اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۸۷۶۵۴
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

مرفاوی: کاوه رضایی بهترین فوتبالیست سال ۹۶ بود

صمد مرفاوی سرمربی سابق استقلال گفت: شفر مشكلات استقلال را خوب شناخت.

خبر ورزشی: صمد مرفاوی سرمربی سابق استقلال معتقد است که وینفرد شفر بعد از حضور در این تیم، توانست به خوبی اشکالات استقلال را بشناسد.

*بازی با العین چطور بود؟

این یکی از بهترین بازی‌های استقلال در فصل جاری بود. متأسفانه بازی خوب، منطقی و با برنامه استقلال تحت‌الشعاع عملکرد ضعیف داور مسابقه قرار گرفت. ناداوری در این بازی کاملاً مشهود بود.

*در مورد مسائل فنی این بازی بیشتر توضیح می‌دهید؟

استقلال قبلاً در انتقال از حمله به دفاع خوب عمل می‌کرد و زمانی که توپ را از دست می‌داد به سرعت برای گرفتن توپ تلاش می‌کرد. این اتفاق در بازی دیروز هم رخ داد. تفاوت این بازی استقلال با گذشته در انتقال توپ از دفاع به حمله بود. مدافعان و هافبک‌های تیم در این زمینه عملکرد خوبی داشتند و به سرعت توپ را به تیام می‌رساندند. استقلال با همین روش دو گل مشابه به ثمر رساند که حاصل کار خوب جپاروف، اسماعیلی و تیام بود.

*در مورد عملکرد شفر در این چند ماه چه صحبتی دارید؟

شفر مربی باتجربه‌ای است و قبلاً هم گفتم که این تجربه می‌تواند به او کمک کند. شفر مشکلات استقلال را خیلی خوب شناخت و تقریباً آنها را برطرف کرد. شفر مشکل بدنی بازیکنان و مشکل گلزنی استقلال را برطرف کرد. الان در استقلال شرح وظایف خودشان را می‌دانند و آن را اجرا می‌کنند.

* مامه تیام را چطور می‌بینید؟

او بازیکن خوبی است و در چند بازی که حضور داشته برای استقلال گلزنی کرده است. البته تیام نیاز به زمان بیشتری دارد تا با تاکتیک تیم هماهنگ‌تر شود. تیام تا این جا که خوب کار کرده است، امیدوارم این عملکرد را ادامه بدهد.

*استقلال از این گروه صعود می‌کند؟

با توجه به اینکه استقلال دو بازی از دور برگشت را در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد کرد، از شانس خوبی برای صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها برخوردار است. من فکر می‌کنم اگر استقلال از شرایط میزبانی‌اش به خوبی بهره ببرد به مرحله بعدی صعود می‌کند.

*راستی به نظر شما بهترین فوتبالیست ایران در سال 96 چه کسی بود؟

خیلی‌ها خوب بودند ولی من کاوه رضایی را انتخاب می‌کنم. کاوه واقعاً مهاجم خوبی است و من سبک بازی او را دوست دارم. رضایی مهاجم جسور و شجاعی است، نمی‌خواهم بگویم رضایی کامل است ولی او مهاجم بسیار خوبی است. البته بازیکنان دیگر هم برای من قابل احترام هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بیا اینم از پیشکسوت ما چقدر رنگی هستن اینا اخه خدایش علیرضا جهان بخش الان دو سال خیلی فوقالعاده هست اخه

    • بدون نام

      صمد جون شکسته نفسی نفرما شفر نه تجربه تو رو داره نه بازیخونی وقدرت وجسارت تورو تو خراب کردن تیمی که دوازده امتیاز از تیم دوم بیشتر داره! نمیدونم تو چی بلدی که کارشناسی میکنی اخه قحط کارشناسه؟

    • هستی

      شدید قبول دارم کاوه رو..❤

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج