۶۹۰۸۳۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

نقش پررنگ هافبک‌دفاعی‌ها؛

درخششِ کمال، کمالِ ماهینی

 پرسپولیس در شبی که یک بازی منطقی را در خارج از خانه به نمایش گذاشت الوصل را شکست داد و مسیر صعود خود را هموار کرد. کامیابی‌نیا و ماهینی در رقم خوردن دومین برد پیاپی قرمزها نقشی اساسی داشتند.

وبسایت نود: پرسپولیس در شبی که یک بازی منطقی را در خارج از خانه به نمایش گذاشت الوصل را شکست داد و مسیر صعود خود را هموار کرد. کامیابی‌نیا و ماهینی در رقم خوردن دومین برد پیاپی قرمزها نقشی اساسی داشتند.

نقش پررنگ دو هافبک دفاعی برانکو در این بازی از اثرشان روی گل تا تاثیر روی انسجام دفاعی پرسپولیس کاملا مشخص است. تک گل ۳ امتیازی کمال کامیابی‌نیا روی ارسال بی‌نقص ماهینی به ثمر رسید تا دو هافبک دفاعی سرخپوش بازیگران اصلی سکانس گل پرسپولیس باشند. هر دو هافبک دفاعی برانکو در این بازی نزدیک به یکدیگر و نزدیک به مدافعان سرخپوش بودند تا کمترین فضای ممکن را در اختیار هافبک‌ها و مهاجمان الوصل قرار بدهند. با این وجود ماهینی جدا از پاس گلی که فرستاد با ثبت دو پاس کلیدی جز تاثیرگذارترین بازیکنان هجومی پرسپولیس بود.

در بخش تدافعی هم این دو هافبک در مجموع ۱۴ نبرد را با برد پست سر گذاشتند ودر ۱۱ نبرد بازنده بودند. کامیابی‌نیا و ماهینی با ثبت ۸ عملکرد دفاعی هم موفق شدند از این نظر نظم دفاعی پرسپولیس را بالا نگه دارند. ثبت ۵ تکل هم در عملکرد بازی شب گذشته این دو هافبک دیده می‌شود. برانکو برای دومین بازی متوالی از این ترکیب در خط هافبک تدافعی استفاده کرد که در هر دو بازی هم عملکرد مجموع این دو مهره قابل قبول بود. به خصوص ماهینی که از چند هفته قبل در سمت راست خط دفاعی دچار افتی فاحش شده بود. باید دید در حضور ربیع‌خواه و احمد نوراللهی تصمیم برانکو برای آینده این بخش از ترکیب پرسپولیس چه خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج