adexo3
۶۹۵۶۴۵
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

پایان ثبت مدارک؛ فیفا رای پرسپولیس را اعلام می‌کند

مسوولان باشگاه پرسپولیس با حضور در زوریخ به دنبال به نتیجه رساندن پرونده محرومیت این باشگاه از نقل و انتقالات بودند و مدارک خود را تقدیم دادگاه عالی ورزش کردند.

ورزش سه: مسوولان باشگاه پرسپولیس با حضور در زوریخ به دنبال به نتیجه رساندن پرونده محرومیت این باشگاه از نقل و انتقالات بودند و مدارک خود را تقدیم دادگاه عالی ورزش کردند.

محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس یک مرحله خود را پشت سر گذاشته و این در حالی بود که با توجه به حضور بازیکنان باکیفیت در جمع شاگردان برانکو، سرمربی کروات سرخپوشان ضربه بزرگی از این حیث در نقل و انتقالات زمستانی متوجه تیمش ندید و توانست در همان مسیر تعریف شده در کسب امتیازات لازم گام بردارد. با این حال این محرومیت در مرحله دوم خود می‌تواند آثار جبران ناپذیری را بر بدنه باشگاه شکل دهد و بر این اساس مدیران پرسپولیس که اوایل هفته گذشته راهی سوئیس شده بودند، مدارک خود را تقدیم دادگاه عالی ورزش (CAS) کردند.

باشگاه پرسپولیس که به واسطه عقد قرارداد غیرقانونی با مهدی طارمی با محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی و پرداخت مبلغی مبنی بر جریمه به ریزه اسپور محکوم شده بود، در ادامه توانست با دیپلماسی سیاسی و ورزشی طرف ترکیه‌ای را از پیگیری این شکایت منصرف کند. در گام اول آنها توانستند نظر مثبت باشگاه ریزه اسپور برای بخشودن جریمه نقدی ۷۲۵هزار یورویی را به خود جلب کنند و در ادامه نیز با جلب نظر آنها به عدم پیگیری این شکایت و عقد پیمان خواهرخواندگی امیدوار به پایان این مناقشه در فیفا هستند.

حمیدرضا گرشاسبی که چنین حکمی علیه باشگاه پرسپولیس را به دلیل کثرت پرونده‌های علیه این باشگاه نامیده بود، اکنون امیدوار است با توجه به اینکه توانسته‌اند طی سالیان اخیر بخش عمده‌ای از این پرونده‌های عمدتا مالی را رفع و رجوع کنند، نظر فیفا را نیز برای بخشیدن مرحله دوم محرومیت نقل و انتقالاتی جلب کنند.

سرپرست این باشگاه که به همراه تیم حقوقی در اواسط هفته راهی سوئیس شده و پیگیر پرونده مربوط به محرومیت از نقل و انتقالات در دادگاه عالی ورزش بوده‌اند، با ثبت مدارک خود اکنون در انتظار این هستند تا رای نهایی در این زمینه اعلام شود. این رای احتمالا در اواسط هفته آینده اعلام خواهد شد و اکنون باید در انتظار ماند و دید فیفا از این حکم عبور خواهد کرد یا خیر.

تغییر در رای گذشته و بخشیدن محرومیت دوم سرخپوشان از نقل و انتقالات می‌تواند اتفاق بزرگی برای این باشگاه رقم بزند و آنها را از چالش بزرگی که فصل آینده انتظارشان را می‌کشند نجات دهد. اکنون تا روز اعلام رای دادگاه عالی ورزش نگاه‌ هواداران پرسپولیس به سمت زوریخ است و باید دید آنچه انتظارشان است به ثبت خواهد رسید یا آنها باید خود را برای فصل سخت آماده کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرسپولیس جعلی

      اخه لنگیا تا کی میخواید سرتون تو برف باشه
      فیفا فدراسیون فوتبال ایران نیست یوونتوس با اون عظمت رفت دسته دو شما که دیگه لنگید
      بابا قهرمانی جعلی گرفتید خوشحال باشید دیگه

      پاسخ ها

      • sardar

        تا چشتون در آد. کیسه کشا.

    • امین تاجی

      جعلوپولیسس

      پاسخ ها

      • رضا

        کیسلال ها همگی خفه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج