adexo3
۶۹۶۹۸۷
۲۰ نظر
۵۰۰۳
۲۰ نظر
۵۰۰۳
پ

زمانی: استقلال ۵۰ درصد راه قهرمانی در آسیا را رفت

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه این تیم لیاقت کسب عنوان قهرمانی در آسیا را دارد، گفت: با صعود از گروه مرگ، ۵۰ درصد راه قهرمانی را طی کردیم.

خبرگزاری مهر: حسن زمانی درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل الریان و صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: بازیکنان ما عملکرد بسیار خوبی برابر الریان داشتند. در واقع می توان گفت ما بازی زیبای خودمان را به الریان تحمیل کردیم و آنها برابر استقلال حرفی برای گفتن نداشتند.

وی ادامه داد: باتوجه به قطعی شدن صعود استقلال، از حالا باید به فکر برنامه های مراحل بعد باشیم. این تیم لیاقت این را دارد که در آسیا ستاره سوم را بگیرد و به عنوان قهرمانی برسد. پیش از این گفته بودم اگر از این گروه که به گروه مرگ معروف بود صعود کنیم، ۵۰ درصد راه قهرمانی را طی کرده ایم. در این گروه، الهلال نایب قهرمان فصل گذشته آسیا حذف شد و العین و الریان برای صعود در کنار استقلال رقابت می کنند.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با اشاره به مهار ستاره های الریان، گفت: وینفرد شفر بازی‌خوان و بازی‌گردان بسیار خوبی است. ما به کار شفر و قدرت تفکرات وی ایمان داریم.

زمانی درباره مذاکرات مدیرعامل استقلال با شفر برای تمدید قرارداد، تصریح کرد: افتخاری از طرف هیات مدیره برای مذاکره و تمدید قرارداد شفر اختیار تام دارد. شفر هم نسبت به استقلال احساس ویژه ای پیدا کرده است و دوست دارد در استقلال بماند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا باشگاه استقلال هرچه که شفر بخواهد فراهم می کند؟ یادآور شد: شفر چیز خاصی نمی خواهد! درخواست های شفر حداقل های موردنیاز یک سرمربی است که ما هم موظف هستیم این درخواستها را فراهم کنیم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در واکنش به صحبتهای خسرو حیدری کاپیتان این تیم مبنی بر اینکه منتظر عیدی باشگاه هستیم، گفت: ما قبل از بازی العین در امارات به بازیکنان یک پاداش دادیم و بابت این موفقیت ها هم قطعا به بازیکنان پاداش می دهیم.

زمانی در ادامه درباره چالش باشگاه ها با تیم ملی بخصوص نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید طوری برنامه ریزی کند که مشکلی برای بازیکنان ملی پوش پیش نیاید. اگر بازیکنان تیم ملی به خاطر فشردگی مسابقات مصدوم شوند، مسئولان باید به مردم پاسخگو باشند. سرمربی تیم ملی باید بداند بازیکنان سرمایه های کشور و تیم ها هستند و باید به نحو احسن از آنها استفاده کند.

وی در پایان در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمال بالاگرفتن دعوای استقلال با تیم ملی هم گفت: ما با تیم ملی دعوا نداریم و وارد دعوا نمی شویم. تیم ملی، تیم همه ماست و در اولویت قرار دارد. با این حال می خواهیم رعایت حال باشگاه ها هم بشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو همون کسی هستی که میگفتی هفته بیستم پرسپولییس میگیریم. ببند ابرومون بردی.تو حرف نزنی نمیشه

    • بدون نام

      تورو خدا سوژه خنده دست رقیب نده، نه استقلال نه هیچ تیمی از ایران حالا حالاها پتانسیل قهرمانی تو آسیا رو نداره

      پاسخ ها

      • M. f

        دمت گرم حقیقت هم همینه با این سطح و برنامه خیلی موندیم قهرمان آسیا بشیم همه تیمهای ایرانی خیلی سطحشون خیلی پایین‌تر از تیمای دیگه هستش

    • بدون نام

      این اسکول صنعتی وسنتی باهم میزنه

    • بدون نام

      خخخخخخخخخخخخخخخخخ
      پاشو از خواب داداچ

      این همون نبود که می گفت هفته 25 کیسه صدر نشیسن لیگ میشه؟

    • بدون نام

      احمق،،،تازه ازگروه صعودکرده،،،یعنی ازالان ب بعد کاراصلی شروع میشه ،،،یعنی ده بیست درصدازراه رورفته

    • حسین ابراهیمی

      بنگلادشه؟

    • بدون نام

      یاد هفته 25افتادم

    • بدون نام

      باز دوباره این آقای زمانی توهمش بالا زد , صبر کن بابا جون به کجا چنین شتابان

    • بدون نام

      قرار بود هفته ۲۵ به پرسپولیس برسی.چقد حرف مفت میزنی.

    • حامد

      باز این حرف زد . ببم جان میدونیم لال نیستی . نمیخواد کارشناسی حرف بزنی . مردک هنوز تمام بازیای اصلی مونده . از الان حرف الکی میزنی بعد باید بیای هی به شکرخوری بیفتی .

    • یونس پرسپولیسی

      باز حرف زد

    • کاردوک

      97 درصد رفته
      جنسو عوض کن

    • بدون نام

      مشکل دقیقا 50 درصد بقیه اش هست جناب زمانی!! از جریمه ای اف سی چه خبر؟ خخخ

    • بدون نام

      چه جالب

    • بدون نام

      واااااای چه حالی میده لنگیای کثیف و احمق میسوزن.دمت گرم آقای زمانی بابت سوزوندن این بیشعورا.
      آل لجن تیم کثیف و سوگلی حکومت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درجواب۱۵۲۶ کثیفترین ولجن ترین تیم دنیا استفراغه تیمی که نافش با دزدی بریده شده به امید پاره شدن وجررررررر خوردن تیم منفور کیسه درمرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا

    • حامد

      در جواب 15:26
      مارگون ، بعد از پنجاه میلیارد بستن یه تیم برای یه سال . ورود نمایندگان مجلس و وزیر ورزش به بحران تیمتون که فقط چن ماه طول کشید و آوردن یه مربی چن میلیاردی و چند بازیکن چند میلیاردی دیگه واسه یه نیم فصل . واریز علنی پول از طرف وزارت ورزش برای خریداتون و داورا و بازیکن و رفع بدهیاتون از طرف وزارت ورزش در حالی که پرسپولیس رو علنی با کسر امتیاز و بدهکاریاش رها کردن و گفتند که یه ریال نمیشه از طرف دولت بهش کمک بشه . بازهم هنوز ما حکومتی و شما مظلومید ؟
      وای حجم حقارتتون چقدره ؟

    • narges.rpj

      بابا تو دیگه خودتو نزن به نفهمی
      اون سالی که قهرمان اسیا شدین،ازمایشی بوده با تیمای دوم سوم اسیا.نه با تیمای درجه یک اسیا.بعدشم اخه کجای دنیا واسه قهرمانی اسیا ستاره میزنن؟؟ خب اگه اینجور بود که الان رئال باس۱۲ تا ستاره رو پیرهنش باشه.بابا بس کنین این مسخره بازیارو.از توهم بیاین بیرون...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        معلومه که خیلی سوختی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج