adexo3
۶۸۸۷۷۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

عالمی: خیلی مربیان مثل قلعه‌نویی رفتار می‌کنند

کارشناس فوتبال گفت: پیروزی ذوب‌آهن مقابل الوحده امارات حکم صعود شاگردان قلعه‌نویی را دارد.

خبرگزاری فارس: ایمان عالمی در مورد دیدار روز دوشنبه ذوب آهن اصفهان با الوحده امارات در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: ذوب‌آهن در نیم‌فصل دوم با جذب نفرات جدید توانست نتایج بسیار خوبی در لیگ برتر بگیرد و با همان شرایط خوب وارد لیگ قهرمانان آسیا شد که عملکرد این تیم هم در آسیا قابل قبول بوده است. بازی با الوحده امارات حکم صعود برای ذوب‌آهن را دارد.

وی افزود: اگرچه الوحده تاکنون امتیازی در جدول لیگ نگرفته است، اما می‌تواند برای ذوب‌آهن خطرساز شود. بازیکنان خارجی الوحده، بازیکنان گران‌قیمت و تأثیرگذاری هستند و این بازی هم درزمین خود الوحده برگزار می‌شود و ممکن است این تیم هجومی بازی کند،‌اما امیر قلعه‌نویی با ابزارهایی که در اختیار دارد می‌تواند نتیجه خوبی در این بازی بگیرد. بازیکنانی مثل بختیار رحمانی و مرتضی تبریزی می‌توانند برای ذوب‌آهن تأثیرگذار باشند.

دستیار سابق امیر قلعه‌نویی در مورد اینکه گفته می‌شود تیم ذوب‌آهن فقط با ارسال از جناحین و پرتاب اوت به دنبال گلزنی به حریفان است، اظهار داشت: توجه داشته باشید پرتاب اوت و ارسال از جناحین هم بخشی از تاکتیک هر تیمی می‌تواند باشد. من امیر قلعه‌نویی را به‌خوبی می‌شناسم و با تفکرات فوتبالش آشنایی دارم. او همواره سعی می‌کند با ارسال توپ به پشت مدافعان و استفاده از اشتباه مدافعان حریف به گل برسد، البته نه فقط قلعه‌نویی که خیلی از مربیان در فوتبال دنیا سعی می‌کنند حریف را از دروازه‌شان دور کنند و از نقاط ضعف و اشتباهات حریف برای گلزنی استفاده کنند.

مربی اسبق استقلال در مورد دیدار استقلال و العین در روز دوشنبه اظهار داشت: در بازی رفت، داور سر استقلال را برید. استقلال در آن مسابقه بهترین بازی فصلش را به نمایش گذاشت و حقش بود که ۳ امتیاز را بگیرد، اما داور حق استقلال را ضایع کرد. استقلال در بازی با العین در هر دو نیمه نسبت به حریف برتری تاکتیکی داشت، البته در دربی و مقابل پرسپولیس، استقلال فقط در نیمه اول از نظر تاکتیکی برتر از حریف بود اما در نیمه دوم بازی برابر شد.

وی افزود: قطعاً استقلال می‌تواند در بازی برگشت العین را شکست بدهد، قطعاً با حمایت هواداران استقلال پیروزی دور از دسترس شاگردان شفر نخواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج