adexo3
۶۸۶۸۳۵
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

همه چیز در یک کلمه؛ کیفیت

استقلال در روزی که به هیچ عنوان لیاقتش کمتر از یک پیروزی خوب نبود مجبور شد که به تساوی رضایت دهد. نتیجه‌ای در برابر العین که در فاصله چند ماه به واقع شگفت‌انگیز بود. تفاوت استقلال امشب و استقلالی که در چند ماه پیش در همین زمین گل‌باران شد دریک کلام بود؛ «کیفیت».

آی‌اسپورت: استقلال در روزی که به هیچ عنوان لیاقتش کمتر از یک پیروزی خوب نبود مجبور شد که به تساوی رضایت دهد. نتیجه‌ای در برابر العین که در فاصله چند ماه به واقع شگفت‌انگیز بود. تفاوت استقلال امشب و استقلالی که در چند ماه پیش در همین زمین گل‌باران شد دریک کلام بود؛ «کیفیت».

کیفیت بازی استقلال در این بازی و شجاعت و تاکتیک‌پذیری و گردش صحیح توپ و استفاده بهینه از حداقل موقعیت‌ها تنها به علت تغییر کیفیتی است که در رهبری تیم استقلال مشاهده می‌کردیم. وینفرد شفر در این بازی نشان داد که کیفیت بالای یک سرمربی تا چه حد می‌تواند شرایط یک تیم را عوض کند. مرد سفیدموی آلمانی و تیمش کاملا بر بازی مسلط بودند و این در حالی است که بی‌کیفیتی کادر فنی گذشته باعث شده بود که تیم استقلال از بعد نیروی انسانی در این مقطع فصل با کمبود مواجه شود. به راستی اگر شفر خودش می‌توانست تیمش را ببندد چه بسا شرایط تیمی نماینده کشورمان بسیار بهتر هم می‌شد؟

کیفیت دوم را باید در بازیکنی بدانیم که در نیم‌فصل به جمع آبی‌پوشان اضافه شده. مامه تیام بازیکنی بین‌المللی که به یقین سطحش حداقل بالاتر از لیگ ایران است. تیام با این که مدت زیادی نیست در ایران بازی می‌کند به گونه‌ای خود را در تیم جا انداخته که بسیاری از اوقات حرکات دیگر بازیکنان را حدس می‌زند. البته که نباید زحمات بازیکنان خوب دیگر استقلال نظیر فرشید اسماعیلی و سید حسین حسینی را ندیده بگیریم اما، تیام نشان داد که انتخاب بازیکنان با کیفیت تا چه اندازه می‌تواند شرایط را برای تیم‌های ما عوض کند.

قاطعانه باید اعتراف کنیم که هر چه قدر کیفیت به فوتبال ما بیشتر تزریق شود مشکلات تیم‌های ما کمتر هم خواهد شد. بازی امروز استقلال برابر بازی گذشته این تیم در با العین موید همین نکته است؛ همان‌طوری که شاهدیم بازی‌های تیم تراکتورسازی با حضور سرمربی باکیفیتی که به استخدام در آورده است به واقع قابل قیاس با آغاز فصل نیست.

چه خوب است که درس‌های شب سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را از یاد نبریم. شبی که تیم‌های ما در هیچ میدانی از تیمهای اماراتی شکست نخوردند و باید گفت دو تساوی به دست آمده هم به واقع کمترین حق تیم‌های ما بودند. فوتبال‌مان را با کیفیت کنیم. این فوتبال نیازمند علم و توانائی و تجربه و قابلیت‌های حرفه‌ای بیشتری است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بی و قرمزهای عزیز اگر کسی به عنوان هوادار ایرانی اومد اینجا و از تیمهای غریبه دفاع کرد اون رو به حساب یک ایرانی نذارید.اینها همان افراد بیگانه هستند که با تهمت و فحاشی به هواداران قصد مخدوش ساختن غیرت ایرانی و تفرقه دارند.شما ببینید که چطور کشورهای عربی همه علیه ما متحد شده اند.لطفا بعدش باشید که این حرفها حربه ای بیش نیست.و باید در بازیهای بعدی با تکمیل کردن ورزشگاه‌های کشور با پرچم ایران مشت محکمی بر پوز اعراب زده و اتحاد ملی ورزشی را به رخشان بکشیم. بازم میگم بهوش باشیم

    • بدون نام

      اززمانی که کیروش آمدونوع انتخاب بازیکن، همه متوجه شدندکه مربیان داخلی کیفیت لازم راندارند، دراصل شانسکیند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج