اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۸۷۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

آخرین موضع پرسپولیس در خصوص تمدید قراردادها

باشگاه پرسپولیس بحث عدم توافق با برخی بازیکنان این تیم را برای تمدید قراردادهایشان تکذیب کرد.

خبرگزاری مهر: باشگاه پرسپولیس در صدد است تا قرارداد بازیکنانی را که در انتهای فصل به پایان می رسد را تمدید کند.

این تیم به دلیل محرومیت از سوی کمیته انضباطی فدراسیون بین المللی فوتبال، نمی تواند در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان فصل آینده شرکت کند. از این رو کادرفنی سرخپوشان پایتخت خواهان تمدید قرارداد تمام بازیکنان فعلی پرسپولیس شده است.

با این حال خبر می رسد برخی بازیکنان این تیم حاضر نیستند قرارداد خود را تمدید کنند.

پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در خصوص عدم تمایل صادق محرمی به تمدید قرارداد با این باشگاه گفت: اصلا چنین صبحتی مطرح نیست. محرمی در آخرین نشستی که با مدیریت باشگاه داشته است همه چیز را شفاف مطرح کرده است. صادق محرمی نه تنها از قطر بلکه از دیناموزاگرب کرواسی هم پیشنهاد دارد.اما موضوع اینجاست که هیچ تصمیمی برای رفتن نگرفته است. ایشان اعلام کرده است فعلا به ترانسفر شدن فکر نمی کند و تمام توان خود را همچون سایر بازیکنان برای بازی های حساسی که در لیگ قهرمانان آسیا پیش رو داریم گذاشته است.

وی تصریح کرد: در خصوص بوژیدار رادوشوویچ هم مطرح شده است که باشگاه به او اعلام کرده است قراردادش را باید به ریال ببندد. باید اعلام کنم چنین شرطی از سوی باشگاه مطرح نیست و در مذاکراتی که با این بازیکن داشتیم به توافقات خوبی هم رسیدیم. به هیچ وجه هم مباحثی که بیان می شود صحت ندارد. قطعا رادو را می خواهیم که پای میز مذاکره با او نشستیم.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره عقب نشینی ملی پوشان این تیم برای تمدید قرارداد اعلام کرد: برنامه تیم ملی و بازی‌های پرسپولیس بسیار فشرده است. تمرکز بازیکنان را نمی خواهیم بر هم بزنیم که به ضرر منافع پرسپولیس و تیم ملی هم شود. همه چیز طبق برنامه در حال اجراست و جای هیچ نگرانی نیست. به صراحت می گویم که تمام بازیکنان به پوشیدن پیراهن بزرگترین باشگاه ایران و آسیا افتخار می کنند. در مجموع باید بگویم نگرانی بابت تمدید قراردادها نیست و اتفاقات خوبی در این زمینه پیش روی باشگاه پرسپولیس است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باز هم که غلو کردین بزرگترین باشگاه از جه نظر؟ از لحاظ اینکه باشگاه پرسپولیس سه تا ورزشگاه پنجاه هزار نفری وهشت تا زمین تمرین، ساختمان بزرگ پنج طبقه، آکادمی های مجهز تو سر تا سر ایران واسیا داره؟ یا شاید بزرگترین باشگاه آسیا از لحاظ جام های فراوان آسیایی وبین المللی است؟چرا مدیران باشگاهای بزرگ ما این قدر بی سوادن وحتی بلد نیستن درست صحبت کنن تا باعث نشن برا تیم ها حاشیه های بیخود درست بشه؟ شرط میبندم منظور جناب مهندس پر هوادار ترین تیم آسیا منظورشه!

    • تاجیم

      آفرین واقعا درست میگید نمیدونم چرا خودشونو اسباب خنده میکنن بزرگ ترین تیم آسیا؟؟؟!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج