adexo3
۶۹۷۴۲۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

فرار از خطای بازی رفت؛ احتیاط مثبت استقلال

با توجه به توانایی الریان و به خصوص تاباتا در استفاده از ضربات ایستگاهی اطراف باکس دفاعی، شفر از بازیکنان‌اش خواسته بود با احتیاط کامل در این باره رفتار کنند و اشتباه بازی رفت، دوباره مانع برد استقلال نشود.

وبسایت نود: با توجه به توانایی الریان و به خصوص تاباتا در استفاده از ضربات ایستگاهی اطراف باکس دفاعی، شفر از بازیکنان‌اش خواسته بود با احتیاط کامل در این باره رفتار کنند و اشتباه بازی رفت، دوباره مانع برد استقلال نشود. احتیاطی که به خوبی اجرا شد تا استقلال با کمترین اشتباه، برنده پنجمین بازی مرحله گروهی باشد.

استقلال در بازی رفت با یک گل از الریان پیش بود که خطای منتظری در یک سوم دفاعی آبی‌پوشان به تاباتا این فضا را داد تا از خلاقیت خود استفاده کند و با ارسال پاسی بی‌نقص سازنده گل تساوی الریان باشد. گلی که برد را از استقلال گرفت. آن هم در بازی‌ای که آبی‌پوشان شانس کسب سه امتیاز را هم داشتند.

در بازی برگشت اما شفر با شناخت این قابلیت تیم قطری و توانایی استفاده بازیکنان‌اش از ضربات ایستگاهی، به بازیکنان‌اش اجازه نداد موقعیت ارسال‌های ایستگاهی را برای الریان فراهم کنند. از ۱۹ خطایی که استقلالی‌ها در بازی شب گذشته مرتکب شدند هیچکدام در حوالی باکس دفاعی آبی‌ها نبود و این فرصت به تاباتا داده نشد تا مثل بازی رفت استقلال را از برد محروم کند.

گراف خطاهای استقلال در بازی با الریان نشان می‌دهد ۶۳ درصد خطاهای استقلالی‌ها در زمین حریف اتفاق افتاد. پیش از آن که توپ‌ها به زمین استقلال رسیده و تبدیل به حمله یا موقعیتی خطرناک شوند. شفر با هوشمندی بازیکنان‌اش را در زمان از دست دادن توپ در زمین الریان نگه داشت تا در سرعت بالای انتقال توپ تیم قطری مدافعان جا مانده آبی‌پئش مجبور به ارتکاب خطاهای خطرناک در اطراف باکس دفاعی استقلال نشوند. حربه‌ای که به خوبی هم اجرایی شد و حتی یک ضربه ایستگاهی هم در یک سوم دفاعی استقلال به الریان نرسید تا بخواهند از آن برای فرار از شکست استفاده کنند.

فرار از خطای بازی رفت؛ احتیاط مثبت استقلال

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج