adexo3
۶۹۰۹۴۱
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

مهاجرانی: صعود پرسپوليس را قطعي بدانيد

در هفته نخست دور برگشت رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا، پرسپوليس موفق شد الوصل امارات را با يك گل مغلوب كند.

روزنامه قانون: در هفته نخست دور برگشت رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا، پرسپوليس موفق شد الوصل امارات را با يك گل مغلوب كند. ديداري كه برخي كارشناسان معتقدند حكم به صعود سرخ‌پوشان به مرحله بعدي داد. پس از اين بازي،‌ انتقادات زيادي از دو مهاجم پرسپوليس يعني علي عليپور و گادوين منشا انجام شد. برخي هواداران معتقدند اين دو بازيكن از روزهاي اوج خود فاصله گرفته‌اند. حشمت مهاجراني، سرمربي پيشين تيم‌ملي فوتبال پيش از ديدار پرسپوليس و الوصل در اردوي سرخ‌پوشان حاضر شد و با آن‌ها گفت‌وگو كرد. به همين دليل با او همكلام شديم تا آناليز مهاجراني را از شرايط ديدار پرسپوليس و الوصل بدانيم.

پرسپوليس موفق شد با يك گل الوصل امارات را شكست بدهد، شرايط سرخ‌پوشان را در اين ديدار چگونه ديديد؟

پيش از آنكه پرسپوليس به مصاف الوصل امارات برود، من در اردوي اين تيم حضور داشتم و وقتي با برانكو ايوانكوويچ و بازيكنان صحبت كردم، متوجه شدم آن‌ها پيروز ميدان خواهند شد. در واقع اطمينان داشتم اين اتفاق رخ مي‌دهد زيرا بازيكنان مي‌خواستند الوصل را شكست بدهند و انگيزه لازم را داشتند.

برخي معتقدند پرسپوليس با تيم ابتدايي فصل فاصله دارد و افت كرده است.

به نظر من كنترل بازي دست بازيكنان پرسپوليس بود و آن‌ها بازي با طراوتي را به نمايش گذاشتند؛ به طور كلي من دور از بحث رنگي معتقدم پرسپوليس امسال تيم مقتدري است و مي‌تواند تا مراحل بالايي ليگ قهرمانان آسيا صعود كند. پرسپوليس در برابر الوصل بازي زيبايي را به نمايش گذاشت و تيم برتر ميدان بود، آن‌ها مزد بازي خوب خود را گرفتند. به اعتقاد من با اين پيروزي، سرخ‌پوشان به مرحله بعدي صعود كرد و بعيد است اتفاق خاصي رخ بدهد كه مانع از صعود اين تيم شود.

حضور در اردوي سرخ‌پوشان شايبه پرسپوليسي بودن شما را مطرح كرده، بنويسيم حشمت مهاجراني پرسپوليسي است؟

به هر حال وقتي يك تيم از ايران خارج مي‌شود، نام آن پرسپوليس، استقلال، ذوب‌آهن يا تراكتورسازي نيست. اين تيم نماينده ايران است و بايد همه تلاش كنيم تا موفق شوند به همين دليل نيز تلاش كردم با حضور در اردوي اين تيم، به بازيكنان روحيه بدهم.

برخي كارشناسان معتقدند مهاجمان پرسپوليس انگيزه كافي براي گلزني را ندارند؛ با اين گفته‌ها موافقيد؟

خير با اين حرف موافق نيستم. نمي‌توان با يك بازي بد، گفت بازيكنان آماده نيستند. منشا و عليپور نشان داده‌اند زوج خوبي در خط حمله پرسپوليس هستند و اگر موقعيت‌هاي مناسبي به دست بياورند، بدون شك مي‌توانند براي هر تيمي ثمربخش باشند.

به طور كلي تيم‌هاي ايراني در برابر تيم‌هاي اماراتي نتايج خوبي گرفتند، فوتبال امارات افت كرده يا تيم‌هاي ايراني قدرتمندتر شده‌اند؟

من اعتقاد دارم تيم‌هاي ايراني بسيار بهتر از اماراتي‌ها هستند، نمي‌توانيم بگوييم فوتبال امارات پسرفت كرده بلكه اعتقاد دارم فوتبال ايران پيشرفت محسوسي كرده و مي‌تواند نتايج درخشاني در برابر حريفان بگيرد.

قطر نيز امسال به يكي از قدرت‌هاي باشگاهي در آسيا تبديل شده است، شرايط باشگاه‌هاي قطري را چگونه ارزيابي مي‌كنيد؟

بله، قطر پروسه خوبي را در فوتبال آغاز كرده و روند رو به رشدي را در پيش گرفته است. اعتقاد دارم تيم‌هاي قطري مي‌توانند در آينده به قهرماني در آسيا نيز فكر كنند و همين موضوع مي‌تواند آن‌ها را براي حضور قدرتمند در جام‌جهاني نيز كمك كند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تیمسار خلعت

      حشمت داشتیم چرا از ابی نمیگی ..... البته تو خوبی جناب مهاجرانی یادم است جام جهانی آرژانتین با اینکه لنگی بودی ولی یک سر مربی منطقی بودی 80 درصد تیم ملی از آقایون تاج کبیر بودن چون میدیدی واقعا باید همین طور باشه ناصرحجازی ...حسن نظری ......نصرالله عبدالهی ..... آندرانیک اسکندریان ...... حسن روشن .......ایرج دانایی فر ..... عادلخانی ..... بیژن ذوالففار نسب ...... برزگری ....... تماما ابی که پایان جام جهانی دانازی فر واسکندریان از تیم ایران به عنوان بهترین بازیکنان جام به تیم منتخب جهان دعوت شدرفتن توتیم جهان هم بازی پله وبگن بائر د ر قویترین وبهترین تیم باشگاهی جهان در آن موقع که کاسموس آمریکا بود شدند وسالیان زیادی آنجا ماندند یادش بخیر حشمت چه تیم ملی رویایی بود قاسم پور یادته از تکنیک فردی ان زمان میگفتن در دنیا رو دستش کسی نیامده یک تنه تو توتیم ملی در بازی با اف سی بروژ بلژیک را چپ وراست کردند ....حسن نائب آقا وعفور جهانی وحسینی فرکی هم عضو تیم ملی تو بودند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج