adexo3
۶۹۷۱۳۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دوئل‎های جذاب مسابقات لیگ قهرمانان اروپا

رقابت‎های لیگ قهرمانان اروپا دوباره از سر گرفته خواهد شد و در ۴ بازی که انجام می‌شود ۴ دوئل جذاب بین بازیکنان هم وجود خواهد داشت.

خبرگزاری مهر: تنها ۸ تیم در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا باقی مانده اند و این تیم‌ها از حالا همه تلاششان را برای رسیدن به جمع ۴ تیم پایانی خواهند کرد. در مرحله یک هشتم نهایی بازی‌های جذابی در راه است، اما برخی از دوئل‌های فردی در تیم‌ها حتی بیش از آن جذاب است.

کاسمیرو و دیبالا

کاسمیرو در بازی‌های این دوره یوونتوس مثل بازی مقابل ناپولی گل‌های حساسی زده است، اما در تورین ماموریتی ویژه دارد و آن هم ساکت کردن دیبالا است. ستاره آرژانتینی با ۵ گل زده در ۶ بازی اخیر دوباره فرم ایده‌آلش را به دست آورده است و فصل گذشته در این مرحله دو گل هم به بارسلونا زده است.

سوارس و بکر

سوارس یکی از ستاره‌های خط حمله بارسا است و باید مقابل رُمی قرار گیرد که یکی از آماده‎ترین دروازه‎بانان حال حاضر دنیا را دارد. انتظار می‎رود حداقل یک یا دو موقعیت گلزنی به ستاره اوروگوئه‎ای برسد و نبرد او با بکر، دروازه ‏بان رم جذاب خواهد بود.

رودریگس و انزونزی

خامس رودریگس بعد از جدایی از رئال و پیوستن به بایرن یکی از ستاره‎های این تیم شده و اخیرا هم در برد ۶ بر صفر مقابل دورتموند یک گل زده و دو پاس گل داده است. در بازی مقابل سویا او باید مقابل استیون انزونزی باشد که در غیاب اور بانگا مسئولیتی سنگین دارد.

صلاح و دی بروین

این دو بازیکن که اولی از لیورپول و دومی از منچسترسیتی هستند دو کاندیدای اصلی برای انتخاب شدن به عنوان بهترین بازیکن فصل هستند. صلاح توانسته با رکوردشکنی‌های زیاد خودش را در لیورپول ثابت کند و دی بروین هم ۲۰ پاس گل داده، بیش از هر بازیکنی در اروپا.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج