adexo3
۶۸۸۰۸۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

الدحیل قهرمان لیگ ستارگان قطر شد

تیم فوتبال الدحیل به مقام قهرمانی لیگ ستارگان قطر دست یافت.

ورزش سه: در چارچوب هفته بیستم لیگ ستارگان قطر، امشب تیم فوتبال الدحیل در خانه الخریطیات به میدان رفت و با نتیجه پرگل ۵ بر صفر حریف را شکست داد. گل های الدحیل را یوسف مساکنی (۲ بار)، یوسف العربی، اسماعیل محمد و موسی محمد به ثمر رساندند. این برد الدحیل را در جدول به امتیاز ۵۴ رساند.

با توجه به اینکه تیم فوتبال السد، نزدیک ترین تعقیب کننده الدحیل و تنها تیم دیگری که شانس قهرمانی لیگ را داشت، امروز مغلوب ام صلال شد، اختلاف الدحیل با این تیم به ۸ امتیاز رسید و در فاصله ۲ هفته مانده به پایان فصل، شاگردان جمال بلماضی امسال هم توانستند مثل سال گذشته (با نام لخویا) مقام قهرمانی لیگ ستارگان را به دست آورند. این در حالی است که هفته پیش دیدار رودرروی السد و الدحیل برگزار شد و یاران ژاوی و پورعلی گنجی این فرصت را داشتند تا با برتری در آن بازی صدرنشین لیگ شوند اما پیروزی هفته قبل جایگاه الدحیل را در صدر جدول مستحکم کرد و در نهایت امشب این تیم موفق شد قهرمانی زودهنگام خود را جشن بگیرد.

گفتنی است تیم الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا با ذوب آهن ایران همگروه است و باید در فروردین ماه سال ۹۷ برای انجام بازی برگشت با این تیم به اصفهان سفر کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج