۶۹۶۸۹۵
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

حیدری: باشگاه به ما عیدی نداده است!

کاپیتان تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه راهمان هموار است و به دنبال صدرنشینی هستیم گفت: شکست دادن نفت عیدی به هواداران نبود بلکه پیروزی در بازی امروز عیدی خوب به آنان بود.

خبرگزاری تسنیم: خسرو حیدری با ابراز خوشحالی پیروزی تیمش مقابل الریان در جمع خبرنگاران گفت: در نشست خبری قبل از بازی هم گفتم که ما باید به هوادارانمان عیدی دهیم. شکست نفت تهران عیدی نبود بلکه پیروزی مقابل الریان عیدی خوب برای هوادارنمان بود. خدا را شکر شرمنده آنها نشدیم و واقعا دست تماشاگران درد نکند که در روز سیزده به در به ورزشگاه آزادی آمدند و ما را حمایت کردند.

وی در پاسخ به این سوال که عیدی باشگاه استقلال به بازیکنان این تیم چه بوده، تصریح کرد: باشگاه به ما هنوز عیدی نداده است.

حیدری درباره اینکه استقلال امروز بعد از زدن گل اول مانند بازی مقابل العین به بازی دفاعی روی نیاورد، یادآور شد: دیروز هم گفتم وقتی ما مقابل هوادارانمان بازی می‌کنیم باید از این مسئله نهایت استفاده را ببریم و بعد از رسیدن به گل همچنان به حملاتمان ادامه دهیم؛ کاری که امروز انجام دادیم. در نیمه اول می‌توانستیم بیشتر از یک گل به ثمر برسانیم و بدشانسی آوردیم. در نیمه دوم هم به تلاشمان ادامه دادیم و خدا را شکر توانستیم به گل دوم دست پیدا کرده و با سه امتیاز با روحیه خیلی خوب در بازی آخر برای سرگروهی بجنگیم.

کاپیتان استقلال راجع به تنش‌های بوجود آمده در اواخر مسابقه تصریح کرد: به هر حال در فوتبال این اتفاقات طبیعی است، اگر چه داور در آن لحظات عجولانه تصمیم گرفت و بی‌جهت به امید ابراهیمی کارت زرد نشان داد. بحث‌هایی بین بازیکنان بوجود آمد که باعث جنجال شد.

وی در ارتباط با اینکه در ابتدا گفته می‌شد استقلال در گروه مرگ قرار گرفته و کمترین شانس را برای صعود دارد اما الان صدرنشین گروهش است، گفت: زمانی که الهلال را بردیم به صدر جدول رسیدیم و از آن موقع به بعد بنا را بر این گذاشتیم تا اجازه ندهیم همه چیز به روز آخر کشیده شود. خدا را شکر که توانستیم امروز بازی‌مان را برده و شانس صعودمان را تا حد زیادی افزایش دهیم و الان به دنبال صدرنشینی هستیم. خوشبختانه راهمان هموار است.

حیدری در پاسخ به این سوال که چرا باشگاه استقلال برای تمدید قرار داد بازیکنان اقدام نمی‌کند، گفت: باشگاه قطعا برای تمدید قرارداد بازیکنان آزاد صحبت‌های لازم را با این نفرات انجام خواهد داد. لازم می‌دانم از افتخاری بابت زحماتی که برای تیم می‌کشد تشکر کنم. امسال او خیلی به باشگاه کمک کرد و در نیم‌فصل و در شرایطی که در لحظات آخر نقل و انتقالات بود او توانست بازیکن با کیفیتی چون تیام را جذب کند بازیکنی که خیلی به تیم ما کمک کرد و باید از افتخاری به خاطر عملکرد خوبش تشکر کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قرار داد های ملیاردی عیدی هم میخوای

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج