۶۹۷۰۵۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ذوالفقارنسب: برانکو می‌خواست به نسف‌قارشی نبازد

کارشناس فوتبال کشورمان اعتقاد دارد پرسپولیس باید در ابتدای فصل چند بازیکن طراز اول را جذب می‌کرد.

خبرگزاری مهر: بیژن ذوالفقارنسب درباره تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل نسف‌قارشی و صعود این تیم به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: با توجه به نتایجی که نسف‌قارشی در زمین خود به دست ‌آورده و همه دیدارهای خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بود، پرسپولیس نتیجه بدی بدست نیاورد. من تجربه بازی در ازبکستان و جو ورزشگاه‌های این کشور را دارم، پرسپولیس در این بازی با حاشیه امنیت بالایی بازی کرد و به هر قیمتی می‌خواست نتیجه را واگذار نکند. پرسپولیس با یک امتیاز هم به هدف خود رسید.

وی ادامه داد: من هم قبول دارم انتقادهایی به شیوه بازی پرسپولیس وارد بود و این تیم شادابی لازم را نداشت، اما اعتقاد دارم برای این فصل از مسابقات پرسپولیس نیاز به سه یا چهار بازیکن طراز اول داشت. می‌دانستیم که این تیم باید در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بازی کند و باید بازیکنان خوبی جذب می‌کردیم، اما متأسفانه باشگاه در آن مقطع از فصل دچار حاشیه شد. از باشگاه مقتدری مانند پرسولیس نباید چنین رفتاری سر بزند.

«با وضعیت موجود آیا پرسپولیس می‌تواند در مرحله بعدی لیگ قهرمانان موفق شود؟» کارشناس فوتبال کشورمان در پاسخ به این پرسش گفت: نباید تیم را ضعیف کنیم. این تیم باید به لحاظ شخصیتی و روانی تقویت شود و انتقادها چیزی را تغییر نمی‌دهد.

ذوالفقارنسب در مورد بازی نکردن بازیکنانی مانند گادوین منشا و محسن مسلمان عنوان کرد: این موضوع دلایل خاص خودش را دارد. گادوین منشا به لحاظ روحی و آمادگی بدنی شرایط لازم را ندارد. در مجموع انتقادهایی به تیم پرسپولیس وارد است، اما این تیم به هدف خود رسیده و به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود کرده است. فکر می‌کنم برانکو هوشیاری این را داشته باشد که نقاط ضعف تیمش را تشخیص دهد و آنها را برطرف کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج