adexo3
۶۸۹۱۹۵
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

عضو ثابت کلینیک استقلال؛ باهوش ولی بدشانس

 مصدومیت محسن کریمی تکراری‌ترین خبر برای آبی‌هاست و البته بدترین خبر برای یکی از بهترین بازیکنان این تیم.

وب‌سایت نود: محسن کریمی در ابتدای نیم فصل دوم جانشین جباری در لیست استقلال شد. البته این بازیکن تکنیکی آبی‌ها فقط از نظر فنی و تکنیکی جانشین شماره ۸ نشده است و در زمینه مصدومیت و بدشانسی و دوری از میادین هم جانشین مناسبی برای مجتبی جباری است. کریمی که در اول نیم‌فصل از مصدومیت بازگشته بود باز هم با یک پارگی رباط صلیبی فصل را خیلی زودتر از موعد به پایان رساند. کریمی در روزهایی که به تازگی نام خودش را در تیم مظلومی مطرح کرده بود و خیلی زود در هفته هفتم اولین مصدومیتش را تجربه کرد. مصدومیتی که می‌توانست خیلی برای کریمی دردسرساز نباشد اما به واسطه اصرار مظلومی برای استفاده از این بازیکن تا ۶ هفته گریبان او را گرفت. البته او خوش‌شانس بود که لیگ تعطیل شد و فقط دو بازی را از دست داد.

این آخرین مصدومیت او در این فصل نبود و یک بار دیگر هم در بازی مقابل استقلال خوزستان مصدوم شد. در کل این بازیکن از ۳۰ بازی فصل ۲۲ بازی را انجام داد و ۸ بازی را از دست داد. او قصد داشت فصل شانزدهم را با اقتدار آغاز کرده و فرصت‌های از دست رفته فصل گذشته را جبران کند اما این خواست او حتی یک نیمه هم دوام نیاورد. او در دقیقه ۱۵ اولین بازی آسیب دید و تعویض شد و سه هفته دور بود. هفته پنجم بازگشت و باز هم در همان بازی اول مصدوم شد! این آخرین مصدومیت او نبود و او بارها بازی‌های تیمش را از دست داد. او از ۳۰ بازی فصل ۱۴ بازی انجام داد و ۱۶ بازی نتوانست به میدان برود.

در لیگ هفدهم محسن کریمی زودتر از همیشه استارت زد. البته تمرینات را نه، مصدومیت را. او در بازی دوستانه با نساجی در پیش‌فصل مصدوم شد و تکلیف کادرفنی استقلال را خیلی زود روشن کرد که نباید روی او حساب کنند و منصوریان هم نام او را از لیست خط زد. او نیم‌فصل دوم به تیم بازگشت و این بار بعد از ۴ بازی مصدوم شد. مصدومیتی که بازگشت زودهنگامی داشت و او در چند بازی اخیر بازی‌های خوبی برای تیم شفر انجام داد و داستان خوب پیش می‌رفت تا این که دیروز خبر رسید کریمی باز هم رباط صلیبی پاره کرد، این بار در تمرین و بدون انجام بازی. کریمی در این فصل ۵بازی را انجام داد و ۲۵ بازی را از دست داد.

کریمی در این سه فصل در کل ۴۱ بازی انجام داده و ۴۹ بازی هم برای این تیم به میدان نرفته است. یعنی او بیشتر از این که برای استقلال بازی کند برای این تیم بازی نکرده است. اتفاقی که براساس آن می‌توان حتی جلوتر از جباری و نویدکیا، لقب بدشانس‌ترین بازیکن لیگ را به او داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      الکی فقط یه جای خالی رو اشغال کرده . به نظرم نباید قراردادشو تمدید کنن چون کلا مصدومه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج