adexo3
۶۹۸۰۸۷
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

مهابادی: جوانمردانه بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال مشکی‌پوشان گفت: علیرغم اینکه شانسی برای ما در لیگ برتر نداریم جوانمردانه بازی کنیم.

خبرگزاری فارس :داود مهابادی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال اظهار داشت: تیم ما شرایط مشخصی در جدول دارد و از هفته‌های قبل این وضعیت برای مشکی‌پوشان به وجود آمده بود. ۴ بازی باقی مانده و تلاش می‌کنیم بازی‌های خوبی ارائه کنیم و علیرغم اینکه شانسی برای ما در لیگ برتر نداریم جوانمردانه بازی کنیم.

مهابادی ادامه داد:‌می‌‌خواهیم تا پایان مسابقات بازیکنان جوان ما در کنار بازیکنان بزرگتر بازی کنند و تجربه خوبی برای سال بعد داشته باشند.

وی در مورد اینکه چه شد در این شرایط سخت حاضر شد در مشکی‌پوشان مربیگری کند، گفت:‌ شغل ما مربیان همین است. گاهی چنین وضعیت‌هایی برایمان پیش می‌آید. ضمن اینکه مشکی‌پوشان عقبه‌اش به تیم ابومسلم برمی‌گردد که یک تیم سابقه‌دار است. عباسی هم از دوستان قدیمی ماست و از من درخواست داشت در این چند بازی در کنار تیم باشیم. من هم قبول کردم و قول و قرارهایمان را گذاشتیم. حقیقتش را هم بخواهید از بیکاری خوشم نمی‌آید.

سرمربی تیم فوتبال مشکی‌پوشان در مورد شناختش از استقلال گفت: اگر بخواهیم سه تیم در آسیا را به عنوان آماده‌ترین و سرحال‌ترین در نظر بگیریم، استقلال قطعا یکی از آنهاست و بهترین تیم ایران است. آنها هم در آسیا هم بازی دارند. ما چون با این تیم بازی داشتیم، روی آن ریزتر شده‌ایم. استقلال تیم خوبی است. مهره‌های خوبی دارد و به هماهنگی هم رسیده است. ضمن اینکه در سال جام جهانی هستیم و این مسئله باعث می‌شود که انگیزه بازیکنان آنها بیشتر شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهروز مرادی

      خیلی برنامیه خوبیه من از ش راض


      یم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج