adexo3
۶۹۶۲۲۳
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

تذکر الریان به تاباتا: مسلط باش !

روزنامه معروف قطری قبل از بازی الریان و استقلال در رابطه با شرایط نماینده کشورشان توضیحاتی ارائه کرده و از روحیه بالای این تیم برای بازی در ورزشگاه آزادی ، پرده برداشته است

ورزش سه: روزنامه الوطن قطر به مناسبت بازی حساس الریان و استقلال در هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ، به تشریح شرایط نماینده قطر پرداخته و نکاتی در رابطه با این تیم و تاباتا ؛ کاپیتان الریان بازگو کرده است .

در این یادداشت گفته شده بازی مقابل استقلال برای الریان و علی‌الخصوص کاپیتان این تیم بسیار مهم و حیاتی محسوب می‌شود.

تاباتا در بازی مقابل استقلال در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا از بازی اخراج شد و بسیاری از کارشناسان فوتبال قطر ، برنده نشدن الریان در آن بازی را اخراج تاباتا می‌دانستند .به همین دلیل این بازیکن باید در بازی این هفته تیمش ، آن کار خود را جبران کرده و شانس صعود الریان به مرحله بعد را افزایش دهد . کادر مدیریتی این باشگاه قطری به تاباتا تذکر داده که در بازی مقابل استقلال ، بر روی رفتار و اعصاب خود تسلط داشته باشد و درگیر جو‌ روانی بازیکنان ایرانی نشود . نماینده فوتبال قطر در حال حاضر با ۶ امتیاز به طور مشترک با استقلال در بالای جدول گروهش قرار دارد و به همین دلیل طرفداران الریان از تیم و کاپیتانشان توقع دارند با موفقیت در این بازی ، آن‌ها را به رویای خود که صعود به مرحله بعدی است، برسانند .

تذکر الریان به تاباتا: مسلط باش !

در ادامه آمده است : تیم الریان آخرین تمرین خود را روز شنبه در دوحه انجام داده است و روز یکشنبه به سمت تهران پرواز می‌کنند . مایکل لادروپ ؛ سرمربی این تیم سعی می‌کند بازیکنان خود را در بهترین فرم ممکن برای حضور در این بازی قرار دهد . هم‌چنین خبر می‌رسد روحیه بالایی در مجموعه این تیم برقرار شده است و کادرفنی و بازیکنان این تیم امید دارند با اتکا به همین روحیه ، مقابل استقلال نتیجه گرفته و به دور بعد صعود کنند .

الریان قطر در فرمت جدید لیگ قهرمانان آسیا تا به اینجا صعود به دور دوم مسابقات را تجربه نکرده است و حال شانس دارد به عنوان تیم اول یا دوم در مرحله حذفی مسابقات حاضر شود . به همین علت تمامی بازیکنان این تیم قطری امید دارند مقابل استقلال نتیجه گرفته و‌ برای باشگاهشان افتخار آفرینی کنند . آن‌ها هم‌چنین نیم نگاهی به بازی العین و الهلال دارند و امیدوارند نتیجه این مسابقه به نفع آن‌ها باشد .

در آخر گفته شده است ، لادروپ لیست هجده نفره خود را بعد از تمرین امروز مشخص می‌کند و‌ صبح فردا به تهران سفر می‌کنند .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا محمدقلی

      الریان قطر چه با تا چه بی تا(تاباتا)مغلوب مطمئن باشید پیروزی از آن شیر بچه های غیور ایرانی درود به بازیکنان دلاور مرد ایران زمین

    • girl.دوآتیشه استقلالی

      آخه تاباتا جان اگه بهای باز فضولی کنی اخراجی ولی در کل استقلال میبره زیاد تلاش نکن که میسوزی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج