اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۸۷۶۹۰
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

عالمی: استقلال مقابل العین به حقش نرسید

بازیکن اسبق استقلال گفت: آبی‌پوشان در دیدار مقابل العین به حق‌شان نرسیدند.

خبرگزاری فارس: ایمان عالمی بازیکن اسبق استقلال در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره مصاف این تیم مقابل العین که با تساوی به پایان رسید، اظهار کرد: استقلال بهترین بازی و نمایش خود را داشت اما متاسفانه به حقش نرسید. ضعف داور باعث شد استقلال پیروز این دیدار نشود. استقلال کاملا سوار بر بازی بود و حریف را به خوبی می شناخت. ما یک فروارد تمام عیار داریم که در فضاها به خوبی حرکت می‌کند. شاگردان شفر بهترین نمایش ممکن را داشتند ولی ضعف داوری باعث شد نتیجه مساوی شود.

وی در ادامه درباره عملکرد بازیکنان استقلال در مقابل العین گفت: سید حسین حسینی خیلی خوب درخشید. خط دفاعی استقلال هم به خوبی جا افتاده است. هرچهار بازیکن خط دفاعی استقلال ملی پوش هستند و ابراهیمی و باقری نیز به هماهنگی بسیار خوبی رسیده اند. جباروف هم در میانه زمین اهداف تیم را ترسیم می کند. فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان هم به خوبی تیم را به جلو می برند و کاملا در خدمت تیم هستند. تیام با حفظ توپ در جلوی زمین به تیم برای بالا آمدن سایر نفرات کمک می کند. کسی نمی‌تواند بگوید استقلال دفاعی بازی می‌کند بلکه این این تیم کاملا حساب شده بازی می کند. العین بازیکنان درجه یکی دارد ولی استقلال این تیم را کنترل کرده بود.

پیشکسوت استقلال درباره مصاف بعدی استقلال با العین اظهار داشت: استقلال کاملا روحیه دارد و شرایطش روبه رشد است. سیکل حرکتی این تیم بهتر شده و به تکامل رسیده است. این تیم میل به برد دارد. در دربی هم استقلال کاملا برد می‌خواست ولی فوتبال تاکتیکی خود را فراموش نکرد. کادرفنی استقلال کار بلد است و این تیم با یک بازی زیبا و برنامه ریزی شده می‌تواند العین را در تهران با کمک هواداران شکست دهد.

او در پایان درباره شانس صعود استقلال به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا گفت: همه هواداران به صعود استقلال امیدوارند. دو بازی مهم داخل خانه داریم. این دو بازی برای همه مهم است. بعید می دانم ما در آزادی به تیمی امتیاز بدهیم و امیدوارم در مقابل العین با نشاط باشیم و هواداران هم بیایند تا ببریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Hisss

      آره باید ۶ تا میخورد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه شما شش تا از الهال نخوردین نه خربین آقای گل نکردین نه از بادران و قشقایی و نفت مسجدسلیمان و شمبوشک...سندم هست که هشتا از استقلالم خوردینه تو آسیا که هم هیچ کاری نکردین بیشترین برد دردربی هم بنفع استقلاله.....از من گفتنه چندتا جام دارین اونم بیشترش جعلیه مثل جام پارسالتون بازم بگم ولی فکرکنم فعلا کافه باشه....اون موقع اون ستاره جعلیتون دیگه من کشته ....اگه کسی دلیل ستاره لنگپولیسو میکنه لطفا توضیح بده!؟!

    • بدون نام

      آقا یا خانم Hissپس کلا Hiiiiiiiiiiiiiiiiiisاینغد پارازیت ننداز لنگ هم پرتاب نکن

    • بدون نام

      چرا سوزش گرفتی راست میگه دیگه فکر میکنین ایرانه داور تو دربی دو تا پنالتی واضح رو نگرفت

      پاسخ ها

      • لالی خوزستان

        لنگی درش ببند شما مگه محوطه جریمه ما دیدین توهم زدیه حتمان خربین هم شما بهترین اسیا واقای گلش نکردین درش ببند اب بریز

    • بدون نام

      دواوری یاد اور بازی های تراختور در لیگ برتر بود

      پاسخ ها

      • لالی خوزستان

        تراختور مگه تیمه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج