو مسابقه این فصل فقط یکی از دو تیم گل زد. در دور رفت پرسپولیس یک گل از نقطه پنالتی زد و بازی با همان یک گل به پایان رسید. در بازی برگشت هم امروز استقلال گل زد و پرسپولیس نزد. دو مسابقه این فصل هیچ کدام جذابیت بالایی نداشت. دیدارهایی که یک سمت برنده شد ولی بازی پرموقعیت و جذاب نبود. حالا در دو بازی اخیر، دیگر ادعای برانکو مبنی بر جذاب بودن دربی‌ها درست به نظر نمی‌رسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • میکائیل 25 ساله از خوزستان

      برانکو بی شرف بی همه چیز از استقلال پول گرفته

    • م ح

      چرت گفته مربی لج باز پست این همه از این مملکت پول بجیب میزنه یکی نیست بگه بی همه چیز جرا همه چیزو فدای لجبازی خودت میگنی مگه احساس مردم ارث ننه توست مسلمان چه جناباتی مرتکب شده باید متزجرش بکشیم جریمه نقوی بکن تا تیم ضرر نکند ساسان بیرو ن کردی طارمی از دست نو رفت تیم فدای کینه تو شده

    • بدون نام

      اگر برده بود که این حرف را نمیزد

    • بدون نام

      برانکو بی درجه۳اروپاس

    • ياران

      آقای برانکو در حد واندازه پرسپولیس نیست و عمر مربیان درجه 4یا5 گذشته هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج