adexo3
۶۸۸۱۵۳
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

کسری خدمت عالیشاه جعلی است؟

مشکلات امید عالیشاه و باشگاه تراکتورسازی وارد فاز جدیدی شده است.

شهروند: مشکلات امید عالیشاه و باشگاه تراکتورسازی وارد فاز جدیدی شده است. هر کدام از طرفین ادعایی دارند و روی مواضع خود پافشاری می‌کنند؛ از طرفی پای باشگاه پرسپولیس هم وسط آمده و خواهان بازگشت این بازیکن شده است.

ادعای تراکتور درباره جعلی‌بودن مدارک عالیشاه

خدمت سربازی امید عالیشاه آبان ‌ماه‌ سال ٩٧ به پایان می‌رسد. او به‌تازگی تلاش‌هایی داشته تا با استفاده از کسری خدمت زودتر دوران سربازی خود را در باشگاه تراکتورسازی به پایان برساند و به پرسپولیس برگردد. عالیشاه با مدارکی دال بر حضور ٥ ماهه در بسیج و شرایط والدینش اقدام به گرفتن ٨ ماه کسری خدمت کرده است. او با این شواهد و مدارک سربازی خود را تمام شده دانسته اما باشگاه تراکتورسازی هر گونه مکاتبه نظام وظیفه با باشگاه مبنی بر اتمام سربازی و صدور برگه ترخیص و تسویه‌حساب از سوی باشگاه را منکر شده است. از سویی دیگر مدیران این باشگاه با انتقاد از رویه و رفتارهای بازیکنان سرباز پرسپولیس تأکید دارند، عالیشاه در تلاش است با گرفتن کسری خدمت‌ها از سربازی خود بکاهد. تراکتورسازی تأکید دارد باید مدت زمان غیبت عالیشاه در تمرینات محاسبه شود اما خود این بازیکن غیبت‌هایش را با کادر فنی قبلی هماهنگ می‌داند. از سویی دیگر درباره صدور برگه پنج ماه کسری خدمت عالیشاه ابهاماتی وجود دارد و مدارکی دال بر اینکه او سابقه همکاری با بسیج را داشته اشکالاتی دارد که می‌تواند پنج ماه کسری خدمت بسیج او را منتفی کند. در چنین حالتی او تا پایان تیر سرباز خواهد بود و اگر در پی این اختلافات روی کسری خدمت والدینش هم اشکالاتی از سوی باشگاه یا نظام وظیفه وارد شود آن وقت مدت زمان سربازی این بازیکن تا آبان ماه‌ سال آینده به طول می‌انجامد و این یعنی سرباز بودن عالیشاه تا نیم‌فصل لیگ بعدی.

موضع باشگاه پرسپولیس

طبق قوانین جدید هم بازیکن سرباز می‌تواند به محض اتمام سربازی ولو در میانه فصل تیم نظامی را ترک کرده و پس از دریافت کارت پایان خدمت در تمرینات تیم سابق یا تیم جدید شرکت کند اما طبق قوانین فوتبالی تا آخر فصل حق بازی برای تیم دیگر را ندارد. هواداران پرسپولیس هم یک هفته‌ای می‌شود که مدام در فضای مجازی خواهان آزاد‌شدن عالیشاه شده‌اند و می‌خواهند این بازیکن هر چه زودتر به این این تیم برگردد. گرشاسبی درباره وضع عالیشاه و موضع باشگاه پرسپولیس می‌گوید: «قطعاً باشگاه تراکتور به دنبال سخت‌کردن شرایط برای بازیکنان نیست. عالیشاه امانتی بوده که برای خدمت سربازی رفته و باید برگردد و در باشگاه خودش کار کند. ما خواستار همکاری باشگاه تراکتورسازی هستیم تا عالیشاه بتواند به آنچه حقش است، برسد.» باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی در این خصوص رخ می‌دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهرداد س

      مثل روز روشن است که باشگاه صنعتی تراکتور با باشگاه پرسپولیس و بازیکن سربازهای ش دشمنی میکند.
      خخخخ تیم صنعتی و سرباز بگیری

    • بدون نام

      پرسپولیس خیلی خیلی بهش نیاز داره، بابا دله عالیشاه با تراختور نیس ول کنین بچه رو برگرده به ارتش سرخ آینده یه جوان با استعدادو با لج بازی تباه نکنید

    • بدون نام

      من خودم تبریزی هستم ولی واقعا مدیران تراکتور گندش را درآوردند فکر نکم از امسال تراکتور بتونه از سپاهان و استقلال و پیروزی بازیکن سرباز بگیره.دیگه بازیکنان ترجیح میدن برن فجر و ملوان ولی تراکتور نرن.

    • بدون نام

      لنگیا چیشون سالم هست

    • بدون نام

      جماعت چوب لای چرخ گذاااار زوررررگو

    • بدون نام

      تراکتور سازی متاسفانه تبدیل شده به زالو فوتبال هر زمان که میخواد هربازیکن سربازی رو از تیمش هوایی میکنه و میبرنش بدون اینکه حتی لحظه ای به فکر تیم سابق بازیکن سرباز باشن که چه وضعیتی ممکنه براش پیش بیاد،جالب اینجاست چون با این کارشون ضربه به دیگر تیمها میزنن هیچ پیشرفتی هم خود تراکتور نمیکنه و تازه خودشونم تیم مردمی میدونن!!!!!تراکتور تیم سپاه هستش و من بعنوان یه تورک تیم محبوبم پرسپولیس هستش،کاش مسعولین تراکتور کمتر از مردم مایه بزارن تا کمتر آه دنبال تیم نظامیشون باشه و دیگران رو بیخود مقصر نکنن.

    • م ح

      تراکتور یها با پرسپولیس مشکل دادن 0را فقط با بازیکنان پرسپولیس اینکارها میکنن درضمن این باشگاه جون مال سپاست باید زور بگوید وبازور بازیکن بگیرن

    • بدون نام

      خخخخ لنگیا کارشون فقط جعله. اون از قرارداد همزمان طارمی با لنگ و ریزه اسپور اینم از این

    • بدون نام

      به خدا لونگیا زندگیشون هم جعله وتبانی ومافیا همشون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج