اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۹۷۴۵۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

ایرانی‌ها در انتظار کشیدن لُپ نیمار!

٨‌ سال از آخرین بازی دوستانه تیم‌ملی فوتبال ایران با تیم‌ملی برزیل می‌گذرد و به گفته مهدی تاج قرار است بعد از جام‌جهانی ٢٠١٨ روسیه و قبل از جام‌ملت‌های آسیا مسابقه دیگری میان دو تیم برگزار شود.

شهروند: ٨‌سال از آخرین بازی دوستانه تیم‌ملی فوتبال ایران با تیم‌ملی برزیل می‌گذرد و به گفته مهدی تاج قرار است بعد از جام‌جهانی ٢٠١٨ روسیه و قبل از جام‌ملت‌های آسیا مسابقه دیگری میان دو تیم برگزار شود.

نوستالژی تیم قطبی

تیم‌ملی ایران یک‌بار در مهرماه ‌سال ٨٩ و درحالی‌ که افشین قطبی به‌عنوان سرمربی روی نیمکت نشسته بود، در یک بازی دوستانه در کشور امارات به مصاف برزیل رفت. این دیدار که به بهانه خداحافظی کریم باقری برگزار شد، سورپرایز بزرگی برای فوتبال ایران شد، حتی با وجود شکست ٣ بر صفر. البته تیم‌ملی ایران در آن بازی یک گل هم به ثمر رساند که توسط داور مردود اعلام شد. در این بازی کریم باقری در دقیقه ٧٣ به جای مسعود شجاعی به میدان آمد و برای آخرین‌بار لباس تیم‌ملی را پوشید تا برعکس بسیاری از هم‌نسلان خود خداحافظی باشکوهی از فوتبال داشته باشد.

توافق با شرکت انگلیسی برای دیدار با برزیل

فدراسیون فوتبال این روزها درگیر حواشی و اخبار ناخوشایند زیادی درباره تیم‌ملی است. حاشیه‌ها و شایعات پیرامون کارلوس کی‌روش و نزدیکانش، درگیری‌های زیادی برای فدراسیون با اهالی رسانه ایجاد کرده و شاید مطرح‌کردن بازی دوستانه با تیمی مثل برزیل در میان این همه جنجال آرامشی موقت را برای فدراسیون به همراه داشته باشد. مهدی تاج که خبر برگزاری این بازی را در برنامه ٩٠ مطرح کرد، مدعی شد فدراسیون سر رقم و عدد با اسپانسر به تفاهم رسیده و یک شرکت انگلیسی که بازی‌های برزیل را هماهنگ می‌کند، مسئولیت برگزاری این دیدار دوستانه را برعهده دارد. مهدی تاج درحالی وعده این بازی بزرگ را داده که فدراسیون به دلیل برگزاری بازی‌های دوستانه با تیم‌های ضعیف همواره مورد انتقاد بوده است.

دروغ یا راست؟

قطعا آمدن تیمی مثل برزیل با آن همه ستاره به تهران و حضور آنها در ورزشگاه آزادی اتفاقی هیجان‌انگیز خواهد بود. این اتفاق به اندازه‌ای برای هواداران فوتبال ایران هیجان دارد که چه بسا به قول عادل فردوسی‌پور، فوتبالدوستان ایرانی از شدت خوشحالی به برخورد فیزیکی با ستاره‌ای مثل نیمار بپردازند و حتی لپ او را بکشند اما واقعا برگزاری این دیدار تا چه اندازه جدی است؟ آیا برگزاری دیدار دوستانه با تیم اصلی برزیل در تهران و ورزشگاه آزادی واقعیت دارد یا حربه‌ای برای فرار از فشار این روزهای رسانه‌ها است؟ باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا بعد از جام‌جهانی و قبل از جام‌ملت‌ها نیمار و همبازیانش را در تهران ملاقات می‌کنیم یا نه.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Bahar-Perspolis

      نیمار باهاله زییییاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج