adexo3
۶۹۶۳۹۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مونتلا: کار را تمام کنید

سرمربی سویا پس از تساوی مقابل بارسلونا گفت:اگر بازی ۵ دقیقه زودتر از موعد قانونی خود تمام می شد ما برنده بازی بودیم اما این طبیعت فوتبال است. ما باید در آینده وضعیتمان را بهتر کنیم.

فارس: سرمربی سویا پس از تساوی مقابل بارسلونا گفت:اگر بازی ۵ دقیقه زودتر از موعد قانونی خود تمام می شد ما برنده بازی بودیم اما این طبیعت فوتبال است. ما باید در آینده وضعیتمان را بهتر کنیم.

شب گذشته در آخرین بازی از روز نخست هفته سی ام لالیگا بارسلونا و در حساس ترین بازی، سویا در ورزشگاه سانچز پیسخوان از بارسلونای صدرنشین پذیرایی کرد.

سویا در این بازی پا به پای مدعی اول قهرمانی لالیگا پیش آمد و یک قدم پس نکشید و صدرنشین لالیگا را تا لبه پرتگاه شکست پیش برد اما بارسا با جادوی مسی به بازی بازگشت و سرانجام موفق شد تا با نتیجه ۲ بر ۲ از شکست فرار کند.

وینچنزو مونتلا، سرمربی جوان سویا پس از این تساوی گفت: زمانیکه پیش روی شما فرصتی وجود دارد باید بازی را مقابل تیمی مثل بارسلونا با بازیکنان مهم و کلیدی تمام کرد. اگر بازی ۵ دقیقه زودتر از موعد قانونی خود تمام می شد ما برنده بازی بودیم اما این طبیعت فوتبال است. ما باید در آینده وضعیتمان را بهتر کنیم.

وی افزود: من عصبانی هستم. ولی افتخار می کنم که تیمم با شخصیت بازی کرد و مقابل بارسلونا سوار بر بازی بود. این طبیعی است که از برخی چیزها احساس نارضایتی می کنم. در شرایط کنونی ما به بازی پیش رو خودمان در لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ فکر می کنیم. مقداری استراحت خواهیم کرد تا از فردا کارمان را با قدرت پیگیری کنیم. تلاش می کنیم همین عملکردی را که مقابل بارسا داشتیم مقابل بایرن نیز داشته باشیم و برای برد به میدان برویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج