۶۹۰۴۱۸
۹ نظر
۵۰۰۲
۹ نظر
۵۰۰۲
پ

ذوالفقارنسب:

برانکو هم می‌داند شاگردانش ضعیف کار کردند

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: پرسپولیس مقابل الوصل خوب نبود، اشتباهات زیادی داشت. مطمئناً اگر بخواهند با این روش بازی کنند در آینده مقابل تیم‌های بزرگ مثل السد و خیلی از تیم‌های مدعی به مشکل بر می‌خورند.

خبرگزاری فارس: بیژن ذوالفقارنسب در خصوص عملکرد نمایندگان ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: متأسفانه هفته‌ خوبی را سپری نکردیم و نتایج خوبی برای تیم‌های ایرانی به دست نیامد ولی با توجه به برد پرسپولیس شرایط متفاوت شد. باید بگویم پرسپولیس در بازی برگشت مقابل الوصل عملکرد خوبی نداشت فقط توانست ۳ امتیاز را به دست بیاورد. بازیکنان خیلی ناهماهنگ بودند و به نظرم خود برانکو می‌داند که شاگردانش ضعیف کار کردند.

وی در ادامه گفت:‌ همه چیز موکول می‌شود به دو هفته پیش‌رو که در هفته‌های آخر مشخص شود که آیا تیم‌ها به مرحله بعد صعود می‌کنند یا خیر. در حال حاضر استقلال شانس زیادی دارد چرا که در این هفته‌ها خیلی خوب بازی می‌کند و می‌توانند به مرحله بعد صعود کنند ولی پرسپولیس و ذوب‌آهن باید شرایط‌شان را تغییر دهند، بهتر بازی کنند. در این بازی پرسپولیس مقابل الوصل خوب نبود. اشتباهات زیادی داشت مطمئناً اگر بخواهند با این روش بازی کنند در آینده مقابل تیم‌های بزرگ مثل السد و خیلی از تیم‌های مدعی به مشکل می‌خورند.

ذوالفقارنسب افزود: به نظرم پرسپولیس فقط به دنبال کسب امتیاز بود مطمئناً برانکو از عملکرد بازیکنان پرسپولیس ناراضی خواهد بود. الوصل حریف قدرتمندی نبود و می‌توانستند بازیکنان پرسپولیس بیشتر گل بزنند.

پیشکسوت فوتبال ایران در ادامه در خصوص میزبانی ایران از العین امارات و حضور چشم‌گیر هواداران استقلال و اینکه این موضوع چه پیامدی برای AFC خواهد داشت، گفت: مطمئناً پیامدهای خوبی خواهد داشت چرا که نشان دادیم که چه میزبان خوبی هستیم و می‌توانیم از همه تیم‌ها به نحو احسن میزبانی کنیم حضور هواداران استقلال حال و هوای خوبی را به ورزشگاه داد و نشان داد ایران هواداران پرشوری دارد. امیدوارم ناظرین AFC به کسانی که گزارش بازی را برای AFC و فیفا ارسال می‌کنند از میزبانی استقلال و ایران هم گزارش خوب ارسال کنند تا رأیی که مبنی بر عدم میزبانی ایران از تیم‌های عربستانی است تغییر کند.

ذوالفقارنسب درباره علت مصدوم شدن بیشتر بازیکنان در لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: به نظر من فشار بازی‌ها، نزدیکی مسابقات به هم باعث شده تا به بازیکنان فشار بیاید حتی بازیکنان ریکاوری خوبی انجام نمی‌دهند و این علت اصلی مصدومیت بازیکن است.

وی در پایان در خصوص حریف تیم ملی ایران برای بازی دوستانه نیز گفت: به نظرم حریفی که برای بازی تدارکاتی از سوی فدراسیون فوتبال در نظر گرفته شده است در شأن فوتبال ایران نیست. ما باید با تیم‌‌های قدرتمندی بازی کنیم حتی می‌توانیم با تیم‌های مثل مالزی و خیلی از این تیم‌ها که در سطح خوبی باشند بازی کنیم تا به آمادگی فوتبال ایران کمک کند و گرنه بازی با تیم‌های ضعیف هیچ تأثیری برای فوتبال ایران نخواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برو بابا چی داری میگی
      اینجوری اگه ماببریم یا تیم حریف رو ضعیف میدونین یا میگین حقمون برد نبوده چقد شماها بی انصافین
      اصلا درکتون نمیکنم واسه بقیه خوب بلدین بگین خوب بودن وعالی بودن واسه مافقط‌بلدین بگین ضعیف بودن بهانه هاتون واسه ما تمومی نداره

    • امین تاجی

      شانسوپولیس

    • sherwin

      ینی استقلال مقابل العین خوب بازی کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پرسپولیس که بازی بهتری رو انجام داد .. اینو کارشناسای ورزش گفتن
      اونوقت بیژن از کجاش در آورد؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      خجالت بکش ابی حسود.

    • انصاری

      کارشناسی ذوالفقار نسب در باره بازی پرسپولیس اشتباه است

    • بدون نام

      بله خط دفاع پرسپولیس هنوز ضعیف است همون ۷ دقیقه ی اول بازی نزدیک بود پرسپولیس دو گل بخورد که شانس آورد

    • جودکی اهواز بستان مشاپیتا

      برانکو خیلی وقته که خیلی چیزها را فهمیده البته خودش از همه بیشتر عامل افت وبدبازی کردن تیمش شده‌ که دلایل مختلف دارد اول دستش رو شده وواقعا دیگه هیچی نداره هر چی بلد بود تمام شد دوبا ه باید بده مقداری بخونه دوباره بزاد تو گود دوم از این در هر دو دربی حتی دربی قبلی که برد نشان داد که خدا وکیلی واقعا دیگه به آخر رسیده پرسپولزس الان چهار پنج ماه است که اصلاحتی ده دقیقه هم قشنگ بازی نمیکنه؟ اون بازی هایی که دل هوادار را. میبرددیگه هم هیچوقت مثل اون. اولا نمیشه تغییر کلی تعدادی بازیکن وحتی خودش شاید نتیجه بده در عوض استقلال خدایی خیلی فراتر از اسیا بازی میکنه شما امروز بادیدن بازیتون با الوصل متوجه شدید چقدر وحشتناک بد وبی ریخت بازی کردید 38 درصد مالکیت یعنی برانکو بسه دیگه ول کن برو بازی امروز در حد لیگ سه ایران مثل تیم کمد سازی با باقلا فروشان بود هیچ حرکت ترکیبی از تیم ندیدم در چهار پنج ماه پیش حتی اگر هم میباختید یک بازی بالا تر از اسیا میدیدیم انقلاب عظیمی در تیم بوجود امده بودمتاسفانه الان تیم خیلی افت کرده تجربه میگه محال است درست بشه همان که گفتم شوک تغییر به جرات میگم اگر ده مسابقه پشت سر هم با استقلال بدید تیم پرسپولیس یارای حتی یکبار برنده شدن را ندارد در صورتی که سال گذشته ده بازی را شما میبردید استقلال یکبار هم قدرت درک برنده شدن را در مقابل آن بازی تیم شما که اروپایی بود واقعا نداشت امروز چراغپور با یک بررسی کلی در باره بازی دیروز استقلال با العین گفت دیروز همه فکر میکردن استقلال بد بازی کرده در حالی که یکی از زیباترین وحرفه ای ترین بازی طول این چند سال استقلال بود فوقالعاده بارفنی داشت که در بررسی و انالیز بازی هردوتا تیم پی بردم این را فقط خود شفر فهمیده بود که تیمش چقدر عالی بازی کرده بود با توجه به اینکه هماهنگی دفاع تیمی تیم استقلال به خاطر مصدومیت سید مجید از ریتم اصلی خارج شده بود پردازش شفر در تیم جواب خوبی داده دلیلش هم اینه که بچه ها سواد دارند ودرس را که مثل فیزیک ویا جبر است خوب میفهمند اگر پردازش ونوع تاکتیک شفر که کاملا به روز هم است برای تیم کمی سخت می بود پیشرفت تیمشان تا این حد وبه این زیبایی نمیشد شفر مثل معلم هایی است که درس دادن رابلداست وخیلی هم روان است وباحوصله در جایی هم گفته بود بچه های ایران بی خود نیست که در المپیادهای درسی در دنیا کاملا شناخته شده است گیرایی بچه ها از آلمانی ها خیلی بهتر است برای تدریس فوتبال در آلمان برای فوتبالیست ها حتی در حد تیم ملی باید بیش از حد توضیح بدی اما اینجا با حرکت اول مطلب را میگیرن همشون هم ابن حسن را دارند که من خیلی از درک بادای آنها راضی هستم حتی این موضوع در آلمان هم صحبتش شده ولذت بخش است این ضحبتها را شفر در امارات برای دو نفر تعریف میکرده وحتی به اونا گفته همین موضوع باعث شده درتمدید دو دل نباشم حالا شما هم جناب برانکو تا حدودا شش ماه پیش تیمتان دقیقا شباهت باحرفهای شفر داشت وواقعا تیم کاملی بود چی شده که اینطور شده میگم امکان دارد که از روی شکم سیری باشد تجربه این موضوع را تجزیه وتحلیل قبلا ها که کرده بوده به غمین نتیجه شکم سیری رسیده بوده حالا کاری نداره شما هم بررسی کن امیدوارم مثل دوسال گذشته کلیدت قفلها را باز کنه و موفقتر بشی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ساقیتو عوض کن عزیز

    • بدون نام

      تو دفاع ضعیف بود و عمده دلیلشم شخص اماتوری به نام شجاعه، این بازیکن با شلوغ کاری و داد و بیداد این عیب هاشو میپوشونه هوادار بهش میگه با تعصب..
      خیلی ضعیفه خیلی،بازیشو دقت کنین...،راحت دریبل میخوره جاگیریش افتضاحه، یا بدجور خالی میکنه یا بدجور افسایدو پر میکنه..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج