اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۸۴۸۱۴
۱۲ نظر
۵۰۰۰
۱۲ نظر
۵۰۰۰
پ

میناوند: بعضی حرفها حالم را خراب می‌کند

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است دربی ۸۶ کیفیت لازم را نداشت و یک اتفاق نتیجه بازی را رقم زد.

ورزش سه: مهرداد میناوند بازیکن اسبق پرسپولیس در مورد باخت تیمش در دربی ۸۶ گفت: به نظرم این بازی به هیچ عنوان در سطح یک دربی نبود و کیفیت فنی چندانی را شاهد نبودیم. ضریب اشتباهات بازیکنان در دو تیم بالا بود و همین باعث شد هیچ کس از تماشای این بازی لذت نبرد.

او ادامه داد: از باخت تیم محبوبم بسیار ناراحتم و این طبیعی است که دلم می خواست پرسپولیس برنده بازی باشد. اما باید پذیرفت جمعه روز پرسپولیس نبود. خیلی وقت ها پیش می آید که همه چیز درست و اصولی پیش می رود اما در طول ۹۰ دقیقه آن چیزی که باید اتفاق بیفتد، حادث نمی شود.

میناوند در مورد انتقاد هواداران نسبت به ترکیب برانکو تصریح کرد: هوادار حق دارد که انتقاد کند چون هیچ چیزی جز برد او را قانع نمی کند. اما حالم بد می شود وقتی بعد از یک فصل موفقیت با یک باخت همه آقایان کارشناس می شوند و حرف هایی می زنند واقعا خنده دار است.

وی افزود: من هم به عنوان پیشکسوت و هوادار انتقاداتی داشتم و دارم ولی تعویض های برانکو نشان داد که او دچار اشتباه شد. هم مهره هایش را به خوبی ارنج نکرد و هم رویکرد محتاطانه ای به بازی داشت. دو سه هفته ای است که تیم از نظر بدنی افت کرده و این کاملا طبیعی است. تیم در کوران مسابقات مختلف انرژی زیادی صرف کرده و حفظ بازیکنان در شرایط آمادگی کار سختی است. اما یادمان نرود که از زمان حضور برانکو تیم به شرایط ایده آلی رسیده و در آسیا و لیگ عملکرد فوق العاده ای داشته است. نباید همه چیز بر سر او خراب شود.

بازیکن اسبق پرسپولیس با تاکید بر اینکه نباید این باخت حاشیه ای را برای تیم به وجود بیاورد، خاطر نشان کرد: دربی ۸۶ هم به تاریخ پیوست و نباید اجازه دهیم در این مقطع حساس تیم به حاشیه برود. ما رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را در پیش داریم و آرامش مهمترین نیاز تیم در این روزهاست. امیدوارم برای بازی با الوصل تیم به خوبی ریکاوری شود و هواداران هم برای حمایت به ورزشگاه بیایند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کیانوش

      ننه عروس هم‌ پیداش شد...بانو میناوند خوبی؟چه خبر از جشن قهرمانی تون.ما اومدیم شما نبودید.فقط افشین اومد یه کم گریه کرد رفت.فک کنم از چیزی ناراحت شده بود

    • امیر

      دوبار لگد به توپ زدی و میلیون میلیون پول گرفتی خودتو گم کردی ازهوادار ی که یه عمر بدون گرفتن ریالی نظر میده حالت به هم میخوره

    • بدون نام

      زرت بانوخانم

    • بدون نام

      زرت بانوخانم

    • بدون نام

      درسته مهرداد جان،،،تودوره ای ک بدجورالان افت کردیم یک صفرباختیم،،ولی ب کیسه کشا هشدار میدم ک پرسپولیس کبیروقنی تواوج باشه ششتا وچهارتا میزنه،،،منتظرباشید،،شیرخفته. بیدارمیشودو دوباره روزگار یک بریکتان راسیاه میکند

    • بدون نام

      جون خودت بانو راست میگی

    • بدون نام

      حالا آگه لنگ میبرد خوب بهبه چهچه میکیردیم!لنگ4444

    • بدون نام

      کاملا موافقم

    • اس

      توهمون بهترحالت خراب باشد تایه باردیگه درمورد استقلال حرف مفت نزنی

    • لنگ کثیف

      مینا خانوم لطف کن در مورد بازی لنگ اظهار نظر کن نه در مورد سرورت.همه اذعان دارن که نیمه اول بازی بسیار زیبایی از سرورت دیدن.حالا که لنگ نبره،میگی همه دیدن بازی خوب نبود؟ آ ی چسبید.جات خالی میناخانوم.ببخشید میناوند جان.خخخخخخخ

    • hamed

      ببخشید خانه مینا

    • بدون نام

      وقتی راجع به تاج کبیر آسیا زر زر میکنی بایدم حالت گرفته شه لنگی نفهم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج