اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۹۷۶۵۶
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

پرسپولیس گرفتار در دادگاه خانواده

هنوز طوری نشده ولی اینطور پیش برود یک طورایی خواهد شد.

آی اسپورت: هنوز طوری نشده ولی اینطور پیش برود یک طورایی خواهد شد. با نگاهی تاریخی به سرگذشت پرسپولیس سه مرحله ساده در هر دوره قابل مشاهده است: «بحران، موفقیت، اشباع!» فقط بعدش سر و صدا نکنید! وقتی اوضاع آنقدر امن و امان است و خوشی می‌زند زیر دل‌تان که به جای اینکه سرتان گرم خوشی‌هایی مانند صدرنشینی، قهرمانی مجدد، صعود به یک هشتم آسیا، عنوان آقای گل و... شود، سرگرم دامن زدن به اختلافات درون خانوادگی و جستجوی راه حل در محکمه‌هایی خارج از چارچوب خانواده باشگاه هستید.

اینطور پیش بروید بجای اینکه به زعم خود نجات دهید به باد می‌دهید و اوضاع احوال امن و امان نخواهد ماند. حرف‌هایی می‌زنید و نقدهایی دارید که هیچکس آن را نمی‌فهمد! کاش یک نفر پیدا می‌شد که بداند چه در سر شما می‌گذرد! شاید چون مدت هاست بالا هستید نمی‌دانید چه کنید ولی بدانید راهی که انتخاب کرده‌اید اشتباه است! با این رفتارها و نقدها خردمند به نظر نمی‌آیید.

سرنوشت افتاده دست خود پرسپولیسی‌ها ولی ظاهرا از پرواز می‌ترسند و می‌خواهند پایین بیایند! اشتباه نکنید! نه شما کودک هستید نه این میدان، معرکه شهر بازی است که از سرگرمی سیر شوید. عجیب هم نیست و قبل‌ها داشتیم. کاری که با علی پروین شد و ده سال خانه نشین بود تا اینکه دوباره با سلام، صلوات، اسپند، قربانی و قلمدوش پا به چمن کارگران بگذارد و پرسپولیس را دوباره به عرش ببرد.

شما اکنون با روشی که در پیش گرفته‌اید می‌توانید جلوی موفقیت پرسپولیس را بگیرید. امروز روز ادامه موفقیت است؛ چرا دست روی گزینه شانس گذاشته‌ و گزینه‌های دیگری غیر از موفقیت را انتخاب می‌کنید؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه متن شگفت انگیزی!!!!!
      احتمالانویسنده این متن جنس سنتی صنعتی رو باهم زده

    • بدون نام

      اشباع چیه.سطح تیم استقلال بالاتر رفته واقعیت پرسپولیس عیان شده

    • narges.rpj

      من منظورشو نفهمیدم.کسی هس جوابمو بده؟؟

    • مهرداد س

      آفرین گل گفتی ما خوشی زده زیر دلمون و آب به آسیاب کیسه کشا میریزیم و تا نیایم پایین قدر این زوزها رو نمیفهمیم گویا لیدر و هوادار و مدیر فلان کانال در فضای مجازی بهتر از برانکو و پیشکسوتهای پرسپولیس میفهمن

    • بدون نام

      هوادار پرسپولیس هوشیار باشید و گول شیطان صفتان زالو را نخورید.از تیمی که پنج هفته مانده به آخر قهرمان شده و قهرمانی برای حریفان آرزو شده باید حمایت کرد.

    • سعید

      منظورشون اینه که خودمون داریم ازخودمون انتقادمیکنیم درصورتی که نیستیم درزمان ودرشرایط مسابقه ودرداخل تیم که برانکورودرک کنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج