adexo3
۶۹۵۷۷۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فلاح‌زاده: جشن قهرمانی را از پرسپولیس گرفتیم

دروازه‌بان تیم فوتبال سایپا گفت: تیم ما هیچ‌گاه از پیش بازنده نبوده و امروز با برد پرسپولیس اجازه ندادیم جشن قهرمانی برگزار کنند.

ایسنا: حامد فلاح زاده دروازه‌بان تیم فوتبال سایپا درمورد پیروزی ۲ بر یک مقابل پرسپولیس در هفته بیست و ششم لیگ اظهار کرد: پرسپولیس در روزی که هواداران زیادی از آن حمایت می‌کردند و در شرایط بازی قرار داشت، توانست فشار زیادی در دقایق اول روی ما وارد کند اما خط دفاعی سایپا عالی کار کرد و توانست فشار را از آن‌ها بگیرد. بعد از چند دقیقه ما سوار بر بازی شدیم و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم. همچنین توانستیم از بین موقعیت‌هایی که داشتیم دو گل بزنیم. البته می‌توانستیم بیشتر از دو گل بزنیم اما نشد.

او افزود: در نیمه دوم نیز بازی متعادلی را شاهد بودیم که هر دو تیم موقعیت داشتند اما در نهایت ما پیروز بازی شدیم. به نظرم سایپا تیمی نیست که از قبل بازنده باشد. تیم ما امروز توانست خوب بازی کند و نگذاشت پرسپولیس بعد از این بازی جشن قهرمانی برگزار کند.

دروازه‌بان سایپا درمورد اعتراض پرسپولیسی‌ها به وقت‌کشی او توضیح داد: اگر وقت‌کشی می‌کردم داور کارت زرد می‌داد. با این حال فشار زیادی روی دروازه‌ من وجود داشت و ضربانم بالا بود؛ بنابراین باید کمی مکث می‌کردم تا تیم به حالت اولیه برگردد. به نظرم این‌ها وقت‌کشی نیست و کار بسیار متعادلی بود.

فلاح‌زاده در پاسخ به این پرسش که آیا پنالتی گرفته شده برای پرسپولیس درست بود، گفت: پنالتی صحنه سختی بود و قضاوت را به کارشناسان می‌سپارم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج