اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۸۷۷۳۹
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

سوغاتی مسافران ایتالیا برای فوتبال چه خواهد بود؟

مسئولان سازمان لیگ و مدیران باشگاه‌های فوتبال در جهت دانش‌آفزایی به کشور ایتالیا سفر کردند تا با سران فدراسیون ایتالیا جلساتی داشته باشند. سفری که هرچند انتقادات زیادی را به همراه داشته اما باید منتظر بود و دید سفر ایتالیا چه دستاوردی برای فوتبال ایران داشته و سپس به قضاوت پرداخت.

ایسنا: مسئولان سازمان لیگ فوتبال به همراه چند تن از روسای هیات‌ فوتبال استان‌ها و مدیران باشگاه چند روز پیش به کشور ایتالیا سفر کردند تا با حضور در بخش‌های مختلف فدراسیون فوتبال ایتالیا، سطح دانش خودشان را در بحث مدیریت باشگاه‌ها و به طور کلی فوتبال ارتقا دهند. این سفر که طبق توافق فدراسیون فوتبال ایران و ایتالیا که در دو سال پیش انجام شده بود، تدارک دیده شده انتقادات زیادی را به همراه داشت و عده زیادی از اهالی فوتبال از جمله علی کریمی به اهداف این سفر و افرادی که راهی ایتالیا شدند، انتقاد کردند.

طبق اخباری که در چند روز گذشته توسط سازمان لیگ منتشر شده، مسئولان سازمان لیگ از جمله حیدر بهاروند رئیس این سازمان، فریبرز محمودزاده رئیس کمیته نقل و انتقالات، سهیل مهدی مدیر فنی و توسعه و مهدی کرامتی مدیر بخش فناوری اطلاعات سازمان لیگ، جلسات هم‌اندیشی خوبی با همتایان ایتالیایی خود داشتند. همچنین روسای هیات استان‌ها و یکی دو مدیر باشگاه‌ها که در این سفر حضور داشتند از امکانات فوتبالی این کشور دیدن کردند و مسئولان فدراسیون فوتبال ایتالیا توضیحاتی درباره نحوه باشگاه‌داری و درآمدزایی در بخش فوتبال برای آن‌ها توضیحاتی دادند.

از آن‌جایی که فوتبال ایران علی‌الخصوص باشگاه‌های ایرانی در چند سال اخیر مشکلات مختلفی در بخش درآمدزایی، سامان‌دهی بدهی‌هایشان و اخذ مجوز حرفه‌ای داشتند، این سفر می‌تواند برای آن‌ها مفید باشد.

با این اوصاف ابتدا باید منتظر ماند و دید پس از بازگشت مسافران ایتالیا، این سفر چه دستاوردهایی برای فوتبال ایران داشته، سپس درباره این سفر قضاوت کرد. البته شاید بهتر بود که وقتی هدف از این سفر دانش‌افزایی است، مدیران باشگاه‌های بزرگ مثل استقلال و پرسپولیس هم به دلیل گستردگی کار در این باشگاه‌ها در این سفر حضور پیدا می‌کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انها به پیشواز سفر نوروزی با پول ملت ایران رفتند تا شاید هم حق ماموریتی بسیار جذاب گیرشان بیاید

    • بدون نام

      به هراسمی می‌خورند ومیگردن

    • بدون نام

      آزموده را آزمودن خطاست.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج